‘s middags besteld, de volgende dag in huis

Erg goed

snel en prettig geregeld

Goed vlees

Heerlijk vlees. Lekkere gehaktballen en goed vlees voor op de bbq. Fijne slagerij met veel keuze.

Goede kwaliteit tegen schappelijke prijzen

heel goed

Prima en super snel geleverd;toppp!

Prima ervaring. Snel geleverd!

Heerlijk vlees met persoonlijke service

Heerlijk vlees altijd goed verpakt en op tijd geleverd

Prima vlees

Keurig verzorgd en prima vlees

Het lekkerste vlees

Heerlijk gegeten van stukken goed vlees.

Goede service en lekker vlees

Goede service en lekker vlees

Service going bad

With every new order to your company I am reducing quantity of my order. In the beginning you were good but lately not so much. My orders frequently are coming defrosted, delivery is holding me awake until 22.30h and then cancel my order and we repeat same waiting until 22.30h tomorrow, your customer support doesn't reply on my emails so I have decided to order minimum from you and rest from another company.

• Would you recommend us? No

goede levernancier

Goede prijs/prestatieverhouding bande geleverde producten. Service was in orde.

Snel en lekker

Lekker vlees; snel en koud bezorgd.

Goed vlees

Veel keus in vlees,goed vlees,goede prijzen.

Heerlijk vlees en correct bezorgd

Gewoon proberen en ervaren. We zullen zeker weer een keer bestellen.

Top kwaliteit!

Vlees wordt snel bezorgd en goed verpakt en gekoeld. Zelfs diepvries zakjes worden mee geleverd. Vlees zelf is van hele goede kwaliteit!

Goed vlees maar te veel bot

Ik had 1.1 kilo besteld maar uit eindelijk toen ik alle botten er uit had had ik nog 864 gram over beetje jammer

Snel en goed geleverd, goede kwaliteit

Het was onze eerste bestelling hier. Goede ervaring met bezorging en kwaliteit. Een tip voor bestellers is om het verpakte vlees even goed te drogen/deppen voor je het in de olie legt.

Goed vlees!

De levering was op tijd op de afgesproken dag/tijdvak. Goede kwaliteit vlees. Vriendelijke prijs!

Goed vlees, ophalen ideaal

Fijne webshop met veel keuze

Goed en lekker vlees. Snel in huis ontvangen.

Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs

Ik bestel al meerdere jaren vlees bij de internetslagerij, heb ook andere online aanbieders van vlees geprobeerd, maar de prijs/kwaliteits verhouding is bij de internetslagerij voor mij het beste. Ook het proces van bestellen t/m aflevering vind ik zeer goed.

Fijne webshop mooi assortiment

Veel keuze en goed vlees

Goeie en duidelijke service en levering optijd

Snelle en goede levering

Levering in een goede zak voorzien van koelelementen. Het vlees was netjes gevacuümeerd.

Goede service en kwaliteit

Erg goed ervaren, vlees is van uitzonderlijk goede kwaliteit. Topslagerij

Laan van de Kreeft 191

7324BX Apeldoorn

055 5214353

Over Internetslagerij.nl

Internetslagerij.nl is een online slagersbedrijf en onderdeel van Jans vlees horeca vlees leverancier. Wij hebben geen winkel, u vindt ons online. Wij snijden en bewerken vlees en passen ons aan aan uw wensen en eisen. Onze slagers zijn absolute vakmensen, met vele jaren ervaring. De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het goed en veilig verpakken van ons vlees, zonder kwaliteit te verliezen. Iedere bestelling bij de Internetslagerij.nl wordt met veel liefde voor je klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardige isolatiezakken met speciale koelelementen. Het vlees blijft dan goed gekoeld. We proberen hiermee zoveel mogelijk afscheid te nemen van de grote piepschuim EPS boxen, wat veel ruimte en onnodig afvalverwerking scheelt. Omdat we tegenwoordig verzenden met Trunkrs Same Day Delivery zijn de pakketten nog maar maximaal 9 uur onderweg in Nederland. Voor leveringen in Belgie wordt het vlees speciaal verpakt in EPS isolatieverpakking voor transport. In de verpakking worden koelelementen en indien noodzakelijk droogijs toegevoegd zodat het vlees uitstekend gekoeld is tijdens transport van PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. De koeling is bijgevoegd in de zending zodat het op de juiste temperatuur blijft en in perfecte conditie bij u aankomt. Op deze manier kunnen we de producten zelfs koel houden tot wel 48 uur.