Comfortabel ondergoed

Werd op tijd geleverd. Het ondergoed zit lekker en is zacht. Heb het besteld om de weken na de bevalling te dragen. De eerste dagen kon dit nog niet, vanwege de heftige bloedingen. Bij weinig bloedverlies is het prettig dat je niet de hele dag verbandjes in hoeft. Hierna ga ik het nog gebruiken voor urineverlies bij het sporten.

Basic ultra black heel fijn

Maat L zit prima voor mijn maat 40. Broekjes zitten heel fijn en merk niets meer van overmatige afscheiding, heel fijn. Nog geen ervaring met de broekjes tijdens menstruatie. Enige waar ik aan moet wennen is de voorkant, ik draag normaal hoge slips, nu een randje buik "muffintop" :) over slip heen. Prima service, snelle levering, goede kwaliteit, kortom betrouwbaar en aanrader!

ik twijfel nog.....

plus - mooi om te zien ( tailleslip) goede en snelle service. verkeerd geleverde maat werd snel gecorrigeerd min- basic model aan de voorkant erg laag, waardoor elastiek “ snijdt” in de blaas, wat nou niet bepaald gunstig is bij de klachten waarvoor de broekjes zijn. - sommige broekjes hebben ingestempeld label, anderen een ingenaaid label, dat komt raar over.ook zijn broekjes van dezelfde maat niet altijd van dezelfde grootte. dit is niet prettig. verwarrend vind ik dat het speciale kruisje aan de voorkant heel ver omhoog loopt, tot voorbij de schaamheuvel. dit past totaal niet bij de vrouwelijke anatomie. vrouwen hebben niks aan incontinentie materiaal op de voorkant en urine stroomt niet naar boven. dit, terwijl het kruisje aan de achterkant helaas erg kort is, vooral bij het basic model. wat mij betreft zou het kruisje aan de voorkant wat korter en aan de achterkant wat langer mogen zijn. dat zou de functionaliteit zeer ten goede komen. als de bestaande modellen niet te veranderen zijn op dat punt, dan misschien een nieuw aangepast model wat hierin voorziet? er zijn vast meer dames die dit prettiger vinden.

Product gebruikt&perfect! Goed, snel en persoonlijk contact met bedrijf over een nabestelling!

Helaas zijn mijn bekkenbodemspieren niet perfect. Wordt aangewerkt en in de overbruggende periode heb ik dit ondergoed om de niezen etc. Op te vangen. Ik kan er een hele dag mee doen. Eind van de dag direct in een koud sopje en na een nachtje spoelen en drogen! Ik ga er meer aanschaffen! Daarnaast wilde ik per se geen katoen ivm milieubelasting minimaliseren.

Had ik eerder moeten aanschaffen

Voelt heerlijk zacht aan, en ben er nog niet mee doorgelekt. Ik had ze veel eerder moeten kopen!

Hele fijne en mooie slip

Hele fijne en mooie slip. Een aanrader, Mijn dochter gebruikt ze nu ook.

Comfortabel en zeer goed

Heb lang getwijfeld om de broekjes aan te kopen want de prijs is toch niet weinig en ik had al verschillende soorten bescherming geprobeerd. Ik bewaarde ze voor het kerstfeest waar ik toch niet graag een extra laag in mijn ondergoed draag onder deftige kledij. Het broekje deed zijn job perfect! Ik heb gelachen en bewogen en mezelf geen seconde ongemakkelijk gevoeld. Ben ook niet 1 keer moeten gaan controleren. Ik rook en voelde me de hele avond fris en heb niet extra gezweet door de waterdichte laag. Een extra fan erbij!

Erg fijne broekjes

Zitten erg lekker en voel me er ook vrouwelijk in Maar ben toch bang voor geur als ik geen verband erin leg.

Snelle verzending, duidelijke communicatie

Heel persoonlijke communicatie, verzending razend snel. De website zou helderder over hun producten kunnen zijn, ook dat xs een optie is (was me niet duidelijk ) Ik draag de onderbroeken zelf niet maar mijn dochter is echt tevreden!

