Perfect geregeld, mooi op maat èn op tijd!

Perfect geregeld, mooi op maat èn op tijd!

Maken niet waar wat ze beloven

Na drie weken toch maar zelf gebeld waar de bestelling bleef. Deze bleek nog gemaakt te moeten worden. Nadien was het bevestigings materiaal niet bij hun optijd binnen om te verzenden. Wel waren de geleverde producten 100%.

Slechte communicatie. 3 weken levertijd . Idioot

Na 4 keer gebeld te hebben over mijn status van het schaamschot werd er constant het zelfde verhaal verteld. Hij komt er aan, hij komt eraan. Als klant wordt ik niet serieus genomen. Nooit meer besteld ik hier iets.

Prima afgewerkt

Zag er prima uit. Goed materiaal

Schnelle Abwicklung und Lieferung - alles lief unkompliziert.

Die Tischplatte sieht toll aus und passt PERFEKT!

Snelle een goede service

Zeer snelle levering! Heel goed verpakt!

goeie service!

Na een bestelling met wat beschadigingen, waardoor foto prints op de dibond platen mis gingen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Binnen 48 uur na het contact stonden er nieuwe voor de deur! Zo kan ik toch mijn afstudeerwerk op tijd af hebben!

Goed en goedkoop

Ik had wat maatwerk Trespa besteld, 2 keer mijn order tussentijds gewijzigd, maar alles is perfect op maat gemaakt. Super goed verpakt om schadevrij te kunnen versturen. En alle maatgeving klopte perfect.

guter Kontakt

beim Anruf wurden die Fragen sofert zur Zufriedenheit geklärt

uitstekend, mooi materiaal, goed verpakt

uitstekend, mooi materiaal, goed verpakt

Probleem loos vanaf bestelling tot en met aflevering.

Na besteld te hebben volgde een mail met het bericht dat een door ons bestelde plaat qua afmetingen niet leverbaar was, direct suggesties voor alternatieve plaat, prima opgelost dus, ook de aflevering was bijzonder goed verzorgd.

Niks op aan te merken

Panelen zijn mooi gezaagd op maat. Levering was wel wat later dan de beloofde 10 dagen,even een mailtje gestuurd en kreeg snel antwoord. Maar was nu niet erg dringend dus kon wel even wachten. Prijs zeer goed dus eigenlijk geen klachten. Moest ik nog eens panelen nodig hebben bestel ik er zeker terug :)

Habe schon gedacht: Nie wieder!

Habe schon gedacht, nie wieder, aber dann: Was nervt, sind die minimalen Informationen der Firma. Über den Stand der Lieferung erhält man kaum Nachrichten. Ohne Ankündigung stand FED-EX plötzlich auf der Auffahrt glücklicherweise war ich (weil Rentner) anwesend. Trotzdem sehr gute Beurteilung, da sehr gute Ware, sehr gut verpackt, außerdem ein netter Fahrer von FED-EX, ließ mir Zeit zur Kontrolle der Ware. mfg.

goede voorlichting en service

had eerst foutieve bestelling gedaan,werd in goed overleg kosteloos gewijzigd

Alles word top geregeld

Ze doen er alles aan om alles goed en optijd te leveren. Ik ben er zeer tevreden over

Exact op maat, snelle levering

Panelen van hoge kwaliteit en correcte maat, snelle levering.

Prettig bedrijf, uitstekend product

Hpl plaat met afgeronde zijden ; perfect in orde en vlot geleverd.

Mooie stalen en snel geleverd

Voor mijn examenopdracht voor interieurstylist heb ik deze stalen besteld en omdat je dan met een eind tijd werkt is het fijn als de stalen snel geleverd worden. Prima en mooi en duidelijk aangeleverd.

Geweldig en kwaliteit

Goed geleverd en zonder problemen ga zo weer een bestelling plaatsen

Prima kwaliteit en precies op maat.

De HPL-plaat was exact opmaat, prima verpakt en volgens afspraak geleverd.

Prima prijs, service en levering.

In een woord: prima!

Snel geleverd vriendelijke chauffeur en de maat was 100%

Perfect afgehandeld

Perfecte afhandeling Mooi product Zeer correcte prijs

Gratis op maat en goedkoopste

Ik was op zoek naar Trespa en Panelzz was de goedkoopste. Daarnaast geen extra kosten voor het op maat zagen, echt top. Alles netjes verpakt geleverd en geen plaat beschadigd.

Perfect en goed geleverd

Alles netjes verpakt en perfect gezaagd aangeleverd

industrieweg 8

6321BP Wijlre