Eerste indrukken zijn goed

De beoordeling volgt al vrij snel, ik ben namelijk nog maar op 16% van de cursus. Het programma nodigt in ieder geval uit om elke dag even kort te oefenen. Erg toegankelijk tot nu toe en een prettige leeromgeving. Benieuwd naar de rest van de cursus en het eindresulataat voor mezelf.

Snel en goed.

Leuk dat er spelletjes inzaten. Snel maar goed uitgelegd in de filmpjes. Snel diploma.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Hele goede cursus voor kinderen

Mijn dochter van 10 heeft de cursus in 3,5 maand vrijwel zelfstandig doorlopen (het materiaal is motiverend en aangepast op het niveau van het kind). Als ouder kun je alles volgen en krijgt per email feedback na elke les. Ik had een vraag over het examen en deze werd snel en goed beantwoord. Kortom, we zijn zeer tevreden en het examen is vandaag cum laude behaald! Leuk diploma als aandenken en trotse dochter die nu een goede basis heeft om door te gaan met 10-vingerig blind typen. Bedankt TICKEN team!

Gemakkelijk en snel!

Goede uitleg per les. Gemakkelijk blind kunnen typen :)

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

het was een leuke cursus en je leert er goed van typen.

ik heb het als leuk ervaren, je bent er niet te lang mee bezig en toch leer je goed typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ik vond het fijn leren en lekker op tempo

Voordat ik begon met ticken kon ik er nog helemaal niks van... maar nu kan ik het gewoon super goed. In een zin... Ik ben er super blij mee

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine, anders

is voor iedereen te doen,

is in het begin lastig. omdat je te snel wil typen. maar als je je rust bewaard is het goed te doen. wel moet je regelmaat in het oefenen brengen anders komt van uitstel snel afstel. dit was ook mijn valkuil.

Bijzonder

Ik vond het saai