Pluspunten

Super goede methode om snel te leren typen. Duidelijke uitleg. Leuke spelletjes!

Geen.

Pluspunten

Reactie van mijn dochter: Aanbod in stapjes is fijn met de filmpjes is het erg duidelijk.

Het geluid wanneer het fout is na verloop van tijd irritant. Misschien aan te passen of om de 5 lessen een ander geluid!?

Pluspunten

Duidelijk, positief, overal beschikbaar

Soms hapert de beoordeling/puntentelling als je lang staat ingelogd; Bij elke keer inloggen ben je meteen een les verder. Maar overal vindt ik het Eem erg leuke cursus!

Pluspunten

goede cursus.

makkelijker maken om lessen opnieuw te zien.

Pluspunten

Goede en snelle service en levering

Pluspunten

Onlangs heb ik het typediploma van TICKEN behaald. Het typen met twee vingers is voor mij nu verleden tijd. Mijn typevaardigheid is er erg op vooruit gegaan. De typecursus wordt op een prettige en duidelijke wijze met video's door Sterre overgebracht. Daarna kun je zelf gaan oefenen. Na elke oefening is er een toets moment om je typevaardigheid met verschillende spelletjes te testen. Wat ik ook als prettig heb ervaren, is dat ik zelf kon bepalen, wanneer ik aan de cursus kon werken (wel binnen de officiële cursustermijn afgerond). Ik ben blij deze cursus volbracht te hebben en raad deze typecursus van TICKEN zeker aan.

Af en toe werkte de link om een oefening opnieuw te doen niet en ging ik automatisch naar de volgende oefening. Verder geen opmerkingen.

Pluspunten

snel aan de slag kunnen met de cursus, snel actie en versturen van spullen die je nodig hebt

Pluspunten

- duidelijke filmpjes en instructies om te leren blindtypen. De spelletjes tussendoor maken het interactief

Pluspunten

Het werd heel duidelijk uitgelegd, en het examen was ook echt zoals je het geoefend hebt. Je komt dus niet voor verrassingen te staan.

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke uitleg.

Matje past net niet goed over mijn laptop.

Pluspunten

Goeie opbouw, goeie snelheid

Er had nog meer oefenmateriaal in mogen zitten. Ik ben snel door de stof heengegaan maar had graag nog wat meer willen oefenen. Ook was het een toevoeging geweest om alle cijfers te leren.

Pluspunten

erg leuk,hoe het opgezet is met die spelletjes.

Het zou leuk zijn als het examen bij de hele cursus zou zitten. Nu moet je extra betalen voor het examen

Pluspunten

Uitleg is duidelijk, programma draait zichzelf. Bij vragen per mail krijg je vlot antwoord.

De spelletjes doen het niet altijd. Dat schijnt aan je browser te liggen.

Pluspunten

Uitdagend programma, met leuke spelletjes tussendoor om de jeugd te triggeren

Pluspunten

Snelle levering goed opzet van de cursus.

Geen

Pluspunten

Ik ben nu op de helft van de cursus, en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Je kunt de oefeningen herhalen als het niet zo goed is gegaan en iedere nieuwe toets/letter wordt duidelijk uitgelegd in een rustig tempo.

Ik heb de Skinny Typhelp niet gebruikt, aangezien mijn vingertoppen enigszins bleven plakken op de toetsen. Ik kijk toch niet naar de toetsen maar de tekst.

Pluspunten

Site is simpel en overzichtelijk.

Instructie filmpjes zijn soms een beetje kinderachtig. De toon van de instructiefilmpjes zou afgestemd moeten worden aan de leeftijdsgroep van de student.

Pluspunten

Duidelijk Geen onnodig afleidende plaatjes of animaties Makkelijk voor kinderen

X

Pluspunten

Onze zoon heeft met plezier de online typcursus gevolgd. En geslaagd. De uitleg videos vond hij erg prettig. Ook dat er voor de afwisseling spelletjes gespeeld konden worden sprak hem erg aan.

Als ouder kun je op de hoogte blijven, je krijgt daarover een mail. Het overzicht vertelde me niet zo erg veel. Ik zou liever een grafiek zien waarin je in 1 oogopslag de ontwikkeling van je kind kunt volgen.

Pluspunten

Ik bewaar goede herinneringen aan de wijze waarop deze cursus is opgezet en is aangeboden. In een kleine dertig lessen is er merkbaar resultaat geboekt. Dank daarvoor!

nvt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

vriendelijke benadering overzichtelijk wat je gedaan hevt, hoe ver je bent.

- Ik kon nergens vinden of een dergelijke cursus effect heeft voor mensen die al heel veel jaren met twee vingers typen. - eventueel handvatten voor deze mensen? hoe om te gaan met wissel van met twee vingers naar blind typen??? Dit komt slechts naar voren met een enkele opmerking. terwijl ik denk dat veel mensen dit een aandachtspunt vinden. - In de cursus weinig aandacht voor verdere oetsen op het toetsenbord. getallen behalve 1 en 2 niet aanbod. - het zal wel aan mij liggen maar ik hoor het ook van andere cursisten: de voorziene tijdsinvestering is niet juist; ik heb zeker twee maal de hoeveelheid tijd erin gestoken. Een eerlijker berichtgeveing hierover had ik wel op prijs gesteld. - ik had het fijn gevonden als je niet alleen teugkunt naar een vorige les, maar binnen die les ook kunt kiezen met welke oefening je aan de slag wilt. Soms ben ik al vaker erughggekeerd naar een vorige les, maar wil ik niet weer vanaf oefening 1 die les maken, maar bijv instappen in oefening 4 en dat lukte mij niet. - ik heb nog niet de afsluitende toets gedaan maar krijg nu al deze beoordeling; ik vind dat niet helemaal juist.

Pluspunten

Duidelijke en goede les. Ik kan tegen mijn verwachting in. Deze recentie nu blindtypen.

Als programmeur zou ik graag wat extra oefeningen voor de speciale tekens

Pluspunten

Hele fijne cursus waarmee ik in korte tijd goed blind heb leren typen. Had ik veel eerder moeten doen en kan het iedereen aanraden.

Nog een vervolg aanbieden zodat je na de letters ook de cijfers leert typen, zou een mooie aanvulling zijn.

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR