ik had een vraag en die is beantwoord

Beste Ebru, bedankt voor uw beoordeling. Mooi om te zien dat u zo positief bent over Sazas en dat u tevreden bent met het antwoord op uw vraag. Met vriendelijke groet, ^Rémon

Keurig meteen een gedetailleerde vraag opgelost in 30 seconden

Na lang zoeken in de algemene voorwaarden van het Plus-Pakket en de enorme lijst aan vragen en antwoorden op de website, besloot ik toch maar even te bellen. Gelijk keurig van het juiste antwoord voorzien en ik na 30 seconden kon ik weer door!

Beste R. van Knegsel, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Super om te lezen dat u zo snel (30 seconden) en goed geholpen bent met een antwoord op uw vraag. Geen keuzemenu's, maar direct een deskundig klantadviseur aan de telefoon, dat is precies onze kracht. Bedankt ook voor de feedback die u ons geeft. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening nog verder verbeteren. Met vriendelijke groet, ^Rémon

Goed geholpen door de SAZAS professional.

Erg goed.

Beste Ad, Bedankt voor uw beoordeling. Mooi om te zien dat u zo positief bent over Sazas. Met vriendelijke groet, Rémon

positief

Goed en duidelijk geholpen

Prima geholpen!

Ik ben correct en vlot geholpen, niks op aan te merken!

Klantvriendelijk en snel geholpen

Snel en vriendelijk te woord gestaan

Netjes en prima te woord gestaan goede uitleg gegeven. Top

Goede uitleg gegeven en netjes te woord gestaan.

LUISTERD NIET

Werd gebeld om te informeren hoe de dienstverlening tot op heden was, goed. aangegeven dat we een nieuwe medewerker hebben aangetrokken en dat we die moeten aanmelden. daar belde ze in principe niet voor maar zou het doorgeven en ik zou daar over benaderd worden. na verloop van tijd zelf maar contact opgenomen, stond nergens een aantekening, beetje jammer.

Wat vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad. Gelukkig heeft een collega al contact met u opgenomen om dit met elkaar te bespreken. Wij willen u bedanken voor het geven van uw feedback.

goede service

snel antwoord op al mijn vragen

Goed geholpen!

Luisterend oor en bereid om te helpen!

ben goed geholpen

Zeer correct te woord gestaan en geholpen met mijn vraag

Prima hulp

nvt

hulpvaardig

heel fijn dat er met ons meegedacht wordt en ook gelijk actie wordt ondernomen.

goed en correct geholpen

nette manier van geholpen

Duidelijk en correct !

Niet veel contact gehad maar het contact dat er was is altijd prima geweest !

Goed geluisterd naar mijn vraag

duidelijk en goed geholpen

goed en duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag.

Open en meedenkend

Open gesprek en er wordt meegedacht naar de beste aanpak voor onze vragen.

Geduldig en heldere uitleg

Goed te woord gestaan. Veel dank

Goed te woord gestaan.

vriendelijk en behulpzaam

vriendelijk en behulpzaam

goede informatie ontvangen op mijn vraagstelling

zoals boven vermeldt

Goed geholpen

Goed geholpen met mijn vraag

Prima geholpen!

Prima, duidelijk en snel antwoord gekregen!

Beneluxlaan 2D

3446 GR Woerden

088 56 79 100

Over Sazas

✓ Sazas, al sinds 1993 specialist in verkorten en voorkomen van verzuim. ✓ Alles in 1 keer geregeld: loondoorbetaling, verzuimbegeleiding en re-integratie. ✓ Het gemiddelde verzuimpercentage van onze klanten ligt lager dan het landelijke gemiddelde. Als uw verzuimspecialist nemen wij met onze verzekeringen en partners in de arbodienstverlening uw (financiële) zorgen uit handen bij ziekte van personeel, zodat u kunt blijven ondernemen. Samen met u hebben we grip op het gehele verzuimproces. Sinds 1993 helpen wij met succes ondernemers in het mkb om verzuim te verminderen en te voorkomen. En dit doen we op een persoonlijke manier. Bekijk onze website: