Keurige levering en perfecte verpakking

Duidelijke terugkoppeling en levering van goed product, geheel volgens afspraak.

Correcte service

Probleempje met de bestelling maar zeer vriendelijke en correcte oplossing aangeboden gekregen

Goed verpakt,op maat gezaagde panelen.

mijn bestelling was trespa platen met gefreesde kanten. Bij levering bleek echter dat de platen niet gefreesd waren. Na email om dit te melden is er iemand naar mij thuis gekomen om de panelen te frezen. Top service dus.

Snelle levering en goede communicatie

Snelle levering en goede communicatie

Wederom schitterend maatwerk

Het is zeer simpel: ik maak een tekening en stuur ze door naar panelzz. Vervolgend heb ik even geduld terwijl ze mijn bestelling op maat zagen en/of frezen. Na levering kan ik alles plaatsen zonder probleem. En dit alles is omdat ze bij panelzz weten waar ze mee bezig zijn. Vakwerk, en dat alles voor een zeer democratische prijs. Het is de tweede keer dat ik bij hem besteld heb, volgende keer opnieuw.

eenvoudig bestellen, goedkoop en snel geleverd

eenvoudig bestellen, goedkoop en snel geleverd

Vlot en netjes

Vlot en netjes. Goed verpakt en afgeleverd. Top

Eenvoudig besteld, prima verpakt

Zoals de titel aangeeft; vlot besteld en goed afgeleverd. Ik kom graag terug. Wel erg storend dat Postnl meldt dat het pakketje afgeleverd is, en dat het dan pas de volgende dag echt gebracht wordt. Doet Postnl dit om hun opdrachtgevers in de waan te laten dat het pakketje op tijd afgeleverd is? Het is me eerder ook bij andere leveranciers overkomen met Postnl.

Goede ervaring. Alles volgens afspraak!

Alles verliep volgens afspraak. 1 paneel was beschadigd toen we deze ontvingen. Na 1 telefoontje werd direct een oplossing geboden en werd direct een nieuw paneel gestuurd.

Gewoon geweldig

Product snel geleverd en goed verpakt

Eenvoudig bestellen, goed product, snel en prima verpakt geleverd voor een nette prijs. Wat kun je meer willen? Ik heb wat stukken 3mm HPL gekocht en ben er blij mee.

Mooi product voor een redelijke prijs.

Ik had Trespa 3mm op maat laten zagen in panelen van 59x116 cm en dit werd gratis gedaan! De panelen werden ook binnen de opgegeven tijd goed verpakt geleverd.

Goed product (trespa meteon) wordt netjes verpakt en snel geleverd

Goede prestatie: maatvast, op tijd, scherpe prijs, duidelijkheid bij bestelling. Trespa meteon plaat is enkelzijdig qua kleur.

Snelle levering, scherpe prijs en goede kwaliteit

Snelle levering, scherpe prijs en goede kwaliteit. Al meerdere keren besteld. En wellicht nog vaker.

Netjes

Panelen waren goed op maat en goed ingepakt. Heb alleen geen bericht gekregen wanneer de levering zou zijn en stonden dus onverwacht op de stoep. Was gelukkig geen probleem.

Volledig binnen verwachting

Gewenste panelen waren perfect op maat gezaagd en netjes ingepakt voor levering. Op de 10de werkdag hebben ze mij gecontacteerd met de melding dat ze de bestelling pas de volgende werkdag zouden zagen. De werkdag nadien vond de levering plaats in België.

Alleen maar positief.

Perfect!

Ik heb de spullen zelf opgehaald in ZLimb, maar kon het niet snel vinden omdat er geen huisnummer en een andere naam op de gevel stond, niet Panelzz. Voor de rest prima!

goede kwaliteit; stip met levering

Geen opmerkingen, enkel dat als je niet oplet is de levertijd 10 werkdagen dat is wel jammer, zeker als je er op wacht.

Excellente service

Excellente service en mooi maatwerk. Ik heb enkele tekeningen gegeven om platen op maat te zagen en stukken uit te frezen. De kwaliteit en afwerking was top. De communicatie was ook in orde, vlotte bediening en goed werk. Wat kan je nog meer vragen.

Top maatwerk

Kwaliteit, snel en maatwerk. Top Enig minpuntje, levering op faktuuradres en niet op afwijkend leveradres ! Maar transporteur wou dit nog recht zetten.

Goed bedrijf 👍

Keurig alles geleverd en een goede nazorg

Wij hebben maatwerk HPL panelen besteld met schuine zijden. We kregen snel antwoord op onze vragen per mail. Panelen werden snel en goed verpakt geleverd! TOP!

Professionele voorlichting en meer dan correcte levering. Chapeau!

Voor het plaatsen van onze opdracht hebben we telefonisch contact gehad. Goed advies gekregen. Na opdracht werden we gebeld om e.e.a. nog even te verifiëren. Levering ver binnen de afgesproken termijn. Niets te klagen dus, want ook de prijs is redelijk.

Niet goed

Ik werd 2 dagen voor levering gebeld of ik wel wist dat de plaat maar aan 1 zijde gekleurd was , dat wist ik ! Ik vraag nog is het de plaat donkerbruin, met structuur, antwoord ja ! Ik krijg geleverd lichtbruin, 2 zijde in kleur ZONDER structuur ! Jammer!

industrieweg 8

6321BP Wijlre