Alles Super /Preis/Lieferung/Verpackung immer wieder

Leider hat sich einer mit den Maßen vertan mußte in der Höhe ca.71mm Kürzen die Breite war einwandfrei da ich aber die Platte brauchte für ein Tor habe ich sie selber gekürzt,ist aber OK man kann sich mal vertun, ansonsten hätten sie auch 5 Sterne Vielen Dank Norbert Rabensdorf

Zorgvuldige aandacht voor de bestelling.

Snel maar zorgvuldige afhandeling van de bestelling. Zeer tevreden over.

Materialen precies op maat en goed verpakt geleverd!

Wat materialen voor afwerken can dakrand besteld. Op maat laten zagen. Netjes gedaan en goed verpakt geleverd. Makkelijk bestellen via de site. Tussendoor nog telefonisch contact gehad over de levering.

klasse

mooi optijd netjes verpakt keurig

Goed product, tijdig en juist afgeleverd.

Netjes zoals het in de achtertuin geplaatst werd terwijl ik niet aanwezig was

Correct

trage levering, slecht contact

bestelling geplaatst , en betaald, en keurig bericht gekregen voor levering binnen enkele dagen. bestelling was lengtevracht echter bij aankomst van de koerier bleek mijn bestelling niet aanwezig in de vrachtwagen. chauffeur melding gemaakt, en ik zou de volgende dag, of de dag daarna mijn levering krijgen. levering is er nu na 11 dagen nog steeds niet!! tussentijds contact gehad, en wordt belooft alles snel op te lossen, maar er komt niks.

levering met hindernissen .

Bestelling 20 Trespa schroeven middelgrijs . Coating aanlegvlak onvoldoende . Zie afbeelding op jullie website . Hopelijk roestvast ? Mijn order op 29 mei ingegeven . Ontvangst bestelling vrijdag 5 juni 19:23 uur . Belofte 48 uur fors overschreden . Melding post nl : Helaas is uw poststuk incompleet en/of beschadigd Wij hebben uw poststuk hierna opnieuw dichtgemaakt , zonder de inhoud te bekijken . Onze excuses voor het ongemak . Lichtpunt : 21 schroeven ontvangen .

Tweede keer besteld, perfecte service.

Komen afspraken na. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede ervaring, maar wel onduidelijkheid over verzendkosten op site

Het product is goed en snel geleverd, echter was ik verrast door 'extra' verzendkosten omdat bij product twee prijzen staan inclusief verzendtype/kosten en daarna nogmaals ophalen/verzendoptie ingevuld dient te worden. Dit was toch wel onduidelijk. Verder alles goed gegaan als aangegeven.

Zeer tevreden over de hele bestelling en afhandeling.

Duidelijke web-site, makkelijk om bestelling te plaatsen. Ben zelf af gaan halen,vlakbij. Correcte afhandeling nadat telefonisch was medegedeeld dat mijn spullen klaar lagen.

Begrip van mijn situatie op balkon.

Was oké duurde ff voor ik alles had. Jammer van de verkeerde rubber vulling welke niet bij het geleverde producten hoorde. Goed gekomen.

Nette en correcte service

Moest wel even op offerte wachten, maar dat kan gebeuren dat mail even over het hoofd gezien wordt.

Leverancier op maat

Makkelijk bestellen via website, korte levertijd, goed verpakte zending en keurig zaagwerk. Top.

Prima verpakt geleverd

Prima materiaal geleverd

Komen afspraken na, en thuis geleverd

Super fijn en wat ze afspreken komen ze ook na. Maten klopte met wat wij gemeten hadden. Briljant.

Gewenste plaat niet meer op webshop beschikbaar maar toch nog kunnen leveren op maat en netjes afgewerkt.

Snel, prima kwaliteit en niet duur.

Prachtig strak op maat

snel geleverd ook

maatwerk

snel geleverd en goed verpakt en precies op maat

Zeer lange levertermijn

Bestelling geplaatst voor een dun volkern plaat, ruim 3 maand voor plaatsing. Al snel kregen we bericht dat het niet op voorraad was en dat dit dus later ging geleverd worden. Omdat we alles samen wilden leveren bij de klant, vroegen we om hun paneel dan rechtstreeks bij onze magazijn te leveren. Uiteindelijk, na 3 maand nog eens te informeren, hebben ze het geleverd, op ons facturatie adres. Wel netjes ingepakt.

Een goede service

Klant vriendelijk en snelle en correcte afhandeling van de geleverde producten.

Goed en goedkoop

Binnen afgesproken tijd geleverd, super goed verpakt. Via website duidelijk en alles makkelijk te bestellen.

Panelzz maakt waar wat ze zeggen.

Netjes op maat gezaagd, waardoor geen overbodig restmateriaal. Snelle levering, Het materiaal was goed ingepakt om transportschade te voorkomen. Maakt in de toekomst zeker meer gebruik van de diensten van Panelzz.

industrieweg 8

6321BP Wijlre