goede website en service

goede website en service

Vlotte levering, ruime keus

Keurig maatwerk. En je hoeft niet een hele plaat af te nemen, dus je betaald niet voor reststukken 👍

Super netjes en snel

Exact op maat mooie veels rand eraan echt super strak en snel en goed verpakt en mooie prijs

Schnell gut gesägt und top verpackt. Trespa

K

Zeer snelle levering, ook tijdens Covid-19

Product van lange lengte werd zeer snel geleverd. Product is naar verwachting. Minpunt was het smsje van de leverancier om 22:00 dat ze de volgende ochtend tussen 8:00 en 10:00 zouden leveren. Gelukkig kon ik mijn afspraak verzetten en het pakket werd om 8:30 geleverd.

Snel en correct

Snelle levering. Goed afgehandeld!

prima snelle levering

Goede prijs/kwaliteit en snelheid

Schnelle Lieferung und guter Kontakt

Schnell geliefert und sehr rascher freundlicher Kontakt Ware wurde von mir noch nicht ausgepackt und verarbeitet

Ik heb 3 Samples besteld van HPL Plaat, ik had het de volgende dag al in de brievenbus.

gewoon prima

snel, duidelijk, goede website

Keurig op maat en goed verpakt

Pakket kwam goed verpakt binnen en de platen waren keurig op maat. Netjes binnen de gevraagde levertermijn geleverd. Platen hadden wel wat lichte krasjes maar die heb ik waarschijnlijk zelf veroorzaakt door de platen meermaals over elkaar te schuiven in plaats van op te tillen.

uitstekend

2X bestelling gedaan, goede levering, optijd en goed verpakt

Schnelle Lieferung

Wir haben nur Muster bestellt. Diese wurden zügig (internationaler Postverkehr) geliefert. Das Porto von 9,95€ für 3 Muster in einem Karton-Umschlag ist schon heftig (-1 Stern). Qualität der Muster ist Top.

Goede en snelle service.

Had een probleem met een verkeerde aanlevering en dit is snel en correct opgelost. Top service!

Prima en snel

Prijs kwaliteit zeer goed. Snelle levering, panelen netjes gezaagd.

Snel en correct

....

Perfect maatwerk

Ik heb Trespa besteld. Dit is keurig op maat gezaagd. Geen beschadigingen. Netjes verpakt geleverd.

Netjes gezaagd en vlot geleverd

Overzichtelijke website. Goed verpakt en de hoeken beschermd.

Overzichtelijke website, vlotte bedtelling

Goede webshop!

Bestelling vergeten, product prima

Product zou binnen 48 uur geleverd worden, maar was een week later nog niet binnen. Na een telefoontje alsnog verzonden, product is prima.

Super! Goede hulp bij bestelling en snel geleverd! Zorgvuldig verpakt.

Perfect gezaagd en geleverd.

Goede prijs en kwaliteit. Snelle levering.

Kwaliteit en klantvriendelijk

Snelle levering waarin een foutje was geslopen werd zonder ening probleem opnieuw gefabriceerd. Knap werk!

De qualiteit moet nog blijken

Mooi spul, alles exact op maat geleverd!! Super en enorm snel... We hadden het nog niet verwacht en het was al binnen. Het ziet er perfect uit.

Prima ervaring mee, keurig geleverd!

Alles snel en binne de tijd geleverd! Een kleine aanpassing in de bestelling was ook prima geregeld! Zeker aan te bevelen!

industrieweg 8

6321BP Wijlre