Makkelijk besteld, snel geleverd en goede kwaliteit

Alles was prima in orde. Zoals gezegd makkelijk bestellen en snelle levering. Enig minpuntje is dat de platen een beetje krom waren door, dat denk ik tenminste, de verpakking.

Snel geleverd, relatief lage verzendkosten in vergelijking met anderen

Goede kwaliteit en snel geleverd. Ook al had ik maar een klein stuk nodig, is het precies op de juiste maat gezaagd.

Perfekt 👍👍👍

Het was perfect op tijd en precies op maar helemaal super

Prima geregeld!

Maatwerproduct besteld en snel en netjes geleverd.

Niet naar mijn wensen!

Redenen: - Alle zijkanten zijn bruin. Had toch vernomen per tf dat minimum 1 zijkant ging wit zijn. - Plakband is een nachtmerrie om af te nemen. Zeer slordig uitgevoerd ook. - De bestelling is niet compleet. 1 Panel Tack grijs ontbreekt. 2 betaald, 1 ontvangen.

Top bedrijf

Goede site, mooi product, goede service!

Afbeelding kwam niet volledig overeen met geleverd product

Coating van de schroeven in geleverd is in werkelijkheid niet zo volledig als de afbeelding doet geloven. Heb zelf de coating op de schroeven moeten bijwerken.

Goed product, snel bezorgt

Top bedrijf met goede producten! Fijn dat je hier gewoon een product op maat kan kopen en je alleen betaald voor wat je afneemt. I.p.v. een complete plaat af te hoeven nemen terwijl je alleen een strookje nodig hebt! Snel bezorgt ondanks de drukte bij de post! Product was goed verpakt zodat het niet kon beschadigen.

Ausgezeichnete Ware, schnelle Lieferung, gut Verpackt

Ausgezeichnete Ware, schnelle Lieferung, gut Verpackt

Ware sehr spät liefern

Seit über 1 woche Ware noch nicht eingetroffen Grund nennen natürlich Corona Krise mag sein

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooi materiaal, verpakt goed, geleverd vlgns planning

Mooi materiaal (HPL wit + witte trespa schroeven). Werd goed verpakt en volgens planning geleverd. Ik vond alleen de verzendkosten hoog voor een plaatje van 50x50cm.

Corrected service

Keurig materiaal, netjes verpakt

Keurig materiaal, netjes verpakt. Om een 10 te scoren had het 1 dag eerder geleverd moeten worden. Maargoed, dat is ook lastig in deze Coronatijden. Alles overziende erg tevreden. Als ik weer eens een plaat nodig heb, bestel ik hier weer.

Prima levering op maat, goed ingepakt en netjes bezorgd

Prima levering op maat, goed ingepakt en netjes geleverd

Maatwerk via schets perfect uitgevoerd

Had antraciet HPL besteld en een tekening toegestuurd voor wat speciale vormen. Ze hebben deze op de perfect uitgevoerd.

alles perfect geregeld !!!!!

goede lengte was niet aanwezig.toch alles goed geregeld

Top, fast and best quality

sehr gut

voldoende

1 nadeel. Ik ben een uur aan het uitpakken geweest en ongeveer ook nog een uur om de plakresten van het plakband van de platen af te halen. Een beetje overdreven misschien maar het plakband waarmee jullie inpakken (cellofaan tape) krijg je haast niet van da platen af. Scheurt af en plakresten blijven achter. Dat is jammer en wil ik jullie toch even vertellen om als verbeterpuntje mee te nemen. Verder is alles zoals het hoort. Groet. H. van Spijker.

Maatwerk

Ik heb al 3 maal besteld bij Panelzz en 3x tevreden van prijs en qualiteit

Ik ben bijzonder tevreden

Zeer snelle levering van de door mijn bestelde panelen. Helaas waren ze vergeten de kit (wel besteld) mee te leveren. Na een telefoontje had ik 2 dagen later alsnog de kit in huis.

Bestelling werd prompt klaar gemaakt voor verzending

Positieve ervaring met klaarmaken bestelling voor verzending, maar levering door Post nl is noch steeds niet gebeurt vijf dagen na de bestelling

Exact gewenste uitvoering en snelle levering. Top!

Exact gewenste uitvoering en snelle levering. Top!

Snel en goed. Ook maatwerk met gaten precies volgens tekening.

Snel en goed. Ook maatwerk met gaten precies volgens tekening.

snelle levering en goede communicatie

Lange leverduur samples. Slechte communicatie

Lange leverduur samples. Slechte communicatie