Fijne broekjes

Fijne broekjes, pasvorm beter dan van een ander duur merk die erop lijken. Ik gebruik ze als mn menstruatie er bijna aankomt en de eerste zware dagen naast m'n menstruatie cup omdat ik hevog vloei. Ze zijn prijzig maar hopelijk gaan ze jaren mee,heb er nu 5 dan grijp ik nooit mis. Ik heb de midi en mini, laatste is favoriet, wat lager maar niet t� laag en blijft goed zitten. Geen huidirritatie van maandverband meer �n geen afval !!

Fijn contact met het bedrijf

Fijn contact met het bedrijf. Mooi en zacht ondergoed. Draagt prettig sinds ik LS heb. Een aanrader.

Het product is prima , maar lijkt in niets op de boxers die ik al had

Het product is prima, maar dit is geen boxershort die op de foto�s staan afgebeeld, wat ik toegestuurd heb gekregen zijn gewoon hoge taille broeken ,

snel en mooi!

snel verzonden en mooie, goed zittende broekjes!

Onder goed

Super product lekker zacht matriaal

Het geld waard!

Ik wilde van het gedoe met maandverband en inlegkruisjes af. Huidirritatie en afval waren de hoofdredenen. Ik had via ali express goedkope menstruatie broekjes die zeker werken maar erg plastic en zweterig zijn. Ik kwam via een tijdschrift bij een ander duur merk met Nederlandse site tegen met bijna dezelfde broekjes qua oogopslag. De pasvorm daarvan vind ik niet fijn en gegoogled , zo bij Swaens uitgekomen. Ik ben echt fan! Heb de midi en mini en laatste is echt favoriet, het zit superfijn! Ik gebruik ze in de dagen dat ik mijn menstruatie verwacht en de eerste zwaartse dagen van mijn menstruatie naast mijn menstruatie cup omdat ik hevig vloei gaat t wel eens mis. Dan is dit een betrouwbare back up! Ik kan gewoon werken en de tijd vergeten! Ze zijn prijzig maar hopelijk kunnen ze jaren mee, ik he er inmiddels 6 zodat ik niet mis grijp! Als incontinentie materiaal of als dit de enige bescherming bij een menstruatie is, heb ik geen ervaring mee. Maar mijn menstruatie is iniedergeval irritatie en afval vrij :-D

stof voelt heel fijn aan

stof voelt heel fijn aan , en de slip zit ook lekker !!

Mooi

Zit comfortabel mooi dunne bescherming

Geweldig Bedrijf het was voor mij de eerste keer dat ik hier iets bestelde maar zal zeker niet de laatste zijn. De slips zitten echt fantastisch ,geen angst meer voor lekkage ,en geen irritatie meer door inlegkruisjes of i.d. Er was bij mij iets mis gegaan met de levering. Er ontbrak 1 slip in de verpakking ,dit werd na dat ik een mailtje had gestuurd dezelfde dag nog opgelost met een excuus en een aardigheidje voor t ongemak. Echt Top!

De aanvraag en het digitaal betalen

De aanvraag en het digitaal betalen, dat lukte niet. Toen duurde het even voor er iets werd verstuurd.

Foutje in de order

Foutje in de order, maar prima opgelost

Fijn menstruatieslips

Fijn menstruatieslips

Ik heb het nog niet gebruikt en eerst�

Ik heb het nog niet gebruikt en eerst gewassen. Ziet er netjes en goed uit en snelle verzending.

Heel tevreden

Gebruik Midi en Ultra basic. Midi zit super aangenaam en de ultra basic zit ook fijn, maar het dunne elastiek randje kan soms iets drukken. Verder echt helemaal top! Fijn, dat ze in de wasmachine kunnen.

Score: 10

vlotte levering

vlotte levering, goede kwaliteit!

Heerlijke slib

Heerlijke slib, en het kruisje is goed

De pasvorm en zacht aanvoelen

De pasvorm en zacht aanvoelen

Snelle service, netjes verpakt, mooie onderbroek

Score: 10

Fijn ondergoed

Fijn ondergoed. Zit heerlijk.

Ik had een vrouwen boxer besteld, was al snel in huis maar bleek helaas iets aan de krappe kant bij het passen. Ook vond ik het model toch niet zo mooi. Ik heb gemaild dat ik het graag wilde ruilen voor een ander model en maat en kreeg meteen een retourticket opgestuurd. Een paar dagen na het terugsturen kreeg ik kosteloos het andere model in de bus. Super! Ook vind ik het heel goed dat ze voor de retourzending hetzelfde doosje hebben gebruikt. Dat scheelt weer papier!

Zeer comfortabel

Ik ben zeer tevreden over het ondergoed. Zit comfortabel, absorbeert goed, wordt weer mooi schoon in de was. Ik had een midi maat M en per ongeluk een ultra maat L besteld, maar de ultra valt een stuk kleiner en bleek dus precies te passen.

Vriendelijk en correct

Had een broek besteld en was te klein, gebeld en heb direct een retourbiljet gekregen en de andere wordt gratis opnieuw opgestuurd, een aanrader, top

Prettige en snelle en vlotte levering

Nadat ik er niet uit kwam op de webshop, werd ik snel en vriendelijk geholpen. Verder is bevalt het ondergoed mij prima en hoop ik dat ik nog lang kan blijven bestellen.

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!