ik vind het erg leuk.

ik had het niet verwacht dat het zo leuk zou zijn.

Ik ben blij dat ik nu heel snel kan typen!!!

In het begin vond ik het niet zo leuk maar het werd steeds leuker! Ik ben heel positief over Ticken!!!

Snel en eenvoudig

Hele goede ervaring. Moet mezelf er soms toe aanzetten om tijd vrij te maken maar je hebt gelukkig een jaar.

Goede begeleiding en het resultaat mag er zijn!

Goede begeleiding die duidelijke uitleg geven en het resultaat mag er dan uiteindelijk ook zijn als je slaagt met vlag en wimpel!

Leuke cursus, goed vol te houden

De lessen zijn niet te lang en toch wat afwisselend door spelletjes tussendoor.

een fijne type cursus.

Ik ben er trots op dat ik het gedaan heb. ik kan me moeilijk concentreren, maar heb de cursus toch gehaald!

Prima typecursus!

Ik heb in de zomervakantie deze typecursus gevolgd en ben er zeer tevreden over. Door elke dag een les te volgen, had ik binnen 7 weken mijn typediploma gehaald. De typegames waren niet super leuk of interessant, maar voor mij als student was het voldoende om mijn typevaardigheid te oefenen.

leuk, maar wel altijd hetzelfde.

leuk, maar het blijft een beetje standaard. Er komt wel af en toe een spelletje tussendoor en dat is wel grappig

bedankt sterre ik ben heeeel blij dat u mij heeft geholpen met mij diploma .

bedankt sterre dat u mij heeft geholpen met het blind typen en voor alle goeie hulp

Als geweldig want dit is super fijn want je typt heel snel en bent sneller klaar.

type rustig want snelheid komt vanzelf

Ik vond dit een leuke goede typecursus

Goede typecursus in twee weken afgerond.

Geweldige typecursus. Een klein beetje aan de kinderachtige kant, alleen super leerzaam! Had niet verwacht dat ik dit zo snel mogelijk kon leren.

HEEL GOED

HEEL GOED

Prima site en begeleiding!

Ik ben heel tevreden over de site en programma en begeleiding. Ik heb nooit geweten dat het zoveel discipline kost om een typediploma te halen.

Zeer leuke manier van leren typen met 10 vingers

Leuke leerzame manier van typ-les die makkelijk is voor iedereen, Wie met 10 vingers wilt leren typen kan ik dit zeker aanraden. Het is mij nooit gaan vervelen en het bleef een uitdaging.

Prima cursus voor oudere

Ik vond dat het leren typen best vlot ging. Ik werk al jaren achter de computer. Maar nu eindelijk kan ik met 10 vingers typen en dat in relatief korte tijd. Super blij mee.

Top manier om snel blind te leren typen

Veel lessen met voldoende begeleiding. Het is ook heel interactief met spelletjes wat het typen heel leuk maakt.

prima ervaring

hele fijne lesstof. De oefen examens hadden alleen wat meer variatie mogen hebben. Uiteindelijk wordt dit na veel oefenen voor het examen erg monotoon. Dessalniettemin heel goed en vlug blind typen geleerd.

erg leuk

Erg prettig om het in je eigen tempo te doen.

Prima cursus om het typen snel onder de knie te krijgen.

In eigen tempo snel leren typen. Gemakkelijk te leren door de oefeningen en voorbeelden.

Goed. Werkt heel fijn en duidelijk!

Goed. Werkt heel fijn en duidelijk! Ook snelle respons (per mail, binnen een uur) bij een vraag.

TOP

Prima cursus, als 50+ sceptisch in het begin maar werkt absoluut. Leuke verbetering voor de toekomst.

hele fijn cursus!

ik heb vroeger helaas nooit leren type, nu op latere leeftijd toch mijn diploma gehaald. bedankt!

Goed verzorgd, leuke opdrachten en het is netjes.

Ik vind het hele leuke spelletjes en het ziet er goed verzorgd uit. Ook legt Sterre het goed uit hoe je het moet doen. Ik vond het leuk om eraan te werken, soms vergeten maar toch afgemaakt dik binnen de tijd!!!

leuk maar alleen wel een beetje saai

leuk handig ook alhoewel bij les twintig wordt het opeens een stuk langer

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR