duidelijk site

fijne site om snel met 10 vingers te leren typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Het wordt op een leuke manier gedaan!

Het wordt op een leuke manier gedaan! En het is voor alle leeftijden wel een aanrader

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Het voelt goed om beter laat dan nooit blind te leren typen!

Ik maak elke dag een kwartiertje vrij om te oefenen. Je merkt echt dat je vingers en geheugen wennen door het inprenten. Ik kijk er naar uit tot echt blind te kunnen typen. Dit komt zeer van pas bij mijn werkzaamheden.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Goede cursus om snel en eenvoudig je typediploma te halen

Het online programma is makkelijk te volgen, goede uitleg, handige planningstool, fijn dat de letters die minder goed gaan een andere kleur krijgen in je overzicht, zodat je die extra kunt herhalen. Fijne manier om woordjes te oefenen met de spelletjes tussendoor. Al maak ik nu nog wel foutjes en zal er nog wat tijd overheen gaan voor ik echt snel kan blind typen, kan ik nu in ieder geval met 10 vingers typen (dat kon ik niet) en heb ik zojuist mijn diploma gehaald!

Het is een mooie manier om blind typen te leren

Het is een mooie manier om blind typen te leren

Leerzame en leuke cursus

Bouwt goed op en is uitgebreid genoeg om rustig te kunnen oefenen en leren. Daarnaast zitten er leuke en interessante tekstjes tussen.

Uitstekende cursus

Kan het zeker aanraden. To the point, niet te veel onzin eromheen en duidelijke stappen om te volgen. Eén verbeterpuntje: het is fijn als je naar de volgende stap kunt navigeren met Enter ipv de muis :)

leuk

leuk

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Leuke en motiverende manier om met tien vingers te leren typen.

Binnen acht weken heb ik volledig blind met tien vingers leren tikken. Een erg leuke manier van leren. Hier ga ik nog jaren plezier van hebben!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Het was best lastig, maar wel duidelijk en fijn dat ik het thuis kon doen.

Het was best lastig, maar wel duidelijk en fijn dat ik het thuis kon doen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Die cursus is de best, als je snel en makkelijk wil leren om blind te typen

Ik begon met die cursus 3 weken geleden en vandaag ben ik geslaagd! Ik vond het super goed!

Ik vond het leuk!

Ik vond het leuk!

Goede, gedegen opleiding

Onze dochter hadden we, na flink onderzoek, Ticken laten doen. En we waren tevreden. Onze zoon was dit jaar toe (groep7) aan een typecursus. We hebben een Donald Duck abonnement en daar zie je veel reclame voor hun 'Ducktypen'. Dat zag er erg leuk uit. Van een vriendje ook wel een redelijke recentie gehoord. Dus dat gaan doen. Maar wat een tegenvaller! De letters vliegen over je scherm en je moet ze zo snel mogelijk intypen. Geheel gericht op snelheid i.p.v. op juist typen. Gelukkig kregen we zonder problemen ons geld terug en is hij nu ook lekker op weg met Ticken. Niet heel leuk, maar ja, je bent wel veel sneller klaar met leren typen met Ticken dan met een andere cursus dus dat is dan wel weer leuk.

Duidelijk

De cursus is duidelijk. De instructrice is vriendelijk en motiverend.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Ik moest veel oefenen, maar ik heb het gehaald.

In het begin was ik er heel enthousiast, maar later zakte ik wat af. En nu vind ik het echt geweldig. Je leert er echt supersnel snel en blindtypen. Ik zou het echt iedereen aanbevelen.

super handig

echt super leuk

Stap voor stap top

Rustig, duidelijk en met voldoende tijd voor herhaling!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Goed opgebouwde en effectieve cursus om te leren blind typen

Ticken type cursus biedt een efficiente manier om te leren blind typen. Met een goede opbouw, goede tips en veel herhaling leer je het snel.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Precies de cursus die ik zocht

Ik heb erg veel plezier beleeft aan de cursus en kan de geleerde vaardigheid iedere dag goed gebruiken.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Het was een leuke typecursus

6 lessen per cursus lang genoeg. Duidelijke uitleg. Zonder poespas

Zeer effectief

Ticken biedt een goed programma waarmee je jezelf snel de kunst van het (blind)typen aanleert.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Soms moeilijk maar wel heel leerzaam.

De lessen waren wel te doen, maar de (oefen) examen waren wel pittig. Verder waren er leuke spelletjes en het was leerzaam!!!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Ik vond het niet heel leuk maar ik kan nu wel blind typen.

Ik vond het niet heel leuk maar je kunt erna wel echt blind typen. En daar gaar het om.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Lekker in je eigen omgeving je typediploma halen.

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR