supersnel geleverd

Veel sneller geleverd dan ik had verwacht.

Correct en snel

Inmiddels is de levering g in frankrijk afgeleverd. Met dank Hans homma

Top leverancier van bouwplaten

Bestelling per email vlekkeloos verlopen, binnen twee dagen reactie en binnen een week de platen in huis. Mijn bestelling was ook nog een 3mm plaat, welke moeilijk te verkrijgen was..

alles bestens!

s.o.

Snelle levering van perfect op maat product.

heel goed, zowel materiaal als service

Moest maar kleine hoeveelheid trespa hebben. Ook hierbij heeft mij men heel goed geholpen.

Goede service en snelle levering

Alles volgens wens gegaan. Super!

Goedkope prijs , en dag erna geleverd , perfect

Top prijs en snelle levering

Prettige, correcte en vlotte afhandeling.

Keuze, bestelling en levering van HPL paneel verliep vlot en deskundig

Alles so gelaufen wie abgemacht

Schnelle Lieferung, Ware wie beschrieben

1 paneel was niet op maat

Heb er 3 besteld, 2 waren perfect 1 was 3 CM langer dan opgegeven. Verder goede kwaliteit

Heel goede kwaliteit en levering

Bis jetzt habe ich nur ein HPL-Muster bestellt, die Versandkosten sin schon teuer.

Habe vor, meinen Zaun mit HPL-Platten zu verkleiden. Habe mir erst mal ein Muster einer HPL-Platte schicken lassen. (Versandkosten schon sehr teuer für einen normalen gepolstertenBrief) Das Muster ist ok, gefällt mir für meinen Zaun, werde demnächst meine genaue Bestellung fertig machen und zuschicken.

prima, vlot en correct

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Snelle levering, goed verpakt, uitstekende service

Snelle levering, goed verpakt, uitstekende service.

Goede prijs/kwaliteit

Paneel voor bovenlicht binnendeur besteld. Snelle levering en goedkoper als de plaatselijke bouwmarkt.

Ordered 3 Weeks ago, still not recieved!

Wonder if I get Trakking someday to see when I recieve my order!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Top. Zeer snel en correct geleverd.

Goede communicatie. Zeer tevreden!!

Goed bereikbaar, komen afspraken na en geven goede service. In mijn geval was door de verpakking het materiaal beschadigd. Dit is op een goede manier afgehandeld en vervangen.

Internetauftritt gefällt mir sehr gut ...

Euer Internetseite ist sehr übersichtlich und leicht zu verstehen. Euer Konzept um Verschnitt zu vermeiden finde ich genial. Lieferung des Musters hat wie erwartet geklappt und gefallen gefunden. Sobald wir soweit sind, werden wir bei Euch bestellen.

Hele goede ervaring met mijn bestelling bij Panelzz. Hoewel ik voor de standaard levering had gekozen werd er toch de volgende dag al verzonden. Alleen jammer dat PostNL dan de bezorging 2 dagen na elkaar uitstelt.

Netjes

Een gedeelte vergeten bij de bestelling. Alsnog netjes afgeleverd.

Snelle service en goede kwaliteit

Ik heb via internet besteld en kon al binnen 4 dagen mijn bestelling ophalen.

Buitengewoon snelle service en afhandeling

Heb voor het renoveren van mijn gevel gekozen voor de magoxx board. De bestelling is heel snel afgehandeld daardoor kon ik op tijd aan de slag

industrieweg 8

6321BP Wijlre