Prima ervaring

Doen wat ze zeggen, zoals het hoort

correcte afhandeling

Gewoon: tevreden.

Alles ging goed, maar jammer dat retour niet gratis is.

Het was heel goed

Fantastisch bedrijf

Betrouwbaar en klantvriendelijkheid bedrijf echt een aanrader

Zeer tevreden van begin tot eind

Geweldig ook na terugsturen en geld retour krijgen alles perfect opgelost en snel

Goede verzorging.

Accu's besteld, de extra zware capaciteit. De prijs van deze accu is zeer concurrerend met andere aanbieders. Daar was dezelfde capaciteit aanzienlijk duurder. Accu is snel aangekomen en na volledige lading nu anderhalve week in gebruik. Lijkt wel of ik een nieuwe fiets heb. Krachtige fiets ondersteuning. Ik hoop dat deze accu het langer uithoud als de vorigen. Dat is altijd afwachten, maar wat ik merk tijdens het fietsen en zie hoelang de volle lading-led-balk blijft staan (langer dan bij mijn vorige accu's) heb ik goede hoop.

Goed contact en vlugge levering

Goede prijs kwaliteit verhouding

Prima verhouding prijs-produkt.

Uitstekende levering

Duidelijke website, snel gevonden wat ik zocht en snel geleverd. Dus alleen pluspunten kan iedereen dit bedrijf aanraden.

TOP

Ik ben blij dat ik GM Accu gevonden hebt.Koop nooit een electronisch fiets bij STELLA. NA 5 jaar moet je een nieuwe accu,voor een belachelijke hoge prijs. Ik ben helemaal klaar met de STELLA FIETSEN

Prima service voor nette prijs

Prima accu voor nette prijs. Snelle levering. Helaas geen keus in de bezorgdienst (DPD behandelde het pakje niet netjes)

Gm-accu.nl heeft de accu snel verzonden.

Echter DPD pakket bezorging laat op zich wachten. 1 augustus besteld het is nu 6 augustus en de bestelling is nog steeds onderweg naar het DPD pakket punt

Handig en simpel en snel geregeld

Ff wachten

Snel antwoord en Snel geleverd

Snel antwoord en Snel geleverd

Topservice!

Goed advies en vlugge verzending

hulpvaardig en snelle reply op mijn vraag.. snelle levering

zeker een aanrader

in een woord geweldig

Stad en land heb ik afgezocht naar een nieuwe accu voor een schappelijke prijs voor mijn 7 jaar oude E-bikez Spark Evo met Turnlife accu. Ik heb mijn nieuwe fietsaccu opgehaald in Haaften, omdat ik er een tweede bij wilde hebben, om 130 km per dag te kunnen fietsen met 25 kg bagage tijdens mijn fietsvakantie. Omdat de accu nog even gedeeltelijk opgeladen moest worden met de nieuw aangeschafte snellader, kreeg ik een hele pot thee aangeboden en kon ik heerlijk achter de bedrijfswoning even uitrusten na een rit van 60 km. Wat een service is dat. De snellader en de fietsaccu heb ik al uitgeprobeerd op weg van Haaften naar Enschede. Ze voldoen beiden aan de eisen, die van een nieuw product te verwachten zijn. Ik ben blij dat ik een nieuwe accu heb gekocht en geen gereviseerde. De prijs was hetzelfde als van een gereviseerde. Dan kan je toch beter een nieuwe kopen, want printplaten slijten ook en aansluitingen.

Heel goed, zo doorgaan.

Na koop fietsaccu, paar keer contact gehad. Zelfs in de avond, prima. Nogmaals bedankt.

Fantastisch en snel geholpen, wat een service, geweldig

Eigen fiets acculader was stuk, gebeld met gm-accu. Men wist precies wat ik bedoelde, men besprak heel duidelijk het probleem. Volgende dag een nieuwe gekregen, helaas hier was een probleem mee. Weer gebeld, goed besproken , men zou direct een nieuwe opsturen, volgende dag was de lader er. Aangesloten en het functioneerde prima. Zwaardere accu was helaas (nog niet ) te leveren men was aan het investeren in mijn soort accu want er was vraag naar. Nou maar even wachten tot die er is. Wil graag zwaardere accu met lader en zal GM-Accu zeker benaderen, wat een fijn bedrijf om daar wat te bestellen, alvast bedankt. Gr. Een heel tevreden klant.

Goede accu, snelle levering

Goede accu en ervaring met gm-accu

Sterk aanbevolen

Snel goed service Uitstekend kwaliteit Betaalbaar en betaalbaar 2j guarantee op accu

uitstekend

Bij het eerste telefoongesprek zeer goed geholpen. Binnen 2 dagen de fietsaccu binnen. We wilden het artikel terugsturen omdat we er niet uitkwamen. Binnen 1 uur werden we door gm accu gebeld. Met hun hulp kregen we het voor elkaar. Wat een service en een grote klantvriendelijkheid!! Ongekend. Deze firma raden we ten zeerste aan. Ouderwetse service. En dat in deze tijd. Super bedankt.

Super blij mee

Eikenbosstraat 14