goede methode

ben nu een paar weken bezig. inmiddels 18%. gaat best goed, vooral ook omdat je lesjes kunt herhalen totdat je een score hebt die je oké vind om weer verder te gaan. ook de instructie filmpjes zijn rustig en duidelijk.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Leuke manier om snel te leren blindtypen

De cursus is goed te doen, ook als je al heel veel jaren gewend bent om met twee vingers te typen.

prima cursus

Ik heb een stuk sneller en blind leren typen een nadeel vind ik wel dat ik geen cijfers geleerd heb

het was doorzetten.

Ik vond het niet zo leuk, maar ik heb toch doorgezet. ik ben reuze blij

ok

het is een uitdaging om dit te leren en dan als een spel met tien vingers te typen en dit nu zonder fouten te kunnen doen

Goede cursus, gebruikersgemak.

prima prijs/kwaliteitverhouding

Praktische leuke, korte typecursus

Praktische leuke, korte typecursus, waarin je de basis van het typen prima leert. Goede uitleg en leuke spellen tussendoor.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Heldere uitleg, goede oefeningen.

Ik ben net begonnen maar merkte al snel dat er een soort automatisme kwam.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Een prima cursus die je gemakkelijke en in je eigen tempo thuis kunt doen.

Duidelijke instructie, alles kun je makkelijk herhalen. Leuk afgewisseld met spelletjes die je vaak kunt herhalen. Het examen is wat lastiger, omdat het anders is dan de teksten in de lessen. Je kunt wel heel veel oefenexamens doen. Heel fijn dat de leerlingen van onze school deze cursus gratis hebben kunnen doen tijdens de periode dat de leerlingen thuis onderwijs hadden vanwege de Coronacrisis. De docent heeft dus ook maar haar typvaardigheden opgehaald en is erg tevreden.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? online advertentie

Alleen typexamen gedaan om snel een actueel diploma te hebben. Was binnen 15 minuten geregeld.

Super leuk en speels

Eigen tijd indelen, speelse wijze van leren.

Prima typecursus!

Nauwkeurigheid gaat hier boven snelheid. Daar wordt veel aandacht aan besteed en dat is prettig.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prima typecursus duidelijke uitleg en leuke oefeningen met direct zinnen typen

zit goed in elkaar!

De filmpjes zijn naar mijn idee wel wat langdradig en op laag tempo, gelukkig kan je ook de videotekst lezen, dus dat is top!

Eindelijk met tien vingers typen op mijn 46ste

Een goede manier om typen te leren: hardop spellen en zo de motorische beweging inslijpen. Ik ga deze cursus zeker aanraden aan anderen.

Snel en effectiefprgramma!

Op een snelle en effectieve manier 10 vingerig en blind leren typen!

Fijne cursus

Het was een fijne cursus. Het enige puntje van verbetering is dat je in de cursus zelf de backspade niet hoeft in te tikken bij een fout. Dit zou wel goed zijn want in het echt moet je dat ook doen. Dit is geen must maar misschien is het goed om ook cursussen aan te bieden waarin je niet alleen Nederlandse maar ook Engelse teksten typt want men moet ook steeds meer in het Engels typen en dan is extra oefening van bepaalde letters fijn.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine, Bing zoekmachine

de spelletjes vind ik leuk.

Uitstekende cursus!

Toen ik hoorde dat ik op m'n 42 nog even een typecursus moest doen zag ik daar wel tegenop. Met deze cursus ging het prima. Op mijn eigen tempo kon ik alles doorlopen. Uiteindelijk kon ik mijn werkgever een magna cum laude typediploma laten zien. Dat was wel leuk :)

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

ik vond het leuk en het werd goed uitgelegd. :)

het was leerzaam en nu kan ik blind typen als een pro.

ik ben klaar

dit was saai

zeer duidelijk

duidelijke uitleg, goede filmpjes. prettig leren zo.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Saai, veel te duur, maar, je leert wel typen en daar gaat het om.

Het is erg saai en heel erg duur (10 euro voor zoon matje bijvoorbeeld). Maar je leert wel typen en daar gaat het om.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? N.v.t.

Het was superleuk!!

Ik heb het superleuk gehad en heb nu mijn diploma gehaald, groetjes Ryanne Postma

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Achteraf gezien best leuk!

Hoewel je uiteraard veel moet oefenen heb je als snel het gevoel dat je vorderingen maakt.

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR