Heel tevreden, ook prima klantenservice.

Heel tevreden. Vooraf bij de klantenservice netjes mijn vragen beantwoord. Het product is netjes op tijd en heel goed ingepakt afgeleverd.

Echt alles goed geregeld

Allees op tijd

Het bestelde produkt goed en snel geleverd

Mijn bestelling is perfect uitgevoerd en goed en snel geleverd.

Precies geleverd zoals besteld, goed verpakt, iets te laat, vrij hoge verzendkosten.

Besteld trespa meteon. Precies op de juiste maat gezaagd geleverd. Netjes verpakt en onbeschadigd aangekomen. De schroeven in dezelfde kleur meebesteld waren ook idd dezelfde kleur. Vulbusjes zaten er netjes bij. Ik had besteld met optie 5 werkdagen, dat werden er wat meer. Jammer, want er is wel voor betaald. De meeste bedrijven rekenen ongeveer 15 euro verzendkosten, hier is het bijna 20. Dat kan beter. Het belangrijkste is dat het product goed was en dat was zo. Dus wel tevreden verder.

Unkompliziert, schnelle Lieferung, Top !!

Unkompliziert, schnelle Lieferung, Top !!

Geweldige producten

Top levering, top product.

Fantastische service en productkennis

Ze hebben mij stap voor stap geadviseerd voor de benodigde producten om een douche hoek te realiseren. Aanvankelijk verkeerde montageproducten op internet besteld waarna ik gebeld werd met de vraag voor welk doelewapper ik de platen had besteld. Na hun vragen gedurende een half uur advies gekregen en de benodigde montage middelen aangepast bij mijn bestelling en uitgebreid montage instructie van Senior gekregen. ALLE LOF!!!

Binnen de aflever termijn geleverd, maatvoering perfect, netjes verpakt. Niet goedkoop voor een paar kleine stukken trespa.

Levertijden

Na eerst dag van levering doorgekregen te hebben (TNT) kwam bestelling 2 dagen later, toen ook doorgegeven en deze keer klopte het wel( hendriks) Panelen nog niet uitgepakt maar pakket ziet onbeschadigd uit

Snelle verzending, prima levering

Een setje schroeven, niets speciaals. Maar gewoon prima geregeld en de volgende dag al in huis. Top!

Pakket snel ontvangen alleen kloppen maten niet 5 cm tekort

Ik heb als maat 110 cm 27 cm opgegeven. Pakket is na 2 dagen via PostNL verstuurd Al heb ik 19,95 voor een koerier betaald maar ja was blij dat het er snel was Alleen was de maat 22 cm bij 110 E-mail gestuurd met de vraag hoe dit komt en hoe ze dit willen oplossen En daar heeft het bedrijf wel op gereageerd Alleen is de e-mail in de spam terecht gekomen. Maar ze wouden meteen een andere plaat sturen met juiste maten Daar alles weer is weg gewerkt achter ander hout kan ik daar niet meer bij Het bedrijf heeft daarom de plaat vergoed en een credit nota gestuurd en het geld terug gestort Een zeer mooie en juiste oplossing Een foutje is menselijk Ze wouden de plaat snel maken en nog mee sturen met post nl vandaar een aflees fout Toch zal ik de volgende keer als ik trespa Plaat nodig heb bij dit bedrijf bestellen

vriendelijk en behulpzaam

Ik had wat problemen met plaatsen van mijn bestelling via hun website. Dit kom uiteindelijk via de mail en was snel opgelost!

teleurstellend

Laat ik als eerste zeggen dat het product goed is. Ik heb een trespa plaat besteld. Maar bij bestelling had ik aangegeven dat het 48s levering moest zijn. Daar betaal je extra voor. Vrijdagochtend 9u zou het geleverd worden. perfect binnen het aangegeven tijdsbestek dacht ik. 2 uur vrijgenomen zodat ik iig thuis zou zijn die ochtend. Dus een klusjesman ingehuurd om te zorgen dat de plaat er vrijdagavond voor zou komen en de wind niet meer door huis zou waaien. (gezien mijn voordeur stuk was en de plaat dat gedeelte zou afdekken) Helaas. vrijdagavond 21u nog niets, zaterdag niets, zondag niets, maandag zelf maar gebeld met Panelzz. Oh daar gaan we wat aan doen. We bellen u terug. Maandag uiteindelijk wel m'n plaat gekregen, via de bezorger die blijkbaar al onderweg was toen ik Panelzz belde, maar niets meer gehoord van Panelzz. Dus betaald voor 48 uurs levering (eigen fout misschien) maar klusjesman ingehuurd voor vrijdagavond. Dus al met al goed product maar slechte afhandeling.

uitstekend

Levering sneller dan verwacht, product mooi op maat, voldoet aan de verwachting

prima service

Ik heb als particulier hier mijn platen kunnen bestellen. Prima service en goed contact!

Levering op tijd en alle panelen perfect op maat gezaagd en verpakt.

Is goed materiaal

Het materaal is goed ontvangen via de vervoerder.Top.

Fijne en goede webshop toppie.

De bestelde artikelen keurig en op tijd afgeleverd en een goede prijs- kwaliteitsverhouding.

TNT heeft nog steeds niet geleverd

Donderdag 4-09-2020 zou het bestelde geleverd worden, de hele dag gewacht maar geen levering. Na 2 dagen op TNT website dat de levering ergens op wacht, ik wacht nu al 5 dagen, zonder bericht.

Sehr guter Kontakt mit guter Problemlösung

Bei einer Reklamation zeigt sich immer die echte Kompetenz. Es wurde bei einem Problem ein sehr kulante und flexible Lösung gefunden. Gerne wieder

Verpakken kan wat milieuvriendelijker

Veel plastic, had ook met karton gekund

Nette prijs en sneller als belooft

Nette prijs en sneller als belooft, voldeed aan alle verwachting

Ware top, Preis gut, Kommunikation ok

Die Ware war sehr korrekt zugeschnitten und unter anderem durch angebrachte Kantensicherungen sehr gut für den Transport geschützt. Der Versand wurde zwar erst auf Nachfrage bestätigt, lag aber fast im vorangekündigten Zeitrahmen.

goed verpakt

zeer snel en netjes geleverd

Op zich oke

Vervoer goed en mooi optijd. Betaling via bank stroef. En mollie iDeal afschaffen Mollie iDeal als je daar wil betalen krijg je een Duitse bankrekening wekt ??.

industrieweg 8

6321BP Wijlre