het is best behoorlijk saai, maar een goede methode.

Ik moest elke avond er aan herinnert worden dat ik moest typen. Ik vond het niet leuk ,maar ja het moest. maar ik kan het nu heel goed. bedankt Ticken en Sterre!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Heel erg fijn. Ik had al een type examen maar moest dit overdoen voor mijn nieuwe studie. Snel geregeld.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prima cursus voor jong en oud

De Ticken type cursus is een prima cursus voor jong en oud. Met name als je al wat ouder bent, en wat minder plezier beleeft aan de type spellen, geeft de cursus de mogelijkheid om gewoon de lessen te herhalen. Tijdens het proef examen is het wel even wennen aan het doorlopen van de cursor en het gebruik van backspace, maar als je er even een paar proefexamens de tijd voor neemt komt het helemaal goed.

Het was goede uitleg.

ik begreep het altijd, dat is fijn.

Geslaagd binnen 4 weken.

Ik heb de cursus als prettig en simpel ervaren. Duidelijke instructies en ook de spelletjes hebben enorm geholpen. Nu is het nog een kwestie van oefenen om de snelheid nog iets op te krikken. Vanaf nu dus geen 2 vingers meer maar altijd 10.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Een snelle en leuke manier

top! type cursus

ik heb de typecursus zelf gevolgd en nu mijn zoon van 10 jaar. Straks mij dochter. Zo makkelijk en goede uitleg. Gewoon Top!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Aangezien ik weinig ervaring had op de p.c en slecht en zeer langzaam met twee vingers kon typen, ben ik zeer aarzelend aan de cursus begonnen. Gezien mijn leeftijd(81), wilde ik de cursus gebruiken als motorische vaardigheid. Bovendien merkte ik dat de het invullen van digitale post veel te langzaam ging. Ik heb veel plezier in mijn vorderingen en vooral het oefenprogramma, met de uitslagen t.a.v. foutnotering en snelheid is fijn. Nu zoek ik nog een mogelijkheid om dit met andere programma's te blijven ondersteunen. Een zinvolle hobby, waarbij ook je hersenen actief blijven

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

leren typen op een eenvoudige, snelle manier terwijl je je eigen tijd indeelt.

duidelijke filmpjes. je kunt zelf beslissen hoe vaak je de oefeningen doet. overzichtelijk. prettig dat je halverwege een les kunt stoppen om het dan na een poosje weer op te pakken. interessante bijkomende informatie zoals ontspanningsoefeningen voor de handen en houding.

Uitstekend!

Het is heel handig, want je hebt het echt zo gehaald!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

je krijgt meerdere keren een les

je leert meer als het herhaalt word. je krijgt een beter typreflex.

leuke cursus

het was een leuke typecursus met leuke opdrachten en spelletjes

Handig typecursus

Ik vond deze cursus handig maar ietsjes saai. De teksten waren weinig interessant. De lessen waren nuttig en spelletjes ook.

Duidelijke lessen

Het is verbazend hoe snel je leert typen met 10 vingers. De lessen zijn duidelijk en qua prijs een van de goedkoopste!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Door de combinatie van Motiveren, oefenen en games pik je het razendsnel op

Leuke en uitdagende manier om te leren typen, ook op middelbare leeftijd prima te doen!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

het ging hartstikke goed, vooral bij de examen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Het is goed opgezet en bij problemen gelijk reactie. Super klantvriendelijk.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Duidelijke instructies, lessen goed opgebouwd, leuk spelelement aan einde van elke les.

het was goed te volgen

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Ik ben er zeer tevreden met ticken

Dit is een makkelijk manier om typen te leren.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Snel en leuk typen leren

In je eigen tempo leer je snel blind typen. Daarna is het een kwestie van veel doen om snelheid te krijgen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prima typecursus om te leren blindtypen

Stap voor stap leer je blindtypen. Veel oefeningen die je kunt herhalen, zodat je er steeds vaardiger in wordt.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ik wordt blij als ik oefen.

Ik ben op zoek gegaan naar een typecursus omdat ik geen keuze meer had, het typen kost mij teveel tijd op mijn werk. De proefles was erg leuk en doorslaggevend. Ik heb niet verder gezocht. Ik vind de begeleidster heel aardig en vind het fijn om haar weer te zien! Zij is duidelijk en aanmoedigend. De oefeningen zijn heel gestructureerd. De scorelijst is prikkelend en belonend, de spelletjes hilarisch. En ik ga vooruit! Het is ontzettend leuk om te ervaren dat je iets nieuws kan leren en al helemaal omdat ik zolang heb gedacht: dat leer ik nooit.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

werkt heel plezierig, kind kan op eigen tempo typcursus doen!

Kind kan op eigen tempo de typcursus doen, als het een paar dagen niet uitkomt, is dit niet erg. Ook als er op een onderdeel wat meer geoefend moet worden is dit geen probleem!

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR