Makkelijk bestellen, goed produkt

Het is heel makkelijk om allerlei platen in div. maten te bestellen en niet duur

Precies wat we zochten, verzending kon ietsje sneller, maar lag vast bij de vervoerder.

Naar mijn mening de beste website om trespa of hpl te kopen.

Ben zeer tevreden over de aankoop van het materiaal, de verpakking van het materiaal en de verzending met Hoekstra transprt. Kortom een dikke tien.

Top service en snelle levering

Gunstige prijzen Snelle levering Top Service En meedenkend. Bedrijf om te onthouden.

Goede materialen voor een eerlijke prijs

Eerste keer besteld waarna alles snel geleverd is en alles correct afgehandeld. Momenteel nog een aantal Trespa stukken besteld. Fijn zaken mee doen en zeker concurrerende prijzen.

Bestelle gerne wieder bei Panelzz

Der Transportschaden an der Ware wurde unkompliziert als Reklamation bearbeitet und schnell nachgeliefert! Top Service !

Het product wat ik heb besteld voldoet aan de eisen en de levering was snel

helemaal Top

Hulpvaardigheid, vriendelijkheid,snelheid,bereidheid allemaal dikke 10

Nog niet ontvangen

Nog niet ontvangen

Immer gerne wieder..... Vorbildliches Unternehmen!

Ich hatte mich bei der Bestellung in einem Maß vertan. Gleich nachdem ich das bemerkt hatte, habe ich das Unternehmen angeschrieben, mit der Bitte um Korrektur. Selbstverständlich würde ich die Kosten hierfür übernehmen. Das Unternehmen hat mir am Sonntag noch geantwortet und die Korrektur bestätigt. Kosten wurden mir nicht in Rechnung gestellt. An dieser Stelle nochmal vielen Dank! Verpackung, Qualität der Wäre alles bestens. Sehr gerne werde ich wieder bestellen. Thomas

Alles prima verlopen en kwaliteit product zoals verwacht !

Alles prima verlopen en kwaliteit product zoals verwacht !

Verzenden samples duurde lang

De 3 gratis samples van Trespa door Panelzz snel verzonden, maar toch met PostNL een week onderweg geweest. En 4,95 voor brievenbuspakket vind ik te duur.

Proefpakket nog niet ontvangen

Helaas heb ik mijn proefpakket nog niet ontvangen waardoor ik geen goed oordeel kan geven over Panelzz.

Mooi product, goede service.

Na bestelling, nog een aanpassing kunnen doen.

top

top

Snelle levering en een goede prijs

Bestelling via de site gedaan en deze sneller ontvangen dan verwacht en dat voor een mooie prijs.

Snelle levering en uitstekende prijs

Binnen 2 werkdagen geleverd, exact op maat gezaagd. Prima service en prima prijs, echt een aanrader

Super snel

Heel snelle levering, stipt op tijd. Goed verpakt en alles zoals gewenst

Preiswert, alles korrekt zugeschnitten, schnell geliefert. Sehr gut!

Jederzeit wieder!

Uitstekend!

Duidelijke website om te bestellen, duidelijke mails bij ontvangstbevestiging en bestelling eerder binnen dan verwacht!

3 top monsters

Ik had 3 verschillende kleuren monsters gevraagd van 6 mm. En netjes op tijd gekregen. Dus ga nu aan de slag om de juiste kleur te kiezen en ga daarna aansluitend bestellen .

Nog niets ontvangen

Kan er nog niets over zeggen, hebben onze staal nog steeds niet ontvangen na 5 dagen.

Snelle service.

industrieweg 8