Prima winkelervaring en mooie prijzen

Fietsaccu besteld, ik kan weer zonder zorgen op stap.

Goed advies en zeer vriendelijk te woord gestaan

Vlotte levering

De ene dag besteld en de volgende dag al thuisbezorgd.

Prima snelle levering

Accu doet wat je hoopt. Top.

Snel geleverd en scherpe prijs

Nieuwe accuset voor mijn bosch machine besteld. Snel geleverd en tegen een goede prijs

Super snel en kwaliteit

Bestelling ging heel simpel via de mooie overzichtelijke site. Super snelle levering en goede ondersteuning (telefonisch). Fantastisch.....

Goede Service

Mijn Accu heb ik heen gestuurd , omdat hij niet opladen ging sturen ze dezelfde Accu terug. Met reparatie puntje. Dat is goed opgelost. Het is goed gerepareerd. Maar ik moest wel betalen voor retour zending dat klopt niet wat u zegt! hartelijk groet.

Snelle levering en goed product. Verder geen bijzonderheden!

Snel en correct geleverd

Na plaatsing en opgeladen in de fiets, functioneert alles weer perfect. Ik hoop er weer vele kilometers mee te rijden!

Zoekend naar een fietsaccu voor mijn oude E-bike kwam ik uit bij GM. Mijn accu hebben ze dus gewoon op voorraad, zelfs in 3 verschillende capaciteiten. De prijs was redelijk, de kwaliteit lijkt top en de levering is supersnel.

Top.

Doen wat ze beloven. Geen gedoe. Top!!

Top ervaring

Geen gehoor bij wens om product te retourneren

Het product was er super snel, maar blijkt niet te passen. Ik heb al meermaals geprobeerd om contact te krijgen voor het retourneren van mijn accu. Aanvraagformulier ingevuld, diverse berichtjes gestuurd maar krijg geen reactie. Tot op heden nog geen reactie of info gehad om product te kunnen retourneren en nu wel verzoek voor deze evaluatie...

Doen wat ze beloven

Tevreden.

Ik ben heel tevreden met gm-accu. Mijn bestelling werd meteen de volgende dag bezorgd!

Goede service en nazorg. Helaas toch een verkeerde accu bestelt maar ook retour en terugbetaling ging vlot. Ook eerlijk advies gekregen.

Duidelijke site snelle levering

Duidelijke site snelle levering. Behulpzaam wanneer je een mail verstuurd en snel antwoord

Het product is prima, alleen dpd niet

De batterij is prima alleen de volgende dag bezorgd word verziekt door dpd. Deze geeft aan dat je niet thuis was terwijl je dat wel was en komen 3 dagen later. Zeg dan gewoon dat je geen tijd had om langs te komen ipv mij als leugenaar neer te zetten.

Snelle levering en snelle reactie op e-mail

Supersnelle afhandeling

Zeer goede service!

Fietsaccu voldeed niet aan verwachte, werd direct retour verzendt gemaakt!

Goede communicatie via mail Snelle service

Snelle bezorging, uitstekende kwaliteit

Product is van een uitstekende kwaliteit. Bezorging was snel en goed. Product is een aanrader.

uitstekende service

Mijn foutieve bestelling werd zonder mankeren hersteld.

Accu gekocht, goed veilig verpakt. Als je een mail stuurt, vrijwel direct antwoord!

Eikenbosstraat 14

4175 CM Haaften