Fantastastisch snelle methode

Ik wilde zo graag blind leren typen en ben op vijf november gestart. Het is nu dertien november en ik heb mijn diploma al gehaald. Nu vooral veel gaan toepassen in de praktijk om nog meer snelheid te krijgen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Fijne methode om blind typen te leren in eigen tempo

Voor mij is dit een goed methode om blind typen te leren. Top dat je in eigen tempo naar het examen kan werken. Prima digitale begeleiding en goed overzichtelijk in beeld gebracht waar je staat en wat er nog verbeterd kan worden.

Prima typecursus

Ik ben net begonnen, maar de lessen zien er veelbelovend uit.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ik ben al wat ouder maar dat maakt duidelijk niet uit met deze cursus. Het wordt goed uitgelegd en de manier van leren werkt voor mij heel goed. Zeker een aanrader!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

goed, maar vele lange lessen voordat men echt resultaat ziet

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Net begonnen en is (nog leuk) om te doen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Een leuke en effectieve cursus

Ik heb Ticken gekocht inclusief examen. Ik ben nu een paar weken onderweg en ik begin het al redelijk onder de knie te krijgen. De lessen zijn duidelijk en makkelijk te volgen. De afwisseling door een game aan het einde van een les zorgt ervoor dat het niet te saai wordt. Wat het helemaal af zou maken is dat je ook alle cijfers erbij leert i.p.v. alleen 1 en 2.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Mijn zoon volgt het Ticken programma. Je wordt goed op de hoogte gehouden van zijn vorderingen. Hij heeft er ook plezier in en wordt op de juiste manier gemotiveerd.

Tot nu toe goed!

Goede methodiek

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ticken leert echt typen zonder poespas

Een echte juf neemt mijn dochter mee in het typeproces. Geen 'flitsende' games, maar 'gewoon' rustig goed les. Prachtige aanmoedigende vertelstem, dit werkt echt heel erg goed. Mijn dochter is enthousiast!

fun

werkt erg goed

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Snelle manier ook voor de volwassen typer

Goed opgezette training die de volwassen typer die al zijn hele leven met twee vingers en een duim typt ook die andere acht vingers aan het werk zet.

Duidelijk en leuk!

Ik kan redelijk met 2 vingers typen, maar tijdens de eerste les ging ik al van ASDF en terug met 4 vingers. Vond het oefenen ook heel leuk

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Fijne manier om te leren

Het was een fijne en makkelijke manier om te leren typen.

Glashelder, stimulerend en effectief

Ik ben verbaasd over mijzelf en deze leesmethode - het gaat zo snel en ik wist niet dat ik dit zo snel kon leren. Vormgeving zou wat mij betreft nog wat volwassener / professioneler kunnen (spelletje met kippen wat kinderachtig qua vorm), misschien in een 2e versie? Maar vooral dus heel tevreden!

leerzaam

Je leert sneller te typen, en correct te typen. Erg leerzaam en handig voor in de toekomst.

duidelijke cursus

Door de heldere filmpjes weet je goed wat de bedoeling is

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Een heel goede en effectieve cursus.

De typecursus is een goede ondersteuning voor mijn werk.

Super goede methode!

Spelenderwijs en met duidelijke uitleg ga ik probleemloos en met veel plezier door de lessen heen!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Topcursus, zeker ook voor volwassenen.

Ik ben erg positief. Goede uitleg en opbouw, duidelijke oefeningen en leuke spelletjes.

Serieuze aanpak

De cursus werkt echt, maar als je de oefeningen te lang achter elkaar doet, wordt het een beetje saai.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

De beoordeling is misschien wat prematuur maar voor een goed doel!

Voorlopig is deze positief(ben pas 3 dagen cursist)later volgt een meer onderbouwde beoordeling.

top

goede type cursus laatste paar lessen beetje moeizaam

Prima online cursus.

Nu 6 lessen gehad en merk dat ik goede vooruitgang heb geboekt met typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Overzichtelijk en duidelijke uitleg.

Ik heb alleen het examen gedeelte gedaan om te zien wat de waardering van mijn kunnen is. Dit is ook op een goede manier gedaan. En het diploma kan dan ook netjes per mail uitgeprint worden. Dit wordt niet opgestuurd.

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR