Errr

Snel geleverd en hoge kwaliteit.

Had trespaplaten besteld met 15 cm uitsparing voor een airco slang. Na een telefoontje bleek dit geen probleem en had ik de platen volgende dag al binnen. Alles was perfect.

Snelle service/goede kwalitieit

Snelle service/goede kwalitieit

Großartiger Service und schnelle Lieferung

Sehr schnelle Lieferung sowie hervorragende Beratung. Ware kam auf die Minute genau an dank sehr guter Kommunikation. Ich bin mit der Qualität und den exakten Abmessungen der Produkte sowie der gesamten Auftragsabwicklung sehr zufrieden. Gerne wieder. Viele Grüße aus Bürrig

good materials, cutting work can be improved

The materials are good, the service was good, too, but I was a little disappointed when I received the package. I ordered 5 pieces, 3 of them were cut accurately to the measure I requested, but 2 of them were a few cm longer which was a very painful discovery. Also, one of the small pieces had 2 small dings on it, seems to have been caused by carelessly packing it.

snelle correcte levering voor goede prijs

prima zaak panelen in orde en goed verpakt alles keurig oke !

Alles oke

Heel goed en prettig contact snelle leverin

Panelen netjes op maat even contact gehad over bevestiging alles snel en goed geregeld

Ware kam umgehend, wie bestellt. Hervorragende Verarbeitung. Sehr empfehlenswert.

Homepage übersichtlich, sehr gut bedienbar. Ware ausgesucht, bestellt und Lieferung erfolgte umgehen. Sehr gute Verarbeitung. Top.

Perfecte aflevering

Bestellen gaat perfect, duidelijk, het enige minpuntje is dat ik de mail te bevestiging van verzwnden bestelde product niet werd vermeld welke transporteur het product kwam afleveren!

snelle vakkundige afhandeling

zeer goed

Dikvoormekaar

Nvt

Goede prijs en prima service

Zie bovenstaande

Perfecte service zelfs in vakantietijd

Post NL leverde niet waarna Panelzz direct opnieuw tot verzending overging via een ander kanaal. Daardoor heb ik mijn bestelling alsnog op tijd geleverd gekregen. Top!

perfect !

De bestelling was binnen de afspraak van 48 uur op maat gemaakt en bezorgd. wellicht een tip; kleinere pakketten zouden ook tegen lagere verzendkosten verstuurd kunnen worden om een bestelling nog interessanter te maken.

goed bedrijf

makkelijk bestellen snelle levering

Goede service en mooie kwaliteit

Donderdag besteld voor 48-uurs levering. Vrijdag een nette mail om te verduidelijken dat de levering maandag zal zijn aangezien er gerekend wordt met werkdagen. Maandag netjes te woord gestaan over de leveringstijd. Bestelde platen goed verpakt en netjes gezaagd.

Vlotte levering, solide verpakt

Dunne panelen zijn kwetsbaar op de hoeken. Pannelzz had mijn levering heel stevig verpakt met dubbele bescherming op de hoeken. Zeer tevreden.!

Netter Kontakt und fehlerfreie, sauber geschnittene Ware!

Trotz vorheriger Ankündigung kein rechtzeitiger Kontakt mit dem Spediteur! Rief erst an, als er vor der Tür stand, sollte sich vorher melden um die Annahme zu gewährleisten, bitte beim nächsten Mal besser machen!

Perfect product netjes verpakt tegen beschadiging. Levering in 5 dagen was sneller als verwacht.

Ongekend niveau van service

Paneel was helaas geleverd met een beschadiging. Na een mailtje met Alain is er een nieuw paneel bezorgd zonder gedoe. Dit kom je niet meer tegen met internet bestellingen. Hulde. 1 tip ga eens in overleg met de bezorgdienst want de verpakking van het tweede paneel was weer beschadigd maar het paneel gelukkig niet.

redelijk goed

Heb onlangs twee trespa platen bestelt die niet conform de opgegeven maten waren.

Knappe service

Heel makkelijk om meerdere stukken Trespa te bestellen. Overzichtelijke site ook. Netjes verpakt en correct verzaagd.

goed netjes geleverd

binnen de afgegeven tijd, goed verpakt geleverd

snelle levering, goede service verder alles perfect gegaan. kortom zeer tevreden !

Ik had trespa (1cm) boeidelen besteld en het zou in 10 werkdagen geleverd worden> het was er de andere week al zodat ik sneller aan de gang kon.

industrieweg 8

6321BP Wijlre