Als klant ben ik netjes behandeld.

De bezorging liet in eerste instantie op zich wachten. Nadat ik een mailtje gestuurd had, verliep alles naar wens.

Snel geleverd, exact op maat

Goede en snelle levering, goed beschermd ingepakt, aanrader!

100% tevreden

Telefonisch goed advies gehad. Materiaal is top. Snelle en zeer goed verpakt geleverd.

Snel en goed geleverd.

Alles netjes op maat en supersnel geleverd

Snelle bezorging

Snel bezorgd, netjes verpakt, mooi product.

Bestelling is netjes afgeleverd. Zeer goed en degelijk verpakt. Kleine kanttekening: zou een SMS krijgen iets voor de aflevering. Dit is niet gebeurd.

Eenvoudige bestellen en zonder problemen geleverd

Zoals de titel al aangeeft is het eenvoudig bestellen en zonder problemen leveren. Het enige dat ietwat verwarrend is, is dat de levering onder een andere naam van het bedrijf uitgevoerd wordt. Dat was dus ff zoeken en ontdekken hoe de vork in de steel zit. Overall is alles prima verlopen en ik ben blij met de bestelling en afhandeling. Ik raad Panelzz aan.

prima materiaal, goede verzending

prima materiaal, goede verzending

prima levering goede producten

de bestelling kwam keurig volgens afspraak en de producten (HPL platen) zien er prima uit.

Kan altijd beter maar ze doen het prima

Na ontvangst binnen de aangegeven tijdsplanning ben ik tevreden met mijn bestelling. Was prima verpakt en de transporteur heeft het netjes overgedragen.

Goede service en levering conform afspraak

Goed bedrijf

Snelle levering volgens afspraak.

Plaatmateriaal was volgens afspraak op maat aangeleverd binnen aangegeven werkdagen.

Super Support!!

Habe eine Platte neu gebraucht - ein Anruf sofort geklärt und direkt Ersatz erhalten. Danke Danke Danke

Ich bein mit Ihrem produkt und Ihrem Service sehr zufriden.

Sehr gut.

Netjes aangeleverd paneel. Ik weet waar ik volgende keer weer bestel.

Deskundig, behulpzaam, professioneel

correcte levering binnen de gestelde termijn

zie hierboven

Van bestelling tot levering verliep het zeer soepel

Het bestelproces is goed en ook de snelheid van levering was prima in orde. Alles was ook prima verpakt. Van één plaat was de maatvoering niet geheel zuiver maar heb ik zelf kunnen corrigeren. Verder zeer content met de kleur en het relief van deze originele Trespa plaat.

Topservice

Altijd mooi afgewerkt en goed geregeld

Redelijk

Krijgt niet je product in de geleverde. Tijd waar je extra voor betaald en ook geen info over wanneer het verzonden word enz . En trespa wat ik had . Vond trespa goed alleen zitten al krassen op als je het binnen hebt .valt van afstand bijna niet op . Maar toch . Zou er niet weer bestellen . Maar verder redelijk

Net niet helemaal perfect

Bij bestellen vragen jullie waar de platen voor bedoeld zijn. Ik had aangegeven ‘ om foto’s op te plakken’. Dan is het jammer dat de hoekbeschermers er niet allemaal goed opzitten en dat de zijkanten niet afgewerkt maar erg ruw zijn.

Super service en levering

Makkelijk alles doorgeven en alles super netjes en snel geleverd.

Vrij goed

Bestelling correct afgeleverd, maar ondanks extra betaling voor levering binnen 5 werkdagen werd dit niet waargemaakt.

overzichtelijke site en vlotte bezorging

Goede en vriendelijke service.

correcte levering

eenvoudige en duidelijke website. Vloote en correcte levering.

industrieweg 8

6321BP Wijlre