Super blij mee

Gewoon perfect!

Accu besteld en een dag later weer fietsen! De aflevering kon stap voor stap gevolgd worden. Uitstekend bedrijf GM-accu.

Prima,kan niet beter

Besteld in 2 dagen netjes afgeleverd, goed verpakt,goede service

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering. En geen verzendkosten. Helemaal top.

Goed product, snel, en volgens afspraak geleverd.

Een goede vervanging voor mijn oude fietsaccu voor een aanzienlijk lager bedrag dan voor het orgineel!

Zoals het hoort te gaan. Goed verpakt ook.

Prima accu

Snelle levering van een prima accu!

Waarom een originele accu aanschaffen die tweemaal duurder is? Deze accu is prima! Houdt de stroom lang vast; doet er bij het laden wel wat langer over, maar als je eenmaal weet: geen probleem!

Top snel en goed

Prima accu

Al ruim 100 km op de teller en nog 2 van de 5 strepen over. Wel meegetrapt!

Prima nieuwe accu voor mijn Flyer

De accu van m'n 2008 Flyer was nu toch echt wel op. Via gm-accu op een vervangende accu terecht gekomen met dubbele capaciteit tegen een acceptabele prijs. Moest wel even wachten op de levering, maar dat was vooraf bekend en geen probleem. Accu doet het prima. Blij mee.

fantastische service

Vrijdag 2 nieuwe accu 's besteld en zaterdag in huis

Mijn accu is al 2× retour gegaan van wegen scheuren in het plastic. 2× ben ik super vriendelijk te woord gestaan door gm accu. 2× was het snel opgelost zonder problemen. Nu kan het genieten beginnen. Gm accu ga zo door niks meer veranderen. M.v.g Danielle

Alles netje geleverd

Goede accu voor niet te veel geld

Perfect, betrouwbaar en zeer accuraat

Super vriendelijk geholpen! Fa. Met oog voor de klant en zeer correct! Erg tevreden en een goede garantie bovendien! Voelde zeer goed, zodat we daar onze accu gekocht hebben! De vlgd morgen al binnen met eventuele gratis terugstuur garantie! Gr JB

Goede online hulp gekregen bij het vinden van de juiste fiets accu.

Gewoon goed

Snelle service Batterij past prima

Tot nu nog goed

Heb hem net een week dus de beoordeling kan ik nog niet zeggen, behalve dat de oplader heel heet wordt met laden.

Goede ervaring

Eerlijk beoordeling

Duidelijke site snel en makkelijk bestellen Accu volgeladen€en en heerlijk gefietst

Goed te woord gestaan aan de telefoon en jullie komen je afspraak na.Netjes bezorgd zoals afgesproke op afhaal punt geen beschadigingen Zeer tevreden

Heel goede ervaring

Mijn ervaring is een hele goede accu besteld werd later geleverd maar goed gecommuniceerd kon geld terug krijgen als ik er vanaf zag maar toch nog snel geleverd binnen de verwachte tijd dus helemaal tevreden

Duidelijke productbeschrijving en snelle levering

Duidelijke productbeschrijving en snelle levering!

Eikenbosstraat 14

4175 CM Haaften