Veel tevreden

Zeer tevreden met de levering, betaalt u een beetje meer maar je krijgt ze binnen 48 uur. Gefeliciteerd, bedankt. Groetjes Ilie

Fout huisnummer door jullie zelfs in weekend goed gecorrigeerd, top

Netjes berichten gehad

Snelle uitstekende levering!

Keurig alles volgens afspraak en binnen termijn! Bezorging ook keurig netjes! Aanrader!

correcte en snelle levering, zeer flexibel

heel tevreden over de werking bij Panelzz. Ze zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bereid om samen een oplossing te zoeken voor een specifieke levering. Zelfs al ging het om een zeer kleine bestelling. Hartelijk dank

Prima, ook al ging het maar om een sample

Goed en snelle levering

snel

netjes gezaagd

Trespa platen voor finishing touch van kleine hoeve

Mijn bestelling - Trespa stroken - is met zorg en professioneel ingepakt. De erbij bestelde schroeven zitten er netjes in een zakje bij met omschrijving, bijbehorende bit en kunstof busjes. Platen zijn op de mm nauwkeurig gezaagd. Echt maatwerk waar je op door kan. Je ziet dat dit een gestroomlijnd bedrijf is, waar iedereen met dezelfde passie de klant vooruit helpt. Bedankt!

Topservice

Panelzz kon als enige lartij dunne en lange lanelen leveren en had deze uitstekend verpakt. Zou Panelzz zeker aanraden.

Ik heb een vrij complexe bestelling gevraagd en deze is tot in de puntjes geleverd.

Zuverlässig und schnelle Lieferung.

Ihr seid Klasse!

Snel en aanspreekbare service!

Een paneel bleek niet de juiste maat te hebben. Één telefoontje was voldoende om dit te corrigeren en een nieuw correct paneel na te leveren.

top

Paneel op maat gemaakt, kantjes geslepen en hoeken afgerond, netjes verpakt, ik had niet beter kunnen wensen

beter verpakking voor verzending materiaal

Een goede en snellen levering alleen zeer slecht verpakt de rollen EPDM vielen uit de doos voor hij binnen was waarvan een rol al helemaal los maar ben wel blij met de snellen levering Huub Janssen

top. goede plaat en goede medewerking

had een fout gemaakt met bezorging. hebben ze super mee gewerkt zodat ik de plaat toch nog op tijd had. klasse bedankt voor de hulp nog

Uitstekende service en snelle levering

Mijn wensen kwamen niet voor in de standaardopties. Daarom de dichtst bij mijn wensen komende optie gekozen en een mail erachteraan gestuurd met mijn specifieke wensen. (wel ronde hoeken, maar geen afgeronde zijden). Dat werd perfect uitgevoerd. Snel en voor een redelijke prijs.

Uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding én heel meedenkend!

Via internet kwamen we uit bij Panelzz. Top bedrijf mij prima concept. We kozen voor de laagste prijs en dus de langere levertijd van 10 werkdagen. Blij verrast waren wij toen we al binnen 5 dagen bericht kregen dat we de platen konden afhalen. (We snappen dat dit niet altijd het geval zal zijn, maar fijn was het wel). Bij vragen krijg je snel antwoord en ook bij het ophalen werd uitstekend meegedacht en een handje meegeholpen. We zijn nog niet klaar met verbouwen, dus wij zullen op redelijke termijn zeker nog eens terugkomen bij Panelzz!

prima geregeld ,het grote voordeel dat ik geen grote plaat hoef te kopen en ook niet met reststukken zit wat jaren in de weg ligt en toch nooit gebruik ,maten klopte ook exact ,dit concept warm aanbevolen

top

vlotte service, en snelle communicatie via mail.

prima, netjes en snel handelend

Nette afhandeling. Product bleek toch niet op voorraad maar er werd snel gehandeld om een vervangend product te sturen. Prima!

snel geleverd; alles conform specificaties

Hoewel aangekondigd heeft transporteur geen track&trace gestuurd; stond onverwacht voor de deur; gelukkig waren we thuis.

Guter Service, gute Verarbeitung. Danke

Siehe oben

Snelle levering en perfecte maatvoering

Niets zo vervelend als er net een nieuwe zaag op zit om trespa te moeten zagen. Heerlijk als er dan een webwinkel is waar je het op gewenste maat én dikte, kleur en materiaal kunt bestellen. Met de bijbehorende montagematerialen erbij uiteraard. Mooi adres, kom zeker weer terug.

Zeer lage prijs en vrij snel geleverd...top

Zeer lage prijs en vrij snel geleverd,erg tevreden dus

Top service en snel.

Snel geleverd en netjes verpakt

industrieweg 8

6321BP Wijlre