Snel en keurig verzonden

Top beveel het iedereen aan

Prettig contact, flexibel en met zeldzaam goed advies

Eerst maar gebeld vanwege de specifieke wensen die ik had en niet makkelijk in de website duidelijk te maken waren. Vervolgens niet alleen correct en vriendelijk geholpen, maar tevens voorzien van heel goed advies en oplossingen, waar ik zelf niet aan gedacht had. Keuzemogelijkheden geboden en vervolgens snel opgepakt. Daarna bleef het jammer genoeg even stil, maar na een e-mail toch weer snel duidelijk gemaakt dat alles was opgepakt en onderweg was.

Super Kontakt

Super KontaktWir kaufen gerne wieder bei Ihnen das war eine prima Abwicklung gewesen.

Snelle, vriendelijke service en goede productervaring

Snelle en vriendelijke communicatie Goed verpakt Kwaliteit OK

Klantvriendelijk

Maken afspraken waar!

Goedkoop en prima kwaliteit.

Bizar dat het voor deze prijs weg kan in vergelijking met andere bedrijven. Ik raadt dit zeker aan!

Zeer correct en prachtig resultaat!

Wij waren opzoek naar een groot mat zwart bureaublad van 300x80cm en konden deze nergens vinden. Met een paar mails was het geregeld.

Vlot.

Correct afgewerkt product.

prima snelle levering

zeer te vreden over

Snel, nauwkeurig en zorgvuldig!

Een aantal stroken HPL 3mm en 6mm besteld, aantal dagen later was dit al binnen. Keurig verpakt en correcte maatvoeringen! Dit was mijn derde bestelling bij Panelzz.com.

perfect

alles ok

Sehr gut und schnell

Alles sehr gut abgewickelt. GUTE Preise und gute Lieferzeit

Prima service!

Top !!

6 panelen op maat besteld. Prima werk hebben ze geleverd. Tot aan het verpakken van de platen aan toe. Helemaal top. En alles binnen een paar dagen klaar, van bestellen tot het in huis hebben van de platen

Goede service, nog verbetering mogelijk in digitale communicatie.

De bestelling liep vlot. De bestelling van de platen is in cm, zonder cijfer na de komma. Leuk is dat je ook de afwerking kan kiezen. De website is niet helemaal geschikt om via gsm te raadplegen, zo kan je bij "mijn bestellingen" niet de bestelling volgen, via pc wel. De track en trace wordt apart verzonden en niet geïntegreerd op de website, dit zou echter een meerwaarde zijn owv het toegenomen aantal phishing berichten. Echter heel tevreden over levering product en het product zelf.

Keurig op tijd en keurig verpakt

Zeer tevreden, weet alleen niet hoe ik aan een kortingscode kan komen... Nergens iets van kunnen vinden.

Lang gewacht, toch nog gekomen.

Meer dan 4 weken gewacht op de HPL plaat die ik besteld had. Daarom mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef. Dezelfde dag nog antwoord, bestelling was vergeten maar werd direct gezaagd en verstuurd.

Goede en snelle service.

Op tijd geleverd

Mijn product is op tijd geleverd

Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Bestelde platen waren perfect volgens maat gezaagd met een minieme tolerantie van 1mm, wat een heel precieze verwerking mogelijk maakt. Kwaliteit van de zaagranden was op 1 plaat na perfect, maar een plaat heeft 2 kanten, zodus was ook dit geen probleem. Wel opletten bij het opkant zetten van de platen, altijd een zachte ondergond gebruiken.

zeer goed geregeld.

Alleen de man aan de telefoon was kort af.

Zeer tevreden!

Zeer snel geleverd, scherpe prijzen.

afsturen duurt lang

duurt een week voor ze het een keertje aan postnl aanbieden helaass beloven ze ander

Netjes volgens afspraak geleverd.

Volgens afspraak geleverd.

Makkelijk bestellen, goed produkt

Het is heel makkelijk om allerlei platen in div. maten te bestellen en niet duur

industrieweg 8

6321BP Wijlre