Een probleem wat ik meldde werd direct en adekwaat opgelost.

Snelle levering, fijne kwaliteit

Overzichtelijk aanbod, snelle levering en fijne kwaliteit.

Heel erg tevreden

Al jaren klant.

Zitten goed

Het zit goed en het voelt ook vertrouwt om ze bestand zijn tegen urine ongelukjes.

Erg tevreden over de kwaliteit van het ondergoed. Ik gebruik geen inlegkruisjes meer. Had het jaren eerder willen gebruiken.

Prettig draagbaar

Omdat ik veel wandel is het prettig dragen, geen schurende randjes in de liezen en niet doorlekken bij wat urineverlies. Wel vind ik de bovenrand van het broekje wat stug, verder bevalt het prima.

De string zit absoluut niet fijn Veel te strakke elastiek

Jammer van de pasvorm van de string. De stoelen zijn veel te strak/ snujden

Ik twijfelde of ik de juiste maat besteld had en dit werd zeer fijn en snel opgelost. Zeer vriendelijke en snelle service !

Andere kwaliteit

Eerste zending, alweer enige tijd geleden, een perfectie pasvorm. Nu met de nieuwe broekjes ben ik niet zo tevreden. Mijn eerder bestelde maat XL was prima - nu te klein, omgeruild voor XXL, wat overigens heel soepel ging. Nu na een keer wassen zijn de nieuwe XXL te groot. Kwaliteit is helaas erop achteruit gegaan.

Keurige service!

Keurige service en mooi ondergoed, dat ook goed blijft

Het is ondergoed bevalt mij heel goed.

Alleen van de bestelling van 10 mei dit jaar laat de naad los. Heb het ondergoed al gedragen. Dus kan het niet retourneren. Twee dagen later had ik een nieuwe. Dus prima service.

Product is kwaliteitsvol en mooi

Draagt comfortabel

Snelle levering goeie producten

De oplossing zit lekker

• Communicatie

Betere kwaliteit dan vroegere leveringen.

Zie hierboven

Heel fijn ondergoed

Heerlijk zacht en fijn ondergoed. Ik heb urineverlies en gebruik hiervoor de basic ultra. Geeft mij vertrouwen.

onderbroek

Ik heb last van lichte urine verlies en dat maakte mij als vrouw altijd heel onzeker. Sinds ik de swaens Bomboo onderbroek draag voel ik mij zeker. Altijd tena in onderbroek is ook niet fijn.

• Communicatie

Extra beschermingslaag voor menstruatie te kort

Prima service, maar de extra beschermingslaag voor tijdens menstruatie loopt niet tot bovenaan de achterkant. Hierdoor ben je niet beschermd tijdens je slaap.

• Communicatie

Prima en geen gedoe met inlegkruisjes

Voelt zoveel te beter en het is niet te zien dat dit "extra" ondergoed is. Ook beter voor het milieu.

• Communicatie N.v.t.

Ik gebruikte Swaens Underwear in combinatie met mijn menstruatiecup. Op mijn hevigste dagen lek ik gemakkelijk. Het was een vreemde gewaarwording om geen extra inlegkruisje te moeten gebruiken. De lekken werden volledig opgevangen door de Swaens broekjes. Ze deden dus waarvoor ik ze gekocht heb.

• Communicatie

Comfortabel, goede pasvorm en geen lekkage

3 onderbroekjes besteld voor lichte dagen of bij cup: superzacht, goede pasvorm, voelt droog itt inlegkruisje, en is goed te wassen. 1 nadeel: flinke bilrand, dus staat niet mooi onder strakke broek.

• Communicatie N.v.t.

Prettig

Het is ideaal tijdens de lichte dagen van je menstruatie

voldoet goed

alleen verkleurd het ondergoed - wit - sneller dan normaal

Hoogwaardige kwaliteit

Klantvriendelijk. Hoogwaardige kwaliteit. Zit heerlijk.

Voor “lekken” prima.

Als bedoeld voor “ lekken” prima. Pasvorm vind ik minder, wel prettig dat voorkant niet hoog is. Heb achterzijde toch graag iets hoger. En dan , kleur afgeven, was gemeld. Maar ene broekje gaf behoorlijk meer kleur af dan ander.

Prima kwaliteit, goede en snelle service.

Goede kwaliteit producten, altijd een snelle levering en bij eventuele vragen een vriendelijke en snelle reactie.

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!