Geweldige service

Erg klantvriendelijk

Meer woorden zijn niet nodig

Snel geleverd en product werkt prima

Acculader elektrische fiets werkt prima en was ook op voorraad. 2 dagen later in huis.

Goed geholpen telefonisch

Ik had aangegeven te bezorgen op zaterdag, n het kwam al op vrijdag gelukkig was ik wel thuis.

Snelle communicatie en oplossingsgericht

Snelle communicatie en oplossingsgericht

Snelle levering.

Een bedrijf met de puntjes op de i.

Een toppper in levering. Voor de aandacht van verpakking geef ik een 10. Stevige doos, isolatie materiaal en bijlagen foldermateriaal, Jullie zijn geen hobbyisten. Top.

Dit was de 2e bestelling en weer keurig afgehandeld

Snel geleverd doen wat ze beloven

Super geholpen en.snel binnen.

Dacht dat ik er geen meer kon vinden. Maar was snel opgelost foto opgestuurd vd oude en kon er snel een bestellen. Was heel snel binnen. Toppie goede service.

Hele klant vriendelijke medewerkster heel meedenkend met de klanten!!

Ik ben al 1 maand bezig met het vinden van een nieuwe accu. Na gisteren de accu gevonden te hebben kon ik gelijk in het weekend komen om het op te halen. Hele vriendelijke vrouw!

Accu werkt zoals hij moet werken

Vlot geleverd tegen een scherpe prijs

goede levering

je krijgt wat er belooft is

Jaren terug een accu hier besteld en deze past en werkt zeer goed op de Stella van mijn vrouw. Helaas was mijn accu nu aan de beurt, dus vandaar dat wij zonder twijfel hier weer terugkomen.

Snelle levering!

Het product was na bestelling binnen 2 dagen binnen.

De fietsaccu die ik besteld had kwam in een stevige verpakking en op tijd.

Topp

Snelle levering, werkt goed Nette prijs

Is geweldig.

Snel en professioneel kopen en leveren.

Snel en netjes thuisbezord

De accu was goed verpakt en snel bezorgd

Snelheid

Goede levering en snel

Vandaag besteld morgen in huis klopt

Razendsnelle heldere communicatie

Zoals gezegd, de communicatie met GM accu's is helder en razendsnel, zelfs in het weekend. Daarbij een goede voorlichting waarbij niet geprobeerd wordt een duurdere(zwaardere) accu te verkopen terwijl de lichte uitvoering voor mijn doel voldoende is. Top!

Snel en correct

Binnen twee dagen was de nieuwe accu er al. Eén minpuntje: de toevoeging in het adres verdween: mijn woningnummer op een bungalow-park. Resultaat: ik moest het pakket in het hoofdgebouw ophalen, waar het voor de deur was neergelegd.

Eikenbosstraat 14

4175 CM Haaften