Echte service, bedankt! Om trots op te zijn

Netjes verpakt, snelle levering!

Keurig op tijd

Goed verpakt en mooi afgewerkt!

Houden zich aan de afspraak

Alles prima geregeld en goed advies

Goede duidelijke site, snelle levering. Mooie product.

Zover ik kon zien de enige die ook de kanten en hoeken kan afronden. Wel enkele kleine beschadigingen gevonden. Gelukkig was dat voor dit project niet zo erg dat de plaat onbruikbaar werd.

perfecte aflevering, goed verpakt, maten kloppen 100 % .

Ruim binnen de levertijd ontvangen, alles in perfecte staat .

Goed spul, perfect op maar

Precies gevonden waar mijn klant op zoek naar was, mooi op maat, goed advies van deskundig personeel, en zelfs toen ik last minute de bezorgdag wou wijzigen werd dit voor mij geregeld

zeer goed en netjes bedrijf

Diverse HPL platen besteld, keurig verpakt met alle schroeven etc erbij Netjes nog folie op de platen. Keurig gezaagd Geen beschadigingen op de hoeken.

Bestelbon waren ze kwijt maar goed opgelost.

Goed opgelost

Goed en netjes op maat gemaakt en afgeleverd.

Bezorging is niet goed verlopen, diverse malen is de afleverdatum veranderd.laatste melding was maandag 8 Julie , wat ons goed uitkwam. Op die maandag bij thuis komst lag er een briefje in de bus dat dat ze vrijdag of zaterdag al aan de deur waren geweest en dat het pakket afgehaald moest worden. Op de site van panelzz_com bij verzenden of retour sturen staat dat er een ontvangst datum wordt afgesproken, hier over gebeld met de firma, maar die wisten zelf niet dat dit op hun site wordt vermeld. Dit kwam voor mijn slecht uit daar ik minder mobiel ben. Graag voelde keer beter !

snelle service

goede producten en snelle levering alles prima op maat.

Geweldig materiaal tegen gunstige prijs. Snelle levering en zeer goede communicatie. A+++++

Overzichtelijke site en snelle levering

Duidelijke en overzichtelijke site. De levering was netjes verpakt en sneller dan verwacht.

Kan beter

Voor het monster moest worden gebeld waar het bleef Levering van de bestelling pas na 14 werkdagen Verpakking mocht persé niet worden geopend bij bezorging voordat er was getekend en zou hoe dan ook toch niet worden teruggenomen. Bijzonder onvriendelijke bezorgster.

Keurige levering

Keurig bedrijf met nette medewerkers.

Goed advies en meedenkend

Bij het bestellen is gevraagd waarvoor het besteld gebruikt zou worden en werd een zwaarder / dikker plaat geadviseerd. Achteraf blijkt dat een goed idee

Erg goed en erg snel

Goede en snelle afhandeling van de bestelling,verpakking erg goed verzorgd. Prima afwikkeling

Goede service en snelle levering. Top

Snelle levering en goed verpakt.

Voor het eerst zaken gedaan met dit bedrijf en ze doen niet onder voor de "grote" postorderbedrijven (bol.com, coolblue, enz). Levering is minstens net zo snel en de prudukten zijn uitstekend verpakt.

Prima prijs / goede kwaliteit

Test samples HPL besteld. Netjes afgeleverd en ga zeker bestellen

Samenloop van omstandigheden?

Besteld voor levering in 48 uur op een vrijdag. Dat blijkt alleen op werkdagen te zijn, maar vanwege pinksteren zou de order dinsdag worden verwerkt. Blijkt woensdag pas op de post gegaan en door een fout van PostNL (vermoedelijk) pas vrijdag geleverd. Op zich keurig verpakt, maar verband aub die bruine tape uit jullie fabriek. Veel schoonmaakwerk door lijmresten op de plaat. Wellicht is een nieuwe ervaring beter.

Goed, duidelijke site. Proper geleverd

Goed, duidelijke site Proper geleverd Goeie prijs

Goed, eenvoudig en duidelijk.

Panelzz schept verkeerde verwachtingen en communiceert slecht.

Uiteindelijk is het product een week later ontvangen terwijl gekozen is voor de duurdere optie om binnen 48 uur te leveren. Wanneer je klanten hier extra voor laat betalen moet je dit ook nakomen. Inverband met het plannen van werkzaamheden is gevraagd naar de levertijd. Wanneer dit niet lukt moet je de verwachtingen van de klant wel juist manegen en de vraagprijs overeenkomstig aanpassen. Communicatie is dus een aandachtspunt voor dit bedrijf.

Makkelijk bestellen, snelle levering en prettig contact. Heel fijn bedrijf !

De bestelde dikte Trespa was niet in voorraad, daar werd ik direct over gëinformeerd en het teveel betaalde meteen gecrediteerd. Bestelling sneller klaar dan verwacht!

Helemaal top

Had de goedkoopste optie gekozen van 10 dagen maar tot mijn verrassing had ik al binnen 2 dagen een mail dat het de volgende dag geleverd zou worden. Alles was goed verpakt en ziet er mooi uit. Ik zou dit iedereen aanraden Prima service

industrieweg 8

6321BP Wijlre