Goede kwaliteit

De kookspullen zijn van goede kwaliteit en de levering ervan is best snel.

tevreden klant

komen afspraken na, zoals het hoort!

Fantastisch bedrijf

Helaas door DPD een pakket kwijtgeraakt. Klantenservice van chefstore is echt heel goed en persoonlijk. Dat maak je zelden mee. Ze weten waar ze het over hebben en je hoeft niet steeds opnieuw het verhaal uit te leggen. Na ongeveer 6 weken had DPD het onderzoek naar het vermiste pakket afgesloten en was het voor hun gewoon klaar. Nemen totaal geen verantwoordelijkheid. Chefstore wél, en ze sturen een nieuw pakket naar ons op, ondanks dat ze hier zelf niets aan kunnen doen. Dat noem ik pas service. Dus heb je als bedrijf iets nodig voor je horecabedrijf of wat dan ook, kijk eerst of Chefstore het heeft. Waren alle bedrijven maar zo!

Yesss

Chefstore.nl jullie hebben er een fan bij! - Maas van Kookplezier

TOP

Duidelijke website, mooie kwaliteit en snelle levering!

Goede afspraken en prima levering

Bestelling via de website is duidelijk. Betaling is ook prima. Vervolgens wordt het product snel geleverd in de juiste staat. Zeer service-gericht kan ik dit beoordelen.

Snel, professioneel, accuraat en goede prijs

In 1 zin perfect!

Volgens afspraak top!! Volgende dag bezorgd zonder extra kosten. Andere bedrijven rekenen al snel 49,00

Zeer vlotte en snelle service.

Mijn ervaring is altijd al goed geweest met Chefstore.nl. Al een paar keer besteld en top service. Aanrader!

Goed advies

Chefstore.nl is geweldig voor professionele koks met een breed assortiment. Advies heeft me gered van een lange levertijd op een andere koeling.

Perfect experience

Very happy with the service and delivery speed. Also my toaster is a very good professional quality!

Super helemaal tevreden

Fijn contact snelle levering

Prettig contact met klantenservice gehad over aan te kopen koeling. Snel geleverd

Rampzalige ervaring

Een tijdje terug ging mijn oven kapot, omdat hij heel veel gebruikt wordt, gingen we voor een horeca-oven. Oven ontvangen en toen bleek hij 50 graden af te wijken. EMGA wilde hem niet retour nemen omdat er "krassen" op zouden zitten en hij gebruikt was (gek hè, dat je een oven wil gebruiken waar hij voor dient) dus ze wilden hem wel maken. Thermostaat was los gekomen zeiden ze, dus het zou opgelost zijn. Nou, eerst maar testen dan en deze keer weer 40 graden verschil. Volgens chefstore kon dat niet want EMGA had hem getest met een geijkte meter en wij niet. Na het aanschaffen van een tweede oventhermometer hadden we dezelfde afwijking in de graden. Het was zelfs zo dat als ik er dan ook nog een product zoals brood in wil bakken, de thermometer makkelijk blijft hangen op 200 (en dat terwijl hij 270 aangeeft op de oven. Anyways, wij weer foto's en filmpjes van gemaakt en opgestuurd naar Chefstore. Verschillende keren gebeld en verschillende keren gemaild en nog steeds zonder resultaat en heel vaak worden de mails en telefonisch gemaakte afspraken ook gewoon genegeerd. Chefstore neemt het heel erg op voor EMGA en zegt steeds onze klachten door te geven aan ze (een rechtstreekse manier van contact is er niet), maar probeert op geen enkele manier om ons bij te staan om een foutief product te mogen/kunnen retourneren. We hopen dat dit alsnog opgelost kan worden,maar we zijn nu al zo lang bezig dat we er helemaal moedeloos van worden. Eén ding is zeker, we kopen de volgende keer ergens anders.

Beste Loes, vervelend om te lezen dat u een mindere ervaring had. Wij hebben uw klacht zo goed mogelijk proberen in behandeling te nemen. We hebben de oven ook retour genomen en uw betaling terugbetaald. Jammer om te lezen dat u alsnog niet tevreden bent met onze oplossing. Wij proberen al onze klanten en zo goed mogelijk ervaring te geven.

Goed bereikbare klantenservice en direct actie op mijn verzoek

Vriendelijke klantenservice Overzichtelijke en klantvriendelijke site

Ging soepel.

Fijn dat er tussen leverancier en vervoerder goede communicatie is geweest. Waardoor onze bestelling goed geleverd kon worden.

Mooi maar wel groot apparaat

Het bestellen en leveren ging prima. Het apparaat werkt simpel, alleen jammer dat de bedieningsknoppen op de onderkant zitten, hierdoor zijn de getallen aan de onderzijde van deze knoppen niet goed te lezen.

Mooie lage glazen

Mooie glazen

Mooie borden voor goede prijs

Bestelling was snel binnen en we zijn zeer blij met de mooie witte borden.

alles is prima in orde, en erg snel binnen gekregen!

goede ervaring!

vlotte verzending

goede prijs/kwaliteit verh.

Top bakplaat

Mooie verchroomde bakplaat besteld. Erg blij mee.

Geen klachten

Koop hier al 2 jaar mijn spullen voor de bar. Ze zijn snel in het komen met oplossingen als het mis gaat. Veel spullen dat direct leverbaar is en snel in huis kan zijn.

Vriendelijke klantenservice

Goed en vlot contact gehad met de klantenservice. Vriendelijk te woord gestaan en duidelijke antwoorden.

Zeer slecht

5 kookplaten gekocht bij het bedrijf. Alle 5 kookplaten gaan met moeite aan, terwijl ik de platen pas een maandje heb. Opgestuurd naar het bedrijf vragen ze €51,90 per kookplaat om het te maken. Geen goede ervaring

Beste Khuram, vervelend dat u niet tevreden bent met de geboden oplossing. De kookplaten zijn voor reparatie ingestuurd en beoordeeld door de technische dient. De knoppen van de kookplaten waren helaas vol met vet en functioneerde daardoor niet meer naar behoren. Zoals u kunt begrijpoen valt dit helaas valt dit niet onder de garantie. Uiteraard zijn we graag bereid om de reparatie uit te voeren, maar dienen de kosten hiervan wel vergoed te worden.

Over Chefstore

Chefstore.nl: Alles voor de Chef Non-food horeca groothandel voor hotels, restaurants, bedrijfskantines, scholen, catering, gemeentes, grootkeukens en café's. Voorheen: Prokoeling.nl