Zeer professioneel

Heel vriendelijk en bekwaam goed advies en snelle reactie en service

Alles perfect verlopen

Zeer goede klantenservice, netjes en snel geholpen. Na telefonisch advies accu besteld en binnen een dag was de accu in huis. ik kan weer heerlijk fietsen.

Nieuwe accu gekocht past goed nu nog afwachten hoe lang hij mee gaat gr mario

Top bedrijf

Vakkundig geholpen, snelle levering.

in 1 dag opgelost.

Duidelijke site, snelle levering Over het product en/of service kan ik na 1 dag nog niets zeggen maarziet er goed uit

Ik had wat vragen via de mail gesteld. Kreeg zeer snel antwoorden waarop ik mijn aankoop kon doen. Super snel geleverd!

Fietsakku was overleden, na zoeken kwam ik vrij snel bij gm-accu.nl. Snel besteld en geleverd, accu paste precies en werkt ook. Prima dus

Fiets baterij

Ben nog nooit zo tevreden geweest zeer vriendelijk goede service en echt bezig met zijn zaak dikke pluim voor de goede service bestel zeker nog bij jullie

Ben goed geholpen

Snelle levering en goed verpakt . Binnenkort nog een bestelling plaatsen. Fiets accu werkt goed .

hij maakt vaak geen goed contact, steeds opnieuw inschuiven

opladen en eenmaal fietsen is prima. maar na een dag niet fietsen maakt de batterij geen contact en moet die er uit en opnieuw weer in. Soms wel 2 keer. dat valt me tegen en ik ben benieuwd hoe lang deze mee gaat als de problemen zich nu al voor doen.

Snelle levering. Goede accu.

Men was vergeten om de oplader in de doos te doen. Hier een mail over gestuurd. Men reageerde direct, en de oplader werd meteen verstuurd. De volgende dag was hij al binnen. Dus ik ben tevreden.

Interessante prijzen en perfecte levering!

Interessante prijzen en perfecte levering!

Had een paar vragen voordat ik mijn bestelling wilde plaatsen. Die zijn direct beantwoord, terwijl de betreffende persoon notabene op vakantie was. Daarna werd mijn bestelling keurig verzonden, goed verpakt en tijdig, en functioneerde de accu ook prima. Voldoet 100% aan verwachtingen :-)

Super fijne accu gaat lang mee

Accu is geweldig en gaat lang mee. Zeker waar voor zijn geld

Prima product en snel geregeld / bezorgd.

Prima product en snel geregeld / bezorgd.

Goed snel duidelijk

Een 10

Prima product, snelle en correcte levering! Top!

Goede info per mail en op de site.

Super snelle levering

Super snelle levering van mijn fiets accu en hij werkt perfect.

Snelle levering en producten goed verpakt

Fietsaccu snel geleverd. Kwaliteit van de accu zullen we zien na verloop van tijd

Topservice

Snelle levering aan scherpe prijs

Heel goed kontakt. Korrekte mensen.

De accu paste niet. Zonder problemen teruggekomen.

top

goede accu voor weing

Vraag via e-mail werk direct netjes beantwoord. Batterij werd snel en goed verpakt verzonden en ontvangen. Batterij nog maar paar dagen gebruikt maar zeer tevreden.

Goede betaalbare accu, snel geleverd

Veel keuze in accu’s voor lagere prijzen. Binnen 24 uur is de accu geleverd. Accu doet het perfect.

Eikenbosstraat 14

4175 CM Haaften