Prima kwaliteit, goede en snelle service.

Goede kwaliteit producten, altijd een snelle levering en bij eventuele vragen een vriendelijke en snelle reactie.

Fantastisch ondergoed

Snel geleverd en een verademing voor mijn huid

het bestellen via de website ging erg gemakkelijk en de levering was snel en zeer netjes. Eerst de onderbroeken een keer uitgewassen en tijdens eerste menstruatie geprobeerd. Helaas lekte de onderbroek al vrij snel. Na navraag heb ik de onderbroeken nog een aantal keer gewassen zodat ze beter bloed op kunnen nemen. Nu is het nog wachten tot mijn volgende menstruatie om te kijken of het nu goed werkt. De onderbroeken zaten wel erg comfortabel, zachte stof en geen last van het dikkere stukje. Het voelde als een normale onderbroek, was wel een raar idee ongesteld zijn zonder maandverband te dragen. Dat zal nog wennen zijn.

Snelle levering en goed verpakt

Ik ben zeer tevreden over de broekjes. Ik heb 2 ultra gekocht. Alleen wat me opval is dat het ene broekje een dikkere kruisje heeft dan het andere broekje. Het broekje met het dikkere kruisje neemt ook meer op dan het andere broekje. Vreemd terwijl het 2 dezelfde slips zijn. Vind dit toch een min puntje,beiden broekjes zouden het zelfde moeten zijn. Zou willen weten hoe dit kan. Maar voor de rest een prima product.

snel geleverd en goede pasvorm

fijne pasvorm en zeer goed in wat ze moeten doen.

Snelle levering, perfecte pasvorm

Perfecte pasvorm, je voelt niet dat je deze aan hebt, daarbij doet de onderbroek wat hij behoort te doen

Fijne slips; ze zitten heerlijk. Ze doen wat ze beloven; urine opvangen

Duidelijke website.

Mooi ondergoed en het draagt prettig en voldoet waar het voor bedoeld is.

Prachtige slips

Slips zijn van heerlijk zacht materiaal. Na bestellen snel in huis!

Snel en netjes geleverd

Ik ben alleen maar positief. Makkelijke website, snelle en nette levering.

Prettig, veilig

Voor mijn dochter die nog niet zo goed kan inschatten hoe haar menstruatie verloopt. Nu komt ze niet meer in lastige situaties en is ze beter voorbereid.

Fijne broekjes, de midi heeft wel een klein/laag kruisje

De broekjes zitten fijn, al was een maatje groter nog beter geweest. Helaas is het kruisje van de midi net te laag voor mij waardoor ik doorlekte, de mini is perfect en zal daar meer van bestellen.

te duur voor de kwaliteit

String met kant. Materiaal van ondergoed blijft zelfs na 3X wassen pluizen en afgeven. Dit is met sokken al vervelend maar met ondergoed onacceptabel.

Heel goede service, correct afgehandelde bestelling.

Ik bestel liever telefonisch, geen probleem. Vaak al volgende dag bestelling in huis. Kwaliteit ondergoed heel erg goed.

Goed en modieus underwear

Heel erg goed materiaal en blijft goed in de was. Jammer dat ultra niet in de m maten is te krijgen.. Bij de vorige leveringen was aan de buitenkant niet te zien wat er in het pakje zat (discreet) Nu echter stond het erop,vind ik niet prettig ook omdat het pakje eerst werd aangeboden aan de buren vanwege dat ik niet thuis was. Graag zou ik willen zien dat dit niet meer gebeurd En kreeg er de vorige keren waszakjes bij nu niet ,ook jammer Blijft dat het een uitstekend product is.

Heerlijk zacht, mooi en fijn ondergoed, de levering was snel.

Het ondergoed is prachtig en werkt ook als je niet al te zwaar ongesteld bent. De levering was keurig.

Past geweldig, zit fantastisch

Snelle levering, fijn product

Net geen 5 sterren omdat er bij 2 slips al snel een randje kant losliet en bij 1 het elastiek snel ging lubberen..... maar ik heb er nogal wat..... dus vandaar tocht 4,5. De opname van urine is perfect en geen geurtjes.... Geen nare broeierige inlegkruisjes nodig...

Prima en snelle service

Ik heb zeer goede ervaringen met Swaens bamboe inderdaad. Ik heb deze x 2 zwart en 1 rood besteld. van de ene zwarte is de bovenkant ( elastiek) als voorheen, het andere broekje heeft iets breder elastiek, een verbetering, vind ik. Nu heb ik wel het idee dat ik één ouder exemplaar heb gekregen en één nieuwere. Verder niets dan lof!

Super comfortabel

Wat een uitvinding, weg met die inlegkruisjes! De broekjes zijn heel comfortabel en heerlijk om te dragen. Ik heb inmiddels 6 broekjes, 2 hoge en 4 midislips, die hoge slips zijn iets prettiger voor mijn buik....mijn gewone broekjes zijn (bijna) allemaal weg....heerlijk!

goede service, goed behandeld

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!