Pluspunten

Super om te zien met hoeveel aandacht al mijn kleine losse stukken trespa zorgvuldig ingepakt waren om beschadiging te voorkomen. Erg blij met wat ze geleverd hebben. Bij deze bedankt.

Zo door gaan.

Pluspunten

perfect op maat gezaagd en verpakt. levering zoals afgesproken

Pluspunten

Goed product en snel geleverd. Duidelijke communicatie via de mail en sms.

Geen.

Pluspunten

Goede producten met een snelle verzending

Informeren wanneer de bestelling bezorgd wordt. Nu kreeg ik te horen van mijn ouders dat de bestelling geleverd was.

Pluspunten

Perfect geholpen, snelle reacties op vragen per mail. Chauffeur was toevallig in de buurt en heeft de panelen gratis bij ons bezorgd, scheelde een ritje naar Wylre. Mooi bewijs van een klantgerichte instelling, zeer tevreden.

Pluspunten

Eenvoudige manier om materialen op de gewenste maat te bestellen - overzichtelijke webshop - en super snel in huis en vooral stevig en met aandacht verpakt.

Pluspunten

Perfecte levering .

Niets

Pluspunten

Prima site. Bestelling wordt perfect uitgevoerd. Goede prijs-kwaliteit

Weet niet.

Pluspunten

Uitvoering zoals gevraagd. Stipte levering.

Pluspunten

Top service!! Er waren wat veranderingen en heen en weer gemail. Allemaal fouten cq verkeerd gelezen van mij kant maar geen gemopper. Alles werd direkt keurig opgelost en zelf diezelfde dag nog geld terug gestort. Alle spullen op tijd en goed beschermd geleverd. Helemaal goed. Ik ben super tevreden.

Misschien nog even goed aangeven dat je niet verplicht bent om een hele plaat te bestellen maar betaald voor de stukken dat je wil. Was niet duidelijk hoe dan de zaagdelen aan te geven via internet. Succes

Pluspunten

Alles perfect geleverd Materiaal goed verpakt met transport

om de trespa te bevestigen schrijft u voor om 8 mm voor te boren ik heb 7 mm gedaan volgens mij is dat beter

Pluspunten

Doen wat ze zeggen op een nette en efficiënte manier

Pluspunten

Super snelle levering Goed advies Mooi maatwerk

Geen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle communicatie

verkeerde kleur geleverd, maar was voor ons in dit geval gelukkig geen probleem. excuses is wel gemaakt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ze hebben hun werkwijze aangepast nadat ik een negatieve beoordeling had geschreven ivm het sturen van een enquête voordat het pakketje geleverd was... En... ze reageerden direct (telefonisch) nadat ik de beoordeling gestuurd had.

Ze hebben hun werkwijze inmiddels aangepast!

Pluspunten

Snelle levering, goed /degelijk verpakt. keurig werk.

Zou ik nu niet weten

Pluspunten

Goed advies Goede prijs Vriendelijk geholpen

Nog niet van toepassing

Pluspunten

Er was door een naamsverwisseling aanvankelijk iets mis gegaan met mijn levering maar hoe Panelzz dit vervolgens persoonlijk en met spoed heeft opgelost is voorbeeldig. Kwaliteit van de geleverde bestelling was ook top.

Degene achter het servicenummer kan en weet niet zoveel en had daarom weinig toegevoegde waarde. De reactie op mijn e-mail met vragen was wel heel goed en werd direct door een orderbehandelaar opgepakt.

Pluspunten

Goed product geleverd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prettig en vooral meedenkend personeel. Groot compliment voor de voortreffelijke zorg bij het besteden van de verpakking. De prettige website en webshop waren de aanleiding tot koop.

Alles is goed en professioneel voor elkaar.

Pluspunten

Duidelijk. Prachtig mooi product. Goed verpakt. Geleverd conform belofte.

Pluspunten

Goed product, netjes dat ook nylon dopjes bij de trespa schroeven werden geleverd

Pluspunten

Doet wat het belooft. De bestelde maatvoering klopte precies. Materiaal was goed ingepakt en werd onbeschadigd afgeleverd.

Geen.

industrieweg 8