Fijn zacht en lang kruisje

Ik heb de boxer gekocht. Het kruisje is heel zacht en zit prettig ondanks dat het dikker is dan bij ander ondergoed. En ook de stof van het broekje voelt prettig op de huid. Het kruisje is aan de voorkant ook langer dan bij de Midi slip wat ik prettiger vind zitten. De naden van de boxer zijn veel breder en harder dan bij de Midi. Voor mij is het draad wat is gebruikt, of de manier waarop het gestikt is veel te hard. Het irriteert mijn huid. Ook het elastiek bij de buik irriteert. Je ziet de striemen staan. Dat is erg jammer!

Fijne broekjes, uitstekende service

Zeer prettige broekjes, gekocht voor minder hevige menstruatie dagen. Werkt perfect! We hebben 1 broekje omgeruild, prettig contact en goede en snelle service.

Model MIDI voldoet niet aan de verwachting

Echter prima geholpen door team Swaens! Er bleek sprake van een gewijzigde uitvoering van het model MIDI. Hierdoor voldeed deze niet aan de verwachting. Het was geen probleem om alsnog retour te sturen van de slips, ondanks dat ik deze al gedragen had. Mocht zelf 2 nieuwe slips bestellen van een ander model. Keurig en fijn opgelost!!! Een aanrader wat mij betreft

Aangenaam

Een gebruiksvriendelijke website, stipte en discrete levering met een leuk vergezellend briefje. Het ondergoed is kwalitatief en gemakkelijk te wassen. Trouw aan de maattabel.

Snel behulpzaam maken beloften waar

Ik werd goed en snel geïnformeerd, kreeg een mail toen het gewenste product weer leverbaar was en het product doet Wat het hoort te doen. Het is wel even wennen met de dikkere stof en ik heb toch een maatje te klein (maar ben op dieet) dus over een tijdje zal het nog beter aan mijn wensen voldoen.

Goed product met snelle leveringservice

Aanbeveling gekregen van arts voor ondergoed van Swarts. Goed ondergoed waarbij rekening is gehouden dat het oog ook wat leuks wil zien. Snelle levering en persoonlijke snelle beantwoording door het serviceteam. Wel aardig aan de prijs, maar dat wordt gerechtvaardigd door de kwaliteit van het product.

Tot nu toe fantastisch!

Geen geplak meer in de zomer. Het jeukt niet en lekt niet door. Ik zou er wel 2 per dag aanraden en niet 24 uur met dezelfde lopen. Ik zet ze zelf altijd in een emmer met koud water en was ze aan het eind van mijn periode 2x. Het zit echt lekker, je vergeet dat je ongesteld bent. Uiteraard voel je nog wel wat, maar 10x beter dan maandverband. Ik ben wel benieuwd hoe lang ze mee gaan. Ik had een ander merk geprobeerd maar dat was niks, deze stonk en viel uit elkaar na 1x wassen.

Heel fijn menstruatie-ondergoed

Mijn dochter en ik zijn al jarenlang fan van Swaens ondergoed.

Werkt heel goed, zit lekker en voelt veilig

Ik gebruik het ondergoed voor menstruatie en ik ben heel tevreden! Het zit lekker, blijft lang fris, kan veel absorberen en voelt nog veiliger dan maandverband, ik ben niet bang voor doorlekken. Aanrader!

prima ondergoed

ik heb drie onderbroekjes gekocht voor mijn dochter van 13, die nog niet zo lang menstrueert en veel moeite heeft met het gebruik van maandverband. Zij vindt het ideaal en heeft geen last van doorlekken of vervelende luchtjes. Nadeel vind ik wel dat de onderbroekjes na het wassen langzaam drogen, ik heb er drie gekocht en dat is krap

Gewoon goed

Goede service en prima product.

Heel blij mee.

Ook de klantenservice is heel goed. Er was iets misgegaan mijn bestelling. Ik werd toen heel aardig geholpen en kreeg nog een extra waszakje voor het ongemak. Geweldig.

Geweldig ondergoed, heel erg tevreden over.

Het is misschien wat duurder maar het draagcomfort is het meer dan waard.

Werkt goed

Gekocht als menstruatie ondergoed. Als extra bescherming naast de menstruatiecup en op mildere dagen. Fijn ondergoed, geen doorlekmomenten. Is heel zacht, ‘knispert’ niet zoals sommig menstruatie ondergoed. Alleen elastieken randje van de boxer wat strak. De mini net te laag om prettig te zitten bij mij.

uitstekend

uitstekend

Uitstekende kwaliteit

Vanuit fysiotherapeut in contact geraakt met Swaens Daar waar eerst schaamte was is nu een enorme opluchting door de geleverde ondergoed. Werkt beter dan verwacht. Zit conform is prima. Ga voorraad zeker aanvullen.

Snel geleverd en kwalitatief goed

Meerdere soorten geprobeerd maar kwalitatief en comfort wint dit merk zeker. Wel een maat groter bestellen als je niet van strak ondergoed houdt. Levering netjes en snel.