Lekkere zachte broekjes die een veilig gevoel geven

Voor de 1e bestelling tailleslips besteld. Afgegaan op de maattabel van Swaens en gezien mijn taille-omvang kwam ik zeker uit op XL, misschien zelfs XXL. Gekozen voor de XL, maar deze is wel aan de ruime kant en erg hoog aan de achterkant voor een niet zo groot persoon. De broekjes zitten lekker zacht en geven een gevoel van veiligheid. Minpunten: het kruis van de tailleslip loopt erg ver door naar achteren en is ook heel erg breed. Ik voel de achternaad van het kruis(je) continu zitten . Verder sluit dit brede kruis met kant aan de zijkanten niet mooi aan als je geen "volle" billen hebt en onstaan er naar mijn idee 2 uitstekende "tuiten". De slips blijven ook na 3 x wassen nog steeds zwarte vezels afgeven, ik hoop dat dit snel beter wordt. Verder is de verkrijgbaarheid in bepaalde modellen en maten niet optimaal. Ik heb maanden moeten wachten en de modellen die ik nu zou willen bestellen, zijn nu niet leverbaar.

Comfortabele broekjes, nog niet getest op functionaliteit

Ik heb mijn bestelling netjes ontvangen (er staat bij dat het in de brievenbus past, maar dat is niet het geval als je een daadwerkelijke brievenbus aan de muur hebt hangen...). qua stof: super lekker comfy, je merkt er zegmaar niks van. Wel vind ik het taille elastiek erg strak, ik kies zelf altijd ondergoed met zachte elastieken, omdat ik het altijd erg lelijk vind als tailleelastiek aftekent, maar deze doen dat dus zeker wel qua maat: volgens de maattabel zit ik exact tussen de L en XL in, vanwege het rollade effect met taille elastiek de XL genomen. Ik vind de midi nét kunnen qua elastiek (maar had zeker losser gemogen, of ander soort elastiek), maar de mini valt echt erg klein (te klein, past ook niet goed) qua pasvorm: het kruisje van de mini is wat smal en ik denk dat zelfs het kruisje van de midi iets breder zou mogen om goed te 'dekken'. Het kant zit lekker en de rest van het broekje past ook gewoon mooi (in de midi althans, de mini is me te klein) qua functionaliteit: dat moet ik nog ervaren :)

Perfect voor postpartum

Ben erg blij met deze mooie en comfortabele underwear in de postpartum periode (met weinig bloedverlies)! Voelt veel prettiger en vrouwelijker dan die schurende kraamverbanden.

Fijn

Mooie slips

Prima ondergoed

Verzending goed , past prima ,zit heel lekker.

Snelle bezorging, prettig ondergoed.

Dit is Superfijn!

Omdat ik last heb van Lichen Sclerosus moet ik heel veel zalf gebruiken. Een grote zorg was altijd de vlekken die de zalf geeft, Verschillende keren had ik een vetvlek die was doorgelekt. Omdat je met deze huidaandoening ook broeken van natuurlijk materiaal moet dragen (bijvoorbeeld katoen) zien die er meestal niet zo leuk uit. Deze broekjes van Swaens zijn mooi en hebben een laagje in het kruisje waardoor het niet kan lekken. Vorig jaar heb ik er een paar gekocht bij het speciale patientensymposium in Houten en ik ben meteen bij de dames gaan zeggen dat ik er zo blij mee ben. En meteen weer gebruik gemaakt van hun aanbieding. Ik begrijp niet waarom dit merk niet wordt vergoed en een ander merk die ik niet meer durf te dragen wel.

Comfortabel

Ik bestelde een Basic Ulta Rood maat L en ontving een Basic Ultra Zwart maat L. Jammer. Verder mogen voor kwaliteits broekjes, de losse draadjes wel worden afgewerkt.

ik stap over op swaens, maar het kan wat beter

zit prettig. elastiek bij de kanten uitvoering mag meer rekken (voor gemakkelijker aan/uittrekken).

redelijk

kwaliteit sticksels kan stuk beter

De mini broekjes zitten fijn. Service is heel goed

Super mooie incontinent broekjes

Ik ben dik tevreden met de broekjes zijn mooi en zitten lekker.

Snelle en correcte levering

Het product was te klein maar ik kon het retourneren en had al heel snel de juiste maat ontvangen.

Fijn ondergoed

Prettig ondergoed. Al jaren klant.

Heerlijk zacht en mooi ondergoed, ook voor (gemiddelde) ongesteldheid

Ik ben erg blij met dit ondergoed, het valt mooi en voelt heerlijk zacht. Voor de gemiddelde ongesteldheid is het prima als enige middel te gebruiken, voor een zwaardere ongesteldheid is net wat extra's nodig. Enige kleine minpuntje van de Mini is dat deze net ruimte laat aan de zijkanten, zodat het bloed er langs kan lopen. Bij de Midi is dat niet zo (de Taille heb ik nog niet geprobeerd).

Snelle service, fijn ondergoed

Het is niet handig om dit veld verplicht te maken, nu duurt het langer dan de beloofde 30 seconden en ik had niks toe te voegen.

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!