Snel geleverd en uitstekend verpakt.

Zie boven

Goede service Snelle levering.

Product zoals omschreven. Dag na bestelling conform afspraak keurig netjes door bezorger DPD onbeschadigd bezorgd. Communicatie met Dhr. de Jongh werd snel en adequaat per e-mail beantwoord. Accu was goed verpakt en factuur was bijgesloten. Nu maar afwachten of accu aan verwachtingspatroon voldoet!! Over kwaliteit van de accu kan ik na een proefritje nog geen oordeel over vellen.! 2 jaar garantie op accu moet geruststellend zijn. G-M accu is ook aangesloten bij Keurmerkshop webshopwinkel/trust markt. Alle lof dus voor GM-ACCU. Tevens compliment voor DPD, dat besteld accupakket correct en onbeschadigd binnen afgesproken bezorgafspraak bezorgd heeft. Communicatie met DPD over bezorging verloopt goed per e-mail. En op de koop toe ook nog eens ANNO 2024 een vriendelijke/ correcte chauffeur? bezorger DPD. Dus chapeau voor zowel M-Accu als ook DPD (mag ook wel eens vermeld worden ondanks vele negatieve DPD recensies in revieuws!!!!!!)

zeer goede service

Na de zooi die Dpd er van gemaakt had en dit volledig ontkennen, door heer de Jong keurig op gelost. Mijn dank daar voor.

Altijd fijn contact en snelle levering.

Top bedrijf

Heel coulant

Netjes de informatie aan de telefoon gekregen alvorens mijn bestelling te plaatsen. Doen precies wat ze beloven.

Binnen 1 dag in huis , SUPER

Hele goede service ,heel snel geleverd ,verstand van zaken

goed en op tijd geleverd

Een goede accu voor die prijs en op tijd geleverd.

Snel, efficiënt, en meteen antwoord op vragen.

Prima communicatie en service!!!!!!!

Accu deed na levering niets. Kon accu na telefonisch contact terug sturen. Een dag later een accu ontvangen die prima werkt.

Duidelijke pagina

Naar te hebben besteld duidelijke informatie over aflevering. Zeer goede service van deze online winkel

Als afgesproken

Geleverd zoals omschreven

Ik had een bestelling geplaatst in de hoop dat deze de volgende dag geleverd zou worden. Helaas kwam de bestelling later, waardoor deze niet meer nodig was. Retour van bestelling is uitstekend en snel afgehandeld.

Goede afhandeling en communicatie

Snelle en duidelijke afhandeling zeer tevreden over accu heb ik pas geïnstalleerd Dus daar kan ik nog niks over zeggen.

Werkt goed

Snelle levering, leuke prijzen.

tevreden

Perfecte service ook bij ruiling van mijn accu voor een zwaardere. Top behandeld.

Perfecte service. Snel geld terug voor mijn oude accu. Goed geadviseerd en verder geholpen

Top bedrijf

Duidelijke site, prima prijzen en snelle levering

uitstekend

ben heel blij dat ik een nieuwe accu voor mijn 6 jaar oude e-bike kon vinden bij gm-accu.

Correct en snel

Helaas blijkt mijn Stella accu een type 3 te zijn die nog niet leverbaar is. Ik werd vriendelijk en correct geholpen. Retour was snel en goed geregeld.

Snel geleverd!

Goede service en levering .

10.

Eikenbosstraat 14