Tevreden. Midi favoriet

Ik kocht een Midi in maat S en een ultra in maat M. De stof van beide voelt heel aangenaam en zacht. Na het dragen, vielen ze even groot uit. De Midi zit super comfortabel. Het kruisje valt klein. Hierdoor lijkt het alsof je een gewone slip draagt. Erg fijn als inlegkruisje of voor hele lichte dagen. Als vervanging voor maandverband denk ik dat het van voor niet ver genoeg komt. Het kruisje van de ultra is groter en daardoor zeker bruikbaar ipv maandverband. De maat viel echter wat klein uit. Persoonlijk vond ik dit model iets minder aangenaam. De elastiek is wat strak en zit redelijk laag. Ik kocht ook de waszakjes. In 1 zakje past 1slip. Ze zijn erg stevig van kwaliteit. En zo belanden ze niet perongeluk in de droogtrommel.

Fijne producten en ZEER goede klantenservice

Normaal gesproken ben ik niet van de online reviews geven, maar voor Swaens maak ik graag een uitzondering. Ik heb meerdere producten van Swaens in huis en ben, zoals de 5 sterren-beoordeling laat zien, zeer tevreden. Ongewenst urineverlies is toch iets waar een taboe op ligt en veel oplossingen zijn het nét niet. Het ondergoed van Swaens is mij aangeraden door een bekkenbodemtherapeut en sinds ik mijn eerste bestelling heb geplaatst zweer ik bij deze producten. Het voorkomt vervelende geurtjes en geeft me een gevoel van zekerheid. Bij mijn laatste bestelling bleek dat er qua maat iets fout was gegaan (balen), maar ik werd ontzettend vriendelijk geholpen door de klantenservice van Swaens en er werd direct naar een passende oplossing gezocht. Geen vanzelfsprekendheid meer in een tijd waar je bij veel bedrijven maar een nummertje bent. Kortom: deze 5 sterren zijn dik verdiend door de prettige producten die ik iedereen met ongewenst urineverlies zou aanbevelen, maar ze zijn ook zeker een 'thumbs up' voor de oplossingsgerichtheid en vriendelijkheid van de klantenservice.

Goed alternatief voor maandverband

Ik gebruik de basic ultra op de zwaarste dagen van mijn menstruatie en de midi op de lichtere dagen in combi met een diva cup. Dat bevalt erg goed. Het zit prettiger dan maandverband. Ik heb maat 36/38 en de midi maat M zit fijn. De ultra M zit iets krapper. Ik hoop dat jullie nog meer modellen zouden kunnen introduceren, als alternatief voor het gebruik van inlegkruisjes. Maar dan met een leuk printje en een geen/ minder strak elastiek over de billen, zodat je slip niet zo duidelijk aftekent onder je kleren. Met zoveel aandacht voor duurzaamheid, is daar vast een markt voor, zolang je het neerzet als een duurzaam alternatief voor inlegkruisjes. Ik zou ze in ieder geval kopen!

Fijn ondergoed

In een paar broekjes was in het kruisje iets los gaan zitten, dat zat dan niet meer fijn.

Werkt prima

Ik heb op dit moment maar 1 onderbroek, maar ik ben zeker van plan er meer te kopen. Ik gebruik ze als menstruatieondergoed en dat werkt prima. Lekt niet en zit comfortabel. Op basis van de maattabel had ik een s besteld, maar ik denk dat een m net wat beter zit. Mijn hoofdreden was dat ik minder afval wil produceren. Ik denk dat Swaens een veel grotere markt kan aanspreken met wat hippere designs en meer advertenties. Ik denk dat veel mensen zich niet bewust zijn van de hoe slecht maandverband is voor het milieu en dat de oplossing daarvoor allang bestaat.

Top voor urineverlies minder voor de heavy flow

Erg fijn gevoel om dit te dragen als je soms last hebt van urineverlies. Wanneer ik echter ongesteld werd, was t broekje niet opgewassen tegen al t bloed van de eerste dag.

Bestel een maat groter, wisselend comfort

De maatvoering klopt niet, maat m zit iets te strak terwijl ik normaal s/m draag. Heb 2 modellen besteld, beide houden goed droog, maar eentje heeft precies een dikke naad bij de anus, dat zit dus vervelend.

Overall really nice, but could have some improvements

I like that it's bamboo, the material is really nice and soft. It really works and doesn't leak and have any odors. I have several pants of the Midi model and it fits really good and feels secure. I also have one of Mini model, but that didn't fit me, even though I got it in same size as Midi pants. It's a bit tight and also feels like the bottom part has not been sewn correctly as it is a bit shifted to the left (so, near my left inner thigh there is too much cloth and near the right one there's not enough). The Midi ones are great though. Also, I'd like maybe some more different models? Maybe different colors or something. Overall, I would definitely repurchase the Midi model, but the MIni one didn't fit me.

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!