Score: 10

Snelheid van levering en kwaliteit van�

Snelheid van levering en kwaliteit van het geleverde! Compliment!

Hele goede producten en snelle en�

Hele goede producten en snelle en correcte levering !

Score: 8

Mijn vrouw was zeer tevreden

Mijn vrouw was zeer tevreden over de onderbroeken vandaar de nieuwe bestelling. Het voordeel van deze broeken is dat het vocht opnemende deel aan de zijkanten is door gestikt. Hierdoor blijven ze veel beter in model. Bij de modellen van ongeveer drie jaar geleden ging de �vulling� in elkaar zitten. Met vriendelijke groet, Joost Kaptein Onlandhorst 8 7531kx Enschede.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Prima webshop

Duidelijke website, makkelijk om te bestellen.

A comfortable support every month again!

Very fast international shipping (to Austria), great quality underwear! I have them for a few months now and wear them for every menstruation. I have 4 of them in different cuts and they support me every month again. They are super comfortable (even when you have pain or camps or are bloated) and they are true to size. I recommend getting the small washing bags as well which can be used for underwear in general and they make sure the lace elements stay pretty. Another recommendation would be to go for red or black when you�re buying period panties. The white stays stained very easily. Overall, great quality material & very reliable support! I will buy them again when I need new ones!

Met 2 dagen mijn bestelling binnen. Zeer tevreden met mijn gekochte producten. Ik heb de maat genomen die ik normaal ook draag.

Score: 10

Snelle levering, goede kwaliteit.

Slips Swaens�

Sinds 2018 draag ik slips van Swaens zeer tevreden over. Kwaliteit is goed en levering en verzorging eveneens.

super snelle levering en super service

super snelle levering en super service. Heel blij met het ondergoed, zit fijn en voel me veel zekerder.

Snel

Snel, product zoals beloofd.

Snel geleverd, zit prettig, ademend, zoveel fijner dan maandverband

Mooi afgewerkt ondergoed

Mooi afgewerkt ondergoed. Ideaal ook tijdens warme dagen met sporten

prachtige veilige lingerie

Snel weer die prachtige veilige lingerie

Slipjes van goed materiaal

Slipjes van goed materiaal. Persoonlijk heb ik liever slips zonder kant. Helaas heb ik behoefte aan een dik kruisje, dus toch maar aangeschaft. Jammer dat de string te ruim is. Vanwege de kanten toevoeging ook lastig om even snel in te korten.

Score: 8

Na bestelling via de webshop bleek dat�

Na bestelling via de webshop bleek dat de bestelde boxers niet op voorraad waren door een fout in de webshop. Daarom heb ik een mooi aanbod gekregen voor boxers in een andere kleur. Dit aanbod waardeer ik zeer.

Het materiaal van het kruisje vind ik�

Het materiaal van het kruisje vind ik wat stug in verhouding tot de rest van het weefsel en de tailleband klapt makkelijk naar buiten. Verder goed.

Score: 10

Fijne onderbroek en vooral als je wat�

Fijne onderbroek en vooral als je wat ouder wordt En last hebt van nadruppelen En het zou fijn zijn als de verzekeraar het vergoed

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!