niet geweldig.

elastiek aan been en buik, niet prettig,kruisje wat te smal. dit is de 2de keer dat ik dit invul.

Ik vind ze super! Heb de strings besteld & gebruik ze tijdens het sporten (urineverlies). Vind ze fijn aanvoelen & het helpt zeker! Website is ook heel duidelijk en snelle verzending! Als ik een minpuntje mag noemen, is het de prijs, (voor velen best prijzig) maar het comfort ervan is ook veel waard! Als je het kan, gewoon doen!!

Fijne slip. Voel me zeker.

Ik ben fan

Kreeg het pakketje snel toegestuurd. Vlug open maken en over mijn slip trekken. Zit wat krap dus bestel een maat groter! De maat valt kleiner uit. Ik was die periode ongesteld en had geen zin om de broekjes om te ruilen maar om ze uit te proberen. Snel de wasmachine in en te drogen. Die avond 1 aangetrokken en meteen voor de leeuwen gegooid. Go hard or go home was mijn motto. Het voelde zacht aan, heel comfortabel. En geen lekkage of wat dan ook. Het voelde ook niet nat of plakkerig aan. De nacht erop een andere aangetrokken en ook die overleefde de nacht. Het enige wat ik als muggenzifterij-opmerking kan geven is dat door de verschillende laagjes het soms voelt alsof je 3 slips over elkaar aan hebt maar dat is normaal. Als er geen laagjes in zaten dan zou het het vocht niet opnemen en dan zou het niet werken. Niet twijfelen dames!

Fijn menstruatieondergoed.

De Swaens houdt mij 'droog'. En dat is heel fijn. Ik gebruik ze nu dagelijks, maar vooral tijdens de menstruatie erg prettig.

prima service, goed product

zit goed, ziet er mooi uit aan buitenkant, snelle levering

De broekjes doen wat ervan wordt verwacht

Ik heb in één maand tijd 3 bestellingen gedaan van dezelfde artikelen en heb 3 keer verschillende uitvoeringen gekregen waarvan er echt kwaliteitsverschil(het kant en katoen verschilt in kwaliteit) is terwijl de prijs gelijk was. De slips zijn erg duur en verwacht dan ook dezelfde goede kwaliteit. Eén zelfs was al kapot (stiksel) Verder vind ik ze heel fijn en geven mij vertrouwen want ze doen wat ze beloven

Goede producten en goede service

Twee maten besteld om uit te proberen. Ik kon de verkeerde maat kosteloos terugsturen. Ik draag de underwear basic ulltra nu ruim 2,5 maand en ik vind het een uitkomst. Ik heb zo genoeg van het wegwerp incontinentiemateriaal. Aangezien ik bij mijn kind ook al bamboo luiers gebruikte ben ik op zoek gegaan naar bamboo incontinentiemateriaal (ja slechte bekkenfunctionaliteit na geboorte). Dit ondergoed bevalt uitstekend voor mijn vorm van incontinentie (mild tot matig urineverlies bij inspanningen).

Goede ervaringen ook met retour zenden via mail een vraag gesteld en snel antwoord.

prima!

Wat een uitkomst voor onze verstandelijk beperkte dochter! Eerst zelf verkeerde maat besteld, retour en levering juiste maat was kostenloos, super service!

De elastieke band zit te strak bij het maxi heupmodel XL en xxl

De pasvorm is verder heel fijn, maar het elastiek van de band is smal en onevenredig strak. Ik wilde hem juist 's nachts aan maar dat zit dus niet lekker.

Fijne producten en top klantenservice

3 stuks van 2 verschillende producten gekocht. Vooral de midi zit heerlijk, de basic ultra had van mij net iets hoger gemogen bij de buik, maar het kruisje is fantastisch op de zwaardere menstruatie dagen! De midi draag ik alleen overdag want het kruisje is niet zo lang, dus met liggen dekt het niet genoeg. Er ging 2x iets mis, met het bestellen en met een product, maar Swaens heeft beide keren meteen op m'n mailtjes gereageerd en het super netjes opgelost. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen, heel tevreden!

ook ik vind dat het kruisje aan de voorkant wat langer mag. Dan is het helemaal perfect

Uitstekende service, fijne producten

Erg tevreden met de comfortabele boxers. Retour van producten die niet pasten ging erg soepel. Dank voor de fijne service!

Geweldige pasvorm en materiaal

Snelle service De slip voor urine verlies doet uitstekend zijn werk Voel met er zekerder door alleen jammer dat het zo ontzettend duur is

model boxer uitgetest

Had het idee dat ik een boxer besteld had maar pijpjes zitten toch vrij hoog of blijven in ieder geval niet laag zitten onder de billen Model geeft daardoor wat irritatie bij de liezen vanwege pasvorm

Fijne pasvorm

Vooral bij lichte urine verlies zijn ze heel goed. Lekt niet door, ruikt niet. Heerlijk zacht! De pasvorm vd midi en de taille vind ik super, vooral over mijn buik(je).

Voelt heel zacht aan, voelt veilig bij menstruatie als backup voor diva cup. Ben zeer tevreden!

Geweldig klant vriendelijke behandeling

Super zaak

Heel jammer dat er geen grote maten zijn

Het ondergoed ziet er prachtig uit en de kwaliteit voelt goed. Echter ik ben een zwaardere vrouw en draag maat 50. Soms, zeker bij duurdere merken, valt een maat groter uit. Daarom heb ik de grootste maat besteld, maar helaas, het is veel te klein. De maat klopt dus wel met de opgegeven maat. Niet alleen ik, maar men is in deze tijd, over het algemeen zwaarder. Ook zwaardere vrouwen hebben problemen. Ik ben teleurgesteld, dat zo'n gespecialiseerde firma, de vrouw (en man) met een grotere maat in de steek laat. Zo ben ik nog steeds aangewezen op "Hulpmiddelen" waar je niet blij van wordt.

Wij willen geen ander ondergoed meer

Zowel mijn man als ik dragen al jaren Swaens Bamboo underwear. Wat een leuke verrassing, een mooie hamman bamboe doek gewonnen met de bestelling in december, dank jullie wel.

Mooi, goed ondergoed

Zit prachtig, haast onzichtbaar onder kleding en werkt goed!

Goed zittend ondergoed dat werkt zoals beloofd

Verrast door het feit dat deze onderbroek goed blijft zitten. Hij werkt naar behoren zoals beloofd. Kruisje is goed voor opvang en laat niets door.

Super alternatief voor tampons!

Als jarenlang tampongebruiker zocht ik naar iets duurzamers. Het is even wennen dat het bloed buiten je vagina wordt opgevangen. De broekjes hebben een wat zwaarder kruisje maar zitten prettig. Ik heb maat M genomen en zit qua maat goed. Ik voelde me zeker en ben niet doorgelekt.

Is goed

Prima service en een vlotte afhandeling. Heb nog wel een opmerking betreffende het ondergoed. De achterkant mag wel een stukje stukje hoger. Je voelt de naad bij het zitten.

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!