Score: 8

Snelle en goede service

Snelle en goede service, mooie spullen . Alleen beetje lastig is de juiste maat doorgeven . Bleef terugspringen naar M terwijl ik S wilde. Uiteindelijk toch M gekregen maar gelukkig past hij toch ook

Score: 10

De bestelling was op tijd en er werd�

De bestelling was op tijd en er werd van te voren aan gegeven dat de levering iets langer kon duren.

Fantastisch product

Fantastisch product! Ik heb m�n moedertje nog nooit zo blij gezien. De grote incontinentie broekjes zijn altijd zichtbaar en dit ondergoed is een ideale uitvinding ??

Volgende dag in huis heelfijn

Volgende dag in huis heelfijn

Prima website en bezorging

Prima website en bezorging. Slips zien er goed uit, heb ze nog niet gedragen en gewassen.

De slips zaten bij mij helaas te strak�

De slips zaten bij mij helaas te strak over mijn buik. Ik kon ze gelukkig terugsturen. Prima service! Zou er voor die stugge strakke taille band wat anders bedacht kunnen worden? Want ik wil wel graag bamboe slips gaan dragen .

Al jaren gebruik ik tot tevredenheid�

Al jaren gebruik ik tot tevredenheid jullie ondergoed.

Goede pasvorm

Goede pasvorm. Gebruik ze tijdens de menstruatie en nu ook tijdens het sporten

Goede pasvorm

Snelle levering, pasvorm erg fijn van de boxers, de broekjes doen wat ze beloven.

het briefje erbij met wastips enzo vond�

het briefje erbij met wastips enzo vond ik fijn

Fantastisch producten

Fantastisch producten. Aanrader. En snelle levering

Fijn materiaal.

Fijn materiaal. Goede website. Ook in grotere maten verkrijgbaar en dat zie je niet snel met speciaal ondergoed.

Het is op tijd en keurig verpakt

Het is op tijd en keurig verpakt

Top product en makkelijk te bestellen, snel verzonden

Communicatie, website overzichtelijk, snelle verzending, top product.

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product

Snel en goed. Voor het eerst bij Swaens besteld en dat is goed bevallen. De artikelen had ik snel in huis en zoals beschreven op de website van hoge kwaliteit.

Bezorging via de brievenbus was prima

Bezorging via de brievenbus was prima. Ik hen nu 1 product geprobeerd, het is nog te vroeg on te beoordelen.

Snelle levering. Mooie zacht zittende slips en strings.

Snelle levering.

Snelle levering.

Ik ben super tevreden

Ik ben super tevreden, ze zitten formidabel. Ik kan het niet anders verwoorden. Dank u.

Score: 10

De verpakking was aan een kant open

De verpakking was aan een kant open. Iemand? had er een elastiek omheen gedaan.

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!