Leren typen zonder afleiding!

Het fijne aan deze cursus vind ik dat je het in je eigen tempo kunt doen en dat het alleen om het typen gaat, zonder afleidende games.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ticken is een heel fijne typecursus

ik leer op momenten dat het mij uit komt.

Ontzettend goede cursus!!

Goed te doen!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? online advertentie

GEWELDIG

het is leerzaam en het is handig.

Leerzaam en interessant

Veel geleerd en het is duidelijk uitgelegd!!!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

heel fijn om op deze manier goed te leren typen

In mijn geval, ik ben visueel gehandicapt, is het belangrijk blind te kunnen typen. Zelfs de games helpen mij om mijn concentratie ondanks mijn beperking te vast te houden.

Leuke cursus, leert snel

Goede uitleg, goede oefeningen en leuke spelletjes na afloop. ook je score t.o.v. anderen geeft goed inzicht hoe je het doet

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prettig ongedwongen manier van leren typen

De cursus leid je van A tot Z op een ongedwongen manier tot een goed eindresultaat. Voor iedereen te volgen en afwisselend met behendigheidsspelletjes als oefening. DIK TEVREDEN.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Duidelijke uitleg en leuk om te doen!

Aan het begin van elke les is een duidelijke uitleg, waarmee je de oefeningen erna aan de slag gaat. Aan het eind van elke les is een leuke game. Mijn zoon vindt het niet erg om hier om de dag 15-30 min mee aan de slag te gaan. Ook fijn om direct terugkoppeling te krijgen na elke oefening.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prettige uitleg, goede opbouw en leuke oefeningen

Prettige uitleg, goede opbouw en leuke oefeningen!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

het was super leuk en ik kan nu beter typen en blind

ik vond het leuk alleen vond ik de teksten soms wel een beetje saai en lang

Geweldig.

Ik heb 30 jaar geleden al een typediploma gehaald, maar nooit veel mee gedaan, Dus dit was een geweldige opfriscursus, lekker snel,

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Fijne cursus met duidelijke instructie en een leuke manier van leren om blind te typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Goede uitleg en snel leren

Erg leuke cursus. De uitleg is heel goed en je krijgt ook tips met je houding. Ook de games die na ieder hoofdstuk komen zijn erg leerzaam.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Handige en snelle manier om te leren typen

Elke dag hier even de tijd voor nemen en jij typt al snel een heel einde weg.

Moeilijk maar waard

Ik vond het leuk en recomendeer het.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Het is een makkelijk te volgen programma, met grappige spelletjes tussendoor

Ik heb jaren geleden leren typen, maar heb het afgeleerd om blind te typen. Met deze cursus heb ik weer opnieuw blind leren typen.

leuke typecursus

Ik kon vanwege een medisch probleem niet verder, de curses werd gewoon stopgezet tot ik zelf aangaf weer verder t e kunnen. Goede service

helemaal top!

heel leerzaam

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

De letters worden heel constructief behandeld, en daarna kun je mooi oefenen met diverse stukken tek

Ik heb de lessen vrij snel doorlopen, maar de rest van het jaar regelmatig de oefen teksten getyped. Het is ook echt wel nodig om het bij te houden, maar het oefent ook erg gemakkelijk omdat je een geluid hoort bij een foute aanslag.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Zeer vertrouwenwekkend; zelfs op mijn leeftijd (64) denk ik dat deze methode gaat werken.

Alles klinkt en ziet er goed doordacht uit; er spreekt ervaring en overtuiging uit. Ik ben erg beniewd of het ook mij gaat lukken!

echt een fijne cursus

Dat ik op mijn 47e nog leer typen zoals het hoort en dat het dus niet moeilijk blijkt te zijn, dat is echt geweldig. Het is vooral oefenen. Nu type ik nog met 2 vingers maar kijk uit naar de dag dat ik dit gewoon met alle 10 de vingers kan. Leuke cursus: je kan zelf kiezen wanneer je dat doet, je kan de tijd nemen die je wil en je leert rustig op je eigen tempo.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Het was erg leuk en leerzaam.

Erg nuttig.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

prettige en duidelijke typecursus.

Verrassend dat het examen zoveel makkelijker was dan de frustrerende oefeningen van de laatste lessen! Nu uren maken zodat de snelheid omhoog gaat. Het enige dat ik - zeker in het begin - mistte, was een duidelijk schema dat je op elk moment aan kon klikken waarop je zag welke letter je met welke vinger aan moet slaan. In het begin vergat ik dat nogal eens en dan moest ik terug naar de betreffende les.

Super fijne cursus

Ik vond het leuk om te doen. Je wordt goed begeleid en op vragen volgt snel een antwoord. Het is leuk om te zien dat je telkens beter wordt!

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR