uitstekende service. Dank je wel!!!

vlotte en snelle respons!

Vlot en zeer goed afgeleverd

Héél goed

Ik werd gebeld om vast te stellen dat ik de bestelling correct had geplaatst. Dat vond ik heel service gericht.

Kwaliteit : perfect

Bestelling op maat werkt niet in webrowser SAFARI van Apple. Wel in Firefox. Daarom 3 sterren

een super plexiglasplaat

Volgend jaar gaan wij zeker meer platen kopen, om ons balkon af te schermen van de wind.

Duidelijke en snelle communicatie.

Alles op tijd geleverd. Kwaliteit prima.

Alles Top

Der gesamte Bestell- und Zahlvorgang ist übersichtlich organisiert und gut verständlich. Die Bearbeitung des Auftrags erfolgte vereinbarungsgemäß und fristgerecht, lediglich die Ankündigung des Liefertermins ist nicht erfolgt. Die bestellte Ware war solide verpackt und vor Beschädigungen gut geschützt. Ich würde jederzeit wieder bei panelzz.com bestellen.

Snel en goed verzorgd!

Snelle en correcte levering.

Goed bedrijf

Prima afhandeling bestelling en levering

Supersnelle en nette levering!

We hebben trespa laten snijden op maat en het was prima netjes gedaan en super snel met levering.

Snel en eenvoudig

Prettige ervaring

Keurig op tijd en maat geleverd!

Mijn ervaring is zeer positief!

schnelle Abwicklung,

Anfragen werden sehr schnell beantwortet und die Abwicklung der Bestellung war auch fix

Handig om order te plaatsen

Mooi en goed verpakt.

Keurig verpakt!

Goed en degelijk verpakt, melding wanneer het aankomt klopt precies! Heel blij mee!

Tevreden met Service

Tevreden met Service

Helaas te laat

ik heb een 48-uurs bestelling geplaatst, door een defect van een machine (hierover werd ik geïnformeerd) kwam mijn bestelling bijna een week later, het teveel betaalde bedrag is nog niet terug. Dus voor een haastklus is het maar de vraag of ik het bedrijf zou aanbevelen. Als er geen haast is..prima

Prima product en makelijk op maat kunnen bestellen

Prima service en communicatie

Aantal keren overleg gehad via de mail en telefonisch.komen hun afspraken na goede service

Betaalbaar en snelle service

Mijn bestelling betrof een Coronascherm voor privé gebruik. Er volgde een snelle reactie (op zondag!) en vervolgens een, zeker in dit Corona tijdperk, snelle levering. Goed verpakt. Ik had gehoopt het, met wat extra maatregelen, persoonlijk af te kunnen halen, maar dat ging helaas niet. Op andere sites zie je de prijzen van alles wat Corona gerelateerd is al behoorlijk oplopen. Panalzz houdt het bij normale prijzen.

Goed verpakte levering

De platen kwamen prima op tijd, en goed verpakt binnen.

PIT !! (Panelzz Is Top !)

5 sterren. 3 badkamers en 2 wc's mee afgewerkt. 16 verschillende platen exact op maat, zonder beschadigingen netjes geleverd.

Topp

Verkeerd panel binnen 2 dagen omgeruild

Prima service/contact, zeker in deze tijd met alle beperkingen

Prima service/contact

industrieweg 8