Große Auswahl, zuverlässiger Service.

Nach langem Suchen habe ich bei Panelzz die passenden Schrauben gefunden. Es werden auch geringe Stückzahlen geliefert aber leider sind die Versandkosten recht hoch und die Lieferung aus den Niederlanden dauert etwas länger.

Super netter und kompetenter Kontakt

Faires Angebot, gute Ware und gut versendet,... ich kaufe wieder :-)

Als je het niet vind hebben hun het wel. met een woord gewoon ( perfect )

degelijk bedrijf met zeer goede prijzen en vriendelijk professioneel personeel

Schichtstoffplatten 10mm

Anfängliche angekündigte Lieferverzögerung wurde nach telf. Kontaktaufnahme korrigiert und die Platten wurden sehr gut verpackt pünktlich geliefert. Produkt wurde als Sichtschutz verbaut hoffe Sie halten was versprochen.

Volgend jaar met vacuumheffer!

Beetje slordig en duur

+: snelle verzending +: je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzending -: de staaltjes zijn klein en slordig afgesneden, dus je kan ze niet gebruiken voor een moodboard -: er staan geen kenmerken op de staaltjes, dus je moet terug de juiste referenties gaan opzoeken -: dure verzending/kosten voor drie kleine staaltjes. Ik begrijp dat je de verzending niet gratis kan doen, maar bij verzending kan je ook maar max 3 stalen aanvragen. Dus dan wordt het duur. Het zou beter zijn als je dan meer dan 3 stalen kan aanvragen.

Zonder problemen geleverd

Houden zich aan afspraken

Zodra mijn planning klaar is, zal ik zeker een bestelling plaatsen

Goede ervaring

Snelle, nette en nauwkeurige levering.

Prima materiaal, tijdige levering en juiste maatvoering

Klein minpuntje was dat de kittube klem zat tussen de de trespa en de klemband en daardoor deze niet meer bruikbaar was. Groot pluspunt was dat dit, in no time met excuses, was hersteld (volgende dag al een nieuwe kittube in huis).

Bestelling was vergeten, daarna keurig opgelost.

Mijn bestelling zou binnen 10 werkdagen komen, maar na 14 dagen nog steeds geen plaatjes binnen gekregen. Even gebeld en het werd snel opgelost. Service dik in orde en ook mooie afgeronde hoekjes op mijn plaatjes.

Fijne communicatie en fraai product geleverd.

Via de heldere website leverde Panelzz in maatvoering wel wat anderen niet konden leveren. Zeer zorgvuldig verpakt afgeleverd met prima trackinformatie.

Snelle en correcte levering

Ik heb mij Trespa platen besteld en omdat het een dringend levering betrof heb ik telefonische contact gehad om er zeker van te zijn dat de levering op tijd ging toekomen. De afspraken werden correct nageleefd .

Alu bond platen besteld.

Dit was me 2 de bestelling al. Optijd geleverd .en zeer goed verpakt . Zeer tevreden. Een aanrader

Prima Kwaliteit/Prijs/Service/bezorging

Had voor de middelste optie gekozen qua bezorging naar Ameland. Alle 11 bestelde HPL platen exact op maat en uitstekend gezaagd. Zeer goed ingepakt geen enkele beschadiging en nog eerder bezorgd dan gepland. Kortom uitstekend bedrijf. Dit was mijn eerste ervaring met Panelzz maar door het geleverde werk had ik 11 panelen in een windscherm binnen 30 minuten geplaatst.

prima service voor een goede prijs

Ondanks wat tegenslagen toch perfect geholpen

Alles gut

Super Lieferant und 1.A Qualität

Die Bestellabwicklung hat auch per Mail wunderbar funktioniert. Es war immer jemand erreichbar. Ich bat das Material innerhalb 3-Tagen fertigzustellen, damit ich am Wochenende mit den Arbeiten anfangen konnte. Ich konnte so das Material am Freitag abholen und mit meinen Arbeiten fortfahren. HPL-Platten und die Acryl-Platten waren exakt und sauber zugeschnitten. Nochmals vielen Dank.

Snel ontvangen

Snel ontvangen en prima prijs-kwaliteit

Sehr gute Beratung und schnelle Lieferung

Ich hatte einen Fehler bei der Bestellung gemacht, als ich mich telefonisch meldete wurde mir sofort geholfen. Die jetzt erfolgreiche Bestellung wurde nach 3 Std. mit TNT versendet. 2 Tage später hatte ich die Bestellung erhalten. (und das über Landesgrenze in Coronazeiten) Herzlichen Dank.

Gerne Wieder

Spitzen Service

Keurig op maat en snel geleverd

Keurig op maat en snel geleverd

Goede levering

De afspraken qua levering werden prima nagekomen. Het trespa was netjes gezaagd en goed verpakt!

Prima kwaliteit en zeer klantvriendelijk

Mijn ervaring is zeer positief

Snelle levering en keurig product

Bestelling gedaan en daarna nog even contact gehad met het bedrijf over de afwerking van de randen, de plaatjes waren te klein voor de machines die de randen afronden, aangegeven waar de plaatjes voor gebruikt gaan worden en ze kwamen zelf met een goede oplossing om de randen toch naar wens af te ronden. Prima.

industrieweg 8

6321BP Wijlre