Bestelling foutieve maat

Ik had een foutieve maat besteld, Direct gemaild en vandaag de correcte maat gekregen. Prima service.

Super handige onderbroek

Ik werk sinds kort af en toe buiten en dan heb je niet altijd een wc bij de hand. Vandaar dat ik was overgestapt naar een menstruatie cup. Alleen was ik nog onzeker om de cup volledig te vertrouwen. Ik heb de boxer onderbroek uitgeprobeerd en hij was super fijn. Mijn cup zat die dag ook niet goed, dus werd de onderbroek meteen goed getest. Ben niet doorgelekt al zat de onderbroek wel aan zijn max. Had hem uiteindelijk heel de dag aan. Ik ga hem misschien ook zonder cup proberen op de lichtere dagen.

geweldig

mijn dochter en ik gebruiken de zwarte boxer bij sporten, s nachts of als extra zekerheid tijdens de periode, super fijn!

Bij een van de slips ging de naad na wassen los. Ik kreeg meteen een nieuwe toegestuurd.

Bijzonder tevreden

Bezonder tevreden! Zit heel fijn.

Fantastisch mooi product!

Zit heerlijk, kan/wil niet meer zonder!

Heel fijne broekjes

Een vriendin tipte me twee jaar geleden over Swaens tijdens de menstruatie. En sinds die tijd gebruik de midi en de basic ultra. Heel fijn. En ze gaan lang mee en kunnen in de wasmachine.

een heerlijke vrije ervaring

Na jarenlang inlegkruisjes te hebben gebruikt, nu zonder met de swaens slips. Geeft een heerlijk vrij gevoel.

Goed product en perfecte service

Het is heel fijn dat dit bedrijf iets aanbiedt dat je nergens anders kan vinden en dat zoveel gevoel van zekerheid en hygiëne biedt. Het zit comfortabel en heeft een moderne uitstraling. Het enige dat nog mist is een hipstervariant.

De broekjes zitten heerlijk

Het geeft mij bescherming tijdens de menstruatie. Omdat de broekjes zitten draag ik ze nu als sinds twee jaar iedere dag.

Swaens broekjes zijn een uitkomst!

Na jaren met geknoei met incontinentiemateriaal, zelfgemaakte lapjes, en zalfjes voor de huid-irritatie vind ik Swaens broekjes een uitkomst. Als ik op stap ga hoef ik nu niet meer aan het meenemen van schone spullen te denken. Met de Basic Ultra kan ik onbezorgd op pad. De Ultra zit voor mij het prettigst, en is in het rood zeker nog hip. De Midi is met het kantwerk wel wat charmanter, maar heeft het kruisje voor mij wat te laag zitten, waardoor er bij activiteiten toch lekkage was. Super van Swaen dat zij mij na deze lekkage twee nieuwe broekjes stuurden. Eén ervan was de nieuwe Swaens Comfort, die een prima "opvang" heeft én charmant is.

Een verademing

Zeer prettig ondergoed. Doet wat het beloofd. Alleen erg jammer dat ze steeds de modellen en materialen veranderen. Als je er dan één hebt die lekker zit en daarna opnieuw besteld, en een andere ontvangt van minder goede kwaliteit, is dat heel jammer. Maar zou niet meer zonder kunnen! Geeft vertrouwen dat je niet meer doorlekt.

Heel fijne zachte stof en absorbeert goed!

Vanwege de goede reviews heb ik direct 4 typen gekocht: - Basic Ultra - Ik was enigszins bang dat deze te klein zou zijn omdat veel mensen dat in de review zetten. Ik heb gewoon via de maattabel mijn maat opgezocht en deze zit prima. Er zit wel een elastieken rand aan die wat strakker aanvoelt, maar hij tekent niet echt bij mij. Deze slip voel fijn en ook heel veilig. Lekt niet door. - Midi slip - Een redelijk hoge slip, maar zit erg mooi en pasvorm is goed. - Boxer - Lekker voor de dagen dat je geen zin hebt om mooi ondergoed te dragen haha. Het kruisje is hierbij wel wat kort. Dit zou ik van een boxer iets langer verwachten. - Mini slip - Mijn favoriet. Ik draag normaal gesproken vaak brazilian slips en deze is ongeveer op dezelfde hoogte en dat zit erg prettig. Hij zakt niet af en het kruisje is groot genoeg om de minder heftige dagen van menstruatie op te vangen. Mijn ervaring is dat ook voor sporten het ondergoed erg fijn is omdat het vocht opgenomen wordt en je dus niet bezweet blijft. Daarnaast zitten de slips zo lekker zacht dat ik ze eigenlijk wel elke dag aan zou willen. Het kruisje voel je bijna niet zitten, maar voelt heerlijk zacht aan. Geen jeuk meer van vervelend maandverband.

Voorlopig nog geen lekken!

Ik kocht de boxer, de string en een mini slip. Van die twee laatsten ben ik het meest tevreden, het kruisje van de boxer mocht vooraan echt wel wat langer

Grandioos

Uitstekende boxers, goede vorm en geen inlegkruisjes meer nodig.

Swaens levert wat zij beloofd.

Ik gebruik Swaens tijdens het sporten. Na 3 zwangerschappen heb ik zo af en toe wat last van lichte incontinentie. Met een Swaens Underwear hoef ik niet meer bang te zijn dat ik een oeps.. momentje heb. Heel fijn is dat, maakt het sporten weer een stuk plezieriger. Dank je wel!

Uitstekend!

Zit lekker comfortabel

Vast inlegkruisje werkt goed, maatvoering en design kunnen beter

Snelle levering, prima service. Vind alleen het uiterlijk van de boxershorts erg oudbollig.. Niet alleen dames van boven de 80 gebruiken dit ondergoed. Het zijn ook niet echt boxers, ziet er meer uit als step-in. De maat is aan de krappe kant.

Makkelijke website, vlotte levering en verzorgd pakket

Is een van de weinige firma’s die ook de moeite doen om ook een verzorgd pakket te leveren, begeleidende brief , foldertje wordt geapprecieerd. Min puntjes stiksel van onderbroek (model taille) is bij eerste dragen bovenaan wat losgekomen

doet wat het doen moet

DIt is mijn 3e of 4e bestelling, en de 1e van de vernieuwde broekjes. Ikzelf vind de "oude" mooier. Ook de stof lijkt duurzamer van deze nieuwe. Verder is het kant van mindere kwaliteit, en zijn de broekjes minder netjes afgewerkt. En net als bij de eerste broekjes had het kruisje zowel voor als achter iets langer gemogen. Maar, net als de oude doen ze wel waarvoor ze bedoeld zijn, en daar gaat het om

Kruisje absorbeert prima

De naden van het eerste broekje dat ik kocht zaten erg strak, daarom nu een maat groter gekocht. heel tevreden over de mate van absorberen. Ook wordt de geur goed opgenomen. Enige nadeel van de laatste broekjes die ik heb besteld, is dat het kruis wat verder naar voren in het broekje had mogen doorlopen, gaat een ongelukje er soms langs.

comfortabel en functioneel, maar slordig afgewerkt

Fijn ondergoed, mooi materiaal, maar slordig afgewerkt. Veel losse en niet netjes afgeknipte/gestikte draden en soms ook slordig in elkaar gezet (de verschillende panden sluiten dan niet mooi aan). Dat mag (moet?) beter voor deze prijs.

Aangenaam om te dragen, mooie pasvorm en zeer klantvriendelijke service !

Deze producten kan ik heel zeker aanbevelen !

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!