Goede advisering

We hebben persoonlijk contact gehad over een specifieke toepassing met Dibond. Men heeft ons goed te woord gestaan, een gratis monster verstrekt en het is gebleken dat Dibond niet (gemakkelijk) kon worden toegepast in de situatie zoals wij dat voor ogen hadden. Ook dat kenmerkt een professioneel bedrijf waarvoor dank.

Goed!

Snelle levering! Zeer goed op de hoogte gehouden Goede transporteur.

Duidelijke website en snelle levering tegen een scherpe prijs.

Betalen voor samples, zelf achter levering aan

Wilde samples als alternatief voor Trespa. Originele Trespa samples ergens anders opgevraagd werden de volgende dag gewoon gratis geleverd. Uiteindelijk hier dan ook wat samples opgevraagd maar moest dan wel de verzendkosten betalen. Niet echt commercieel als je het mij vraagt maar goed, dat is een keuze. Uiteindelijk na bestellen en betalen niks ontvangen en na dagen daarna maar zelf eens gebeld. Aardige persoon heeft uiteindelijk de samples verzonden. De kwaliteit van het alternatief valt trouwens vies tegen. Heb 4mm in zwarte plast maar glimt enorm en direct vette vingers erop zeg maar. Dus of toch Trespa aanschaffen of ergens anders op zoek.....

kan beter.

product 5 dagen later ontvangen terwijl gekozen is voor de duurdere optie om binnen 48 uur te leveren. Wanneer dit niet lukt moet je de klant toch op tijd laten weten. Dit kwam voor mijn slecht uit i.v.m. het plannen van werkzaamheden en vrije dag kwijt.

Netjes afgewerkte hpl huismerk platen, uiterst goed verpakt en top levering!

Netjes afgewerkte hpl huismerk platen, uiterst goed verpakt en top levering!

Prima op alle vlakken.

Uitstekend afgewerkt met CNC machine en geleverd volgens afspraak in en zeer goede verpakking.

Geen goede dienstverlening

Heb op maandag avond bestelling gedaan op 48 uur s service, ging er zelf vanuit dat dit dinsdagmorgen opgepakt zou worden, en dat Ik het dan donderdagmorgen in huis heb, het werd dus pas donderdag aan eind van de dag, wat I houd dat 2 werkmensen donderdag er voor Niet waren, als Je belt om te vragen wanneer bestelling komt, is antwoord, dat kunnen Wij Niet zijn als het bij ons weg is, adverteren zelf met 48 uur s service waar Je ook extra voor betaald

Snelle en goed levering met kwaliteits producten

Goede service en terugkoppeling. nette prijs , op tijd geleverd helemal top

ik was sceptisch want tja, online iets bestellen bij een partij die ik niet ken en dan ook nog ns een product dat je niet elke dag gebruikt. Dus ik besloot een kleine order te plaatsen. Dat ging prima. 1 minpunt: het product kwam best vies (onder het stof) aan. Verder prima. Meer dan wat ik ervan verwachtte.

Bestelling snel en volgens afspraak geleverd!

Keurig en snel geleverd!!

verantwoordelijk bedrijf

geeft fouten toe, snelle reactie, je hebt te maken met eerlijke en fatsoenlijke bedrijf

Duurder materiaal geleverd dan besteld en primaop tijd geleverd

Euro 3,95 verzendkosten voor monstertje?

Beetje jammer: euro 3,95 voor een monstertje dat gewoon in een enveloppe door de bus gestopt werd. Zo is een gratis monster wel heel weinig gratis........

Snelle en correcte aflevering het materiaal was goed verpakt

Duidelijke website. De bestelling werd snel geplaatst

Goede tape. Snel geleverd.

Zeer snelle levertijd. De trespa blijft goed hangen met de bestelde tape. Natuurlijk wel montage lijm er tussen.

Samples aangevraagd. Lagen netjes op de mat binnen de beloofde 48 uur.

Geen klachten, alles top.

Bestelde materiaal netjes ingepakt en de opgegeven maten zijn goed en alles mooi haaks, hierdoor was het plaatsen een makkie...

meedenkend Prima

Oké

Snelle en correcte levering van mijn bestelling

Dag 1 mijn bestelling geplaats en dag 2 alles netjes thuis afgeleverd. Tussentijds per mail op de hoogte gehouden van het bestelling proces en bezorging.

Een meedenkende Firma

Duidelijke en overzichtelijke site. De levering was netjes verpakt en sneller dan verwacht.

Volgens afspraak en netjes verpakt . Goed produkt

perfecte service

netjes en op tijd geleverd!

Zeer correct

industrieweg 8