Snelle en correcte levering met fijne klantenservice

Eerste ervaring met panellzz fantastisch, na foutje in bestelling door klantenservice hersteld ....Top. Snelle levering van produkt.

Panelen zoals verwacht. Levering keurig geregeld.

Zeer responsief en klantvriendelijk

Vragen over de producten vooraf werden zeer snel en adequaat beantwoord, ook buiten de openingstijden. De leveringstijd was snel. Het geleverde product voldeed volledig aan de verwachtingen. Al met al uitermate tevreden over panelzz.com

Mooie afwerking platen en een stipte levering

Mooie afwerking van de hpl platen en een stipte levering. Alles volgens afspraak.

Overnight Bestellung- top gelaufen

Wir brauchten dringend Schrauben, die nicht mitgeliefert worden waren. Eine Mail- umgehender Versand und Overnight eingetroffen so dass am nächsten Tag ohne Verzögerung weiter gearbeitet werden konnte. 1a Service- nur zu Empfehlen!

Snel, goed verpakt en exact op maat

Tevreden over prijs/kwaliteit

De chaffeur kon met zijn grote vrachtwagen niet ons straatje in en kwam het lopend brengen gelukkig was het niet zwaar maar dit is toch een uitstekende service.

Super snelle levering van de gezaagde panelen

14 dagen levertermijn volgens de site, maar na 4 dagen was het materiaal al thuis geleverd Super

Snel en netjes afgeleverd

HPL plaat is netjes op de opgegeven afmetingen gezaagd. Bestelling netjes verpakt ontvangen via de bezorgdienst.

Gewoon alles perfect

Zelfs de bezorging was perfect, vriendelijke man,

Zeer blij met de product

Onlangs hpl panelen besteld ze zijn netjes ingepakt,geen schade en ik ben er blij mee.

Erg goede en meedenkende service!

De service van Panelzz was erg goed, meedenkend en oplossingsgericht. Levering vond, op mijn verzoek, snel plaats waardoor we snel konden bouwen. Het plaatmateriaal kwam goed verpakt aan. Enige minpunt is dat het trespa op 2 punten licht beschadigd was. Ik heb dit in het werk opgelost, maar volgende keer zal ik het even melden. Hoe dan ook, zeker voor herhaling vatbaar!

Twijfelachtige kwaliteit.

Levering: Goed verpakt, keurige levering. Product: Niet zuiver gezaagd. Hoeken beschadigd alvorens transport. (Geen residu gevonden in verpakking.) Weeraanslag op plaat. Kernkleur niet consistent. Markering ballpoint zichtbaar. Service: In eerste instantie snel en sportief opgepakt daarna niks meer vernomen.

Als het nodig is nemen de meedenkende vakmensen van Panelzz persoonlijk contact met je op.

Ik vond het heel prettig dat iemand van Panelzz me opbelde over de bestelling voor nadere info. Daardoor heb ik precies ontvangen wat ik wilde.

Goede ervaring. Panelzz is een aanrader.

Messcherp gezaagd en zonder rafels. Goed verpakt.

Zeer goede communicatie en opvolging van het order!

Zeer positief!!! Ook snelle levering.

Prima deal

Alleen het telefoongesprek was niet zo netjes. Beetje gehaaste man aan de lijn... Maar goed....product is prima.

prima en snel

goede prijzen en snelle levering

Slecht

Bij het opvragen van samples, bleek achteraf 1 kleur niet beschikbaar. Geen bericht vooraf over en 2 x moeten aandringen op de andere 2. Kreeg uiteindelijk 2 dezelfde opgestuurd

Top; sehr empfehlenswert

In Summe eine Top-Sache: - Geschäftsidee: super und dadurch für den Kunden vergleichsweise preisgünstig - Bestellung problemlos - Internetportal/Shop funktioniert tadellos und prompt; Kommunikation über Fortschritt erfolgt - Zahlungsabwicklung problemlos; störend sind hier die erheblichen PayPal-Gebühren - Anfragen wurden umgehend und treffend beantwortet - Lieferung kam schon vor der gewählten maximalen Lieferzeit - Verpackung sehr gut und sorgfältig; keinerlei Schäden Verbesserungspotential Verbesserungspotential (daher halben Punkt Abzug): - die Produkte (hier Trespa Platte) sind im Shop nicht hinreichend beschrieben bzgl. Oberfläche und Ausführungsart; es mußte daher eine Nachfrage platziert werden - hohe PayPal-Gebühren - Abstimmung mit Spedition sehr verbesserungbedürftig: um 07:38 Uhr kam von der Spedition eine mail, die Lieferung würde am selben Tag erfolgen (keine Uhrzeit oder Zeitspanne). Mit diesem Vorlauf und der mangelnden Präzision kann keine Warenannahme organisiert werden. Unmutsäußerungen ggü. der Spedition wurden damit beantwortet, dass dies so mit Panelzz vereinbart sei; in den Versandbedingungen konnte ich allerdings einen derartigen Passus nicht finden.

Goed verpakt en tot op mm juist

schnelle Lieferung, keine Beanstandung

Problemlose Bestellung, schnelle Lieferung, sehr gute Verpackung, Ware unbeschädigt und sehr schnell geliefert. So wie es sein soll.

Gebeld of de bestelling later bezorgd kon worden en ze hebben zich keurig aan de afspraak gehouden.

goede begeleiding naar de juiste bestelling. reacties zijn duidelijk zowel telefonisch als via email

mooi aanbod ook 3mm platen. gratis zagen. men bestelt de juiste plaat en zet t aantal in de bestelling. men hoeft geen grote plaat te bestellen en vertelt hoe deze moet worden doorgezaagd! makkelijker.

Perfekter Service

Trotz urlaubsbedingtem Personalmangel wurde die Ware termingetreu und unbeschädigt ausgeliefert, so dass es bei unserem Bauvorhaben zu keinerlei Verzögerung kam. Vielen Dank für die freundliche Unterstützung!

industrieweg 8

6321BP Wijlre