Prima geholpen

Prima geholpen, Alle opgeven maten zijn goed aangelevert

Mooi product voor een goede prijs.

Goed verpakt geleverd. Zeer tevreden over het product.

Goede service en snelle levering. Jammer dat er geen melding van de transporteur is geweest van bevestiging van tijdslot van levering. Nu was ik toevallig thuis en schrok wakker van de bel (0730).

Top materiaal geleverd, zeer snel, goede technische hulp

Zeker voor herhaling vatbaar

Unschlagbar zu empfehlen

Billiger als Anbieter in Deutschland und alles exakt auf Maß geschnitten. Klasse Lieferung ohne Mängel. Jederzeit wieder.

Top service!

Voor onze telefonische technische vragen, nam hij de tijd om ons te helpen. Top!

we hadden goede contact en alles was duidelijk.

Gemakkelijk bestellen, snelle correcte levering.

Overzichtelijke website, gemakkelijk bestellen en snelle, correcte levering.

In één woord: Perfect !!!!

Het pakket was verpakt alsof het de hele wereld over moest. Geen beschadiging, niets. Keurig. En mooi op tijd afgeleverd. Kan het bedrijf iedereen aanbevelen.

Blij mee

Snelle levering en keurig verpakt met zorg.

Zij zijn goed bezig

Zij zijn goed op weg, maar was wel erg jammer dat ik moest bellen van waar de bestelling beef. Maar toe had ik het de volgende dag binnen.

TOP

TOP

-prima zorg en levering door de expediteur!

aflevering zeer correct.

Binnen de verwachte levering tijd geleverd. Pakket netjes verpakt.

Uitmuntend!

Prima website, veel keus, simpel bestellen en supersnelle levering!

Bestelling is niet goed uitgevoerd

1 plaat was te lang, geen centreer ringen voor de schroeven bijgeleverde waardoor ik het materiaal niet op de juiste wijze kan bevestigen, diverse platen niet voorzien van beschermfolie waardoor bewerking zonder schade niet goed mogelijk is, 1 plaat is daardoor tijdens vervoer of bij bewerking door leverancier beschadigd

Levering goed. Sneller dan verwacht. Zeer goed verpakt

Super!@

Nergens trespa op maat te krijgen. Alleen voor astronomische bedragen. Hier niet. Gewoon prima prijs, precies op maat en snel en onbeschadigd op locatie. Helemaal top!

Snel, duidelijk en goede kwaliteit!

Hpl platen besteld. Zijn erg snel binnengekomen en de maatvoering was helemaal goed!

Geweldig compleet

Gewoon ze doen wat je vraagt

Transport kan beter

Materiaal ziet er prima uit, maar het vervoer en de opvolging ervan kan beter. Grtn,

Toppie!

Snelle en vakkundige levering. Accuraat op maat gemaakt en kwalitatief goed product.

Na betaling had ik toch liever een andere kleur. Op zaterdag gemaild, ondanks dat kantoor gesloten was. Kreeg een mail terug, maandag zou het meteen aangepast worden. Is ook gebeurd, prima service dus!

industrieweg 8

6321BP Wijlre