Fijne methode, makkelijk te leren

Hele prettige begeleiding van een aardige dame met hele fijne stem. Ik ben 58 en twijfelde of ik het blind typen nog wel zou oppakken, maar met deze methode is dat prima gelukt.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Wil jij ook in eigen tempo goed en snel blind leren typen ? Ik heb persoonlijk al heel veel online typecursussen geprobeerd, echter altijd zonder het gewenste resultaat. De methode van Thicken is echter effectiever, plezieriger, laagdrempeliger, en klantvriendelijker dan van de concurrent. Een proefles haalt je wellicht over de streep om te kunnen ervaren dat het echt waar is. Het is het in ieder geval het proberen waard. Het bedrag dat er voor de uiteindelijke cursus betaald moet worden is best aannemelijk; ook omdat je er best veel voor terug krijgt. Als ik contact zocht met de klantenservice met een vraag, ben ik eigenlijk altijd tot mijn grote verbazing gelijk snel geholpen. Achteraf vind ik dat ik het eigenlijk veel eerder had moeten doen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Fijn, het helpt je zeker

Het is makkelijk en overzichtelijk, het helpt je zeker typen!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Duidelijk en snel aangeleerd !!

In 3 weken tijd kan ik blind typen ; hele fijne manier van leren

Mooie website

Hele duidelijke overzichtelijke website!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Mijn zoon werkt er fijn mee.

Goede cursus

Overzichtelijk en goede opbouw

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ook voor volwassenen een prima typcursus

Een niet te kinderlijke typcursus, als volwassenen is het echter wel lastig om je aangeleerde gewoontes af te leren ivm snelheid

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Een duidelijke uitleg met leerzame oefeningen en spelletjes.

Ik ben nog niet klaar maar ik kan al wel de meest belangrijke letters typen met tien vingers, ik heb dit bericht ook op de juiste manier getickt. Zoals Ticken mij het heeft geleerd.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Overzichtelijke aanpak, goed toepasbaar.

De lessen zijn niet te lang en de vorderingen gaan snel. Wel belangrijk om ook buiten de lessen te oefenen!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

uitstekende manier om zelf thuis in eigen tempo leren blind te typen

Ik vind de instructiefilmpjes adequaat: kort, bondig en precies wat je nodig hebt. De spelletjes heb ik minder mee, maar kan me voorstellen dat anderen dat heel leuk vinden. Enige dat ik mis is het leren corrigeren met backspace.

Super fijn‼️

Ik vind het matje erg handig werken en zowel bruikbaar op school als thuis!

Prima cursus

Fijne typecursus die je in je eigen tempo kunt volgen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Zo blij dat ik voor Ticken heb gekozen!

Goeie cursus en ruim voldoende afgerond! Vind het ook super fijn dat je na het afronden nog steeds de cursus kan gebruiken om je vaardigheden nog even bij te spijkeren. Blij dat ik dit gedaan heb.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Het was een leuke mooie ervaring

het was een mooie tijd en ik ben veel geholpen

o

o

het ging heel snel.

ik was begonnen en had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Ik vond het een fijne en goede manier van blind leren typen.

Het was echt een goede curcus.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Blind leren typen in je eigen tempo

Ik vind de opbouw van de cursus goed. Ook fijn dat de cusrus vooral gericht is op automatiseren van het geleerde en niet direct op tempo. Op zie manier kun je rustig opbouwen, zonder dat je je opgejaagd voelt.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Het was een goede typecursus!

leuk

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Tot nu toe gaat het goed.

Ik heb geen ervaring met andere typecursussen maar tot nu toe gaat het goed.

het was echt leuk

ik ben blij dat ik nu kan snel typen bedank!

snelle en leerzame typecursus

bij mij deed ik er best wel lang over. maar het is me gelukt!!!!!!!!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende, anders

Een goede typ ervaring

Ik vind het een goede typcursus omdat het goed wordt uitgelegd, en als je het dan weet wordt nog een keer uitgelegd omdat het dan echt goed in je hoofd zit.

Top resultaat!

Ik heb de tapcursus als erg productief ervaren. Het behalen van progressie gaat erg gemakkelijk. De methodiek met hardop de letters zeggen werkt ook goed. Er waren wel twee kleine punten van irritatie. Ten eerste de saaie spelletjes, deze sloeg ik eigenlijk altijd over. Ten tweede het super hinderlijke geluid als je een toets verkeerd aanslaat. Vanwege dit geluid zet ik altijd het geluid van mijn computer uit voordat ik begin. In conclusie: Erg handig en makkelijk om snel te leren typen, maar niet als je er heel veel plezier in wilt hebben.

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR