Heerlijke lakens en hoeslakens

Materiaal voelt lekker zacht en erg luchtig.

Veranderd?

Super fijn merk ondanks dat ik m'n laatste hoeslaken anders vond aanvoelen hebben ze mij aan de telefoon super fijn en vriendelijk geholpen. Dit is nog steeds het fijnste merk voor op je bed

Grandioos

De laatste keer de zelfde groene aan gekocht en de kleur van de eerste aan schaf nog precies het zelfde ...

Heerlijk

Hoeslaken gekocht fijn materiaal en prima maat Voering

Heel fijne producten netjes en snel geleverd

Te weinig stof om onder topper te kunnen steken

Ik ben helemaal niet tevreden over het hoeslaken dat ik heb gekocht voor een topper. Ik had al eerder een hoeslaken bij Joarz gekocht en was daar zeer tevreden over. Maar nu niet meer. De stof om onder de topper te steken, is veel te beperkt. Voorheen was er veel stof en nu nauwelijks. Ik heb het oude en nieuwe hoeslaken vergeleken en het scheelt 14cm aan iedere kant. Het hoeslaken blijft nu daarom niet onder het topper zitten. Ik heb hier contact over gehad en een nieuwe opgestuurd gekregen. Maar die heeft natuurlijk hetzelfde probleem. Ze zijn helaas gaan besparen op de hoeveelheid stof.

Prachtig glansrijk katoen

Jammer dat de prachtige glans er na verloop van tijd af gaat

Mooie kwaliteit snelle levering

Mooie spullen

Mooie spullen, de glans gaat er wel na een tijdje vanaf (wij hebben katoen-satijn), maar dat is prima. Blijft mooi verder

Heerlijk Lux beddengoed waar je blij van wordt.

De kwaliteit is super mooi. Het voelt heerlijk aan en het staat heel mooi.

Prima kwaliteit voor eerlijke prijs

percale-katoen en katoen- satijn bij JOARZ gekocht, beide zijn prima !

Heerlijke om onder te slapen. Je wilt niet meer anders !

Hoge kwaliteit voor een goede prijs. Snelle levering en keurig verpakt. Zeer tevreden klant.

Prachtige kwaliteit en kleuren.

Heerlijk beddengoed met prachtige kleuren. Een slaapkamerfeestje!

Verslaafd aan dit merk

Heerlijke hoeslakens

Maakt belofte waar

Duidelijke productinformatie op de site die overeenkomt met de werkelijkheid. Tijdig geleverd en netjes verpakt.

Prima ervaring.

Prachtig mooie dekbedovertrekken. Wel jammer dat het nogal gekreukeld uit de droger komt.

Geweldige kwaliteit lakens en prima service

Blijft mooi na jaren gebruik.

Joarz is top

Wij zijn heel blij met onze dekbed overtrekken van Joarz. Goede kwaliteit en alles netjes en snel geleverd.

Geweldige kwaliteit en een goede service

Heel fijn beddengoed. Blijft mooi in de was en voelt goed aan.

Prachtige dekbedovertrekken mooie kleur voelt lekker aan

Uitstekende kwaliteit

Mooi verpakt. Uitstekende hwaliteit, voelt lekker. Een weldaad om onder te slapen. Een aanwinst voor in de slaapkamer.

Goede kwaliteit

Mooie kwaliteit voor een redelijke prijs.

Beddengoed is zo fijn!!

Fantastische stof

Voelt heerlijk aan

Mooie satijnen lakens, en tevreden van de levering, meer moet dat niet zijn.

Achillesstraat 120

1076 RJ Amsterdam