Mijn kinderen leren echt goed om blind te typen

Het is soms wel doorbijten, maar het resultaat is goed, en daar gaat het me om.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Erg leuk en leerzaam om te doen en het diploma te behalen

Ik ben 50 en heb mijzelf met twee vingers leren typen. Zag wel het nut in van blindtypen maar heb nooit de stap durven zetten, totdat ik Ticken leerde kennen. Geen kinderlijke oefeningen, maar praktisch en pragmatisch aan de slag gaan. Elke oefening wordt afgesloten met een paar spelletjes maar die heb ik nooit gedaan. Inmiddels heb ik mijn typediploma behaald en kan ik blindtypen. De snelheid is nog niet wat ik zelf wil, maar dat komt vanzelf wel. Op mijn werk moet ik veel typen waardoor ik elke dag weer leer en verder groei. Zelf merk ik dat het ook leuk is om blind te kunnen typen en nu besef ik mij dat ik al die jaren dat ik het niet kon, het mijzelf moeilijk heb gemaakt. Kortom, doe deze cursus ook, deze is leuk en goed te volgen en te doen, ook voor mensen die al tientallen jaren met twee vingers typen.

een goede leerervaring

Ik heb een goeie ervaring en het hielp heel erg op blind te met tien vingers te typen en ook sneller te kunnen typen het is een goed programma en raad het zeker aan om te doen en te testen en leren.

Top cursus!!

Op een leuke en fijne manier leren typen. Echte een aanraden om dit te doen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Overzichtelijke cursus die doet wat de bedoeling is.

In februari begonnen en nu dit blind getypt. Nog de snelheid krijgen en de routine. Erg tevreden al met al. Elke les word afgesloten met een spel, dus leerzaam en ontspanning.

prima typecursus

Het is zeer makkelijk maar wel echt gericht op kinderen. De manier van praten in de video’s en de spelletjes zijn erg kinderachtig. Maar ik heb toch op latere leeftijd nog met 10 vingers leren typen!

Typecursus met weinig prikkels

Het is een duidelijke typecursus, zonder veel afleiding. Ideaal voor kinderen met ADHD. Alleen paste het matje niet op het toetsenbord van de laptop. Misschien is het beter om daar iets anders op te verzinnen, wat over/ op ieder toetsenbord past

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Heldere uitleg en goede mix van oefeningen

Ben er op latere leeftijd toch maar aan begonnen en voel al snel vordering (maar wil graag sneller en dat wordt in de instructies ook goed getemperd)

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Fijne manier om beter beter te leren typen

Leuke afwisseling van oefeningen en spelletjes om op je eigen tempo beter te leren typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Praktisch en eenvoudig te volgen typecursus!

Korte duidelijke uitleg bij iedere les, makkelijk te volgen en leuke oefeningen om je type diploma te halen. Aanrader.

geweldig

zelfs op mijn 56ste leer ik nog typen

Makkelijke werkwijze

Tekst typen is voor mij voldoende oefening de spelletjes vind ik minder leuk.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Helder, kort en krachtig.

Lekker duidelijk en kort. Doen en door!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prima cursus, fijn dat het in je eigen tempo kan.

Prima cursus, fijn dat het in je eigen tempo kan.

Prima en leuk programma

Gewoon goed

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

snel, doelmatig en effectief!

Het is ontzettend fijn om het in je eigen tempo, in je eigen omgeving en op je eigen tijd deze cursus te doen.

super ervaring

het is een prima cursus om snel met 10 vingers te leren typen!!!! ik had nooit verwacht dat ik het zo snel onder de knie kon krijgen!!! geweldig!!!

Prima om te leren.

Om het idee te pakken te krijgen is het een prima leersysteem. Daarna is het toch zoveel mogelijk typen om ervaring op te doen.

makkelijk

De curcus is makkelijk in gebruik.

top

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ik leer snel typen, en blijf door de opzet een feedback gemotiveerd.

Ik ben zeer tevreden over de methode!

Goede adviezen, lessen zijn niet te lang

Goede adviezen, lessen zijn niet te lang

• Hoe heb je TICKEN gevonden? N.v.t.

duidelijk, zonder poespas en snel resultaat

Cursus zonder onnodige poespas; wij waren eerder gestart met een andere aanbieder die de typecursus in gamevorm aanbiedt, maar onze laptop kon dit niet aan (gewoon normale laptop). Blij dat we overgestapt zijn naar Ticken. Duidelijk uitleg, planningshulp is fijn en niet te langdradig. Kortom: wij bevelen Ticken zeker aan!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Zeer leuke en overzichtelijke manier om blind te leren typen.

Zeer leuke en overzichtelijke manier om blind te leren typen. Lessen bouwen rustig op en al snel kan je de eerste woordjes blind typen.

Goed verzorgd en duidelijk

De hele site, uitleg en training ziet er goed en verzorgd uit. Er wordt daarnaast duidelijk aangegeven wat de bedoeling is. Ik ben nog niet helemaal gereed met de training, maar tot nu toe in iedergeval prima tevreden.

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR