Fantastisch ondergoed!

Echt prachtig ondergoed en zit als gegoten! Valt op maat en niet het idee dat je een luier draagt maar subtiel afgewerkt! Ik ga er nog mee bestellen!

Paardrijden

Ik heb lichen sclerose, doordat ik toch wil blijven paardrijden, heb ik naar ander ondergoed gezocht. Het gewone ondergoed schuurt en heeft meestal naden, wat pijnlijk was. Nu heb ik jullie basic slips met een superzacht verdikt slipstukje erin, geen naden en het bamboo materiaal is heel aangenaam zacht en comfortabel. Ideaal om mee op je paard te rijden

Mooie kwaliteit en nette�

Mooie kwaliteit en nette klantenservice. Snelle levering.

Mijn man is enthousiast over de boxers

Mijn man is enthousiast over de boxers. We gaan nog een set bestellen. Snelle levering. Groeten, Nienke

niet goedkoop samen met de verzendkosten

niet goedkoop samen met de verzendkosten

Goed op de hoogte gehouden over wanneer�

Goed op de hoogte gehouden over wanneer de levering zou komen. Helaas heeft de bezorger niet geprobeerd om het in de brievenbus te doen, wat echt wel paste!! Geleverd wat besteld is. Netjes zonder overbodige verpakkingsmaterialen en met gerecyclede materialen!

Snel ontvangen.

Snel ontvangen.

Fijne service en snelle reactie op�

Fijne service en snelle reactie op mail. Snelle verzending

Score: 8

Al jarenlang klant van Swaens en zeer�

Al jarenlang klant van Swaens en zeer tevreden met het model Midi. De pasvorm is prima en ze zitten heerlijk. Ik wil niets anders meer! Janice

Slips ontvangen ipv boxers

Slips ontvangen ipv boxers

Snelle verzending

Snelle verzending, snelle reactie als geruild moet worden. Perfect!

Heerlijk materiaal

Snelle levering, fijn dat het pakket door de brievenbus paste. En heerlijk ondergoed! Zo�n fijn materiaal! Nooit meer inlegkruisjes of maandverband! Voelt heerlijk zacht aan.

Fijn draagcomfort

Fijn draagcomfort

Bamboo ondergoed

Bamboo ondergoed, eerste bestelling bij Swaens, erna enkele x bij lokale shop. Het product qua kwaliteit vele malen beter van S.

Ondergoed zit heerlijk

Ondergoed zit heerlijk. Fijne producten. Mijn bestelling was dichtgeplakt met plakband, maar deze scotch tape is eigenlijk niet geschikt voor postverzending: de tape was niet meer geheel intact, waardoor de inhoud van het pakketje er bijna uit kon vallen. Gelukkig was mijn bestelling compleet.

De broekjes zijn bestemd voor af en toe�

De broekjes zijn bestemd voor af en toe een druppel en niet voor scheutjes , ervaar ik in het gebruik . Maar de service is heel goed en klantvriendelijk !

Geen inlegkruisjes meer!

Eerste keer besteld. Ik ben heel tevreden over de pasvorm. Ze zien er mooi uit. En het helpt het milieu, omdat ik geen inlegkruisje meer hoef te gebruiken.

Ik bestelde voor mijn man incontinentie�

Ik bestelde voor mijn man incontinentie slips maar die waren te kort. Ik wilde ze dus ruilen tegen grotere boxershorts maar er zat geen retour etiket bij. Na een inspreek telefoontje werd ik dezelfde dag nog terug gebeld en kreeg ik per email een retourticket die ik kon uitprinten en kon opplakken en gratis bij ons postagentschap kon afgeven.

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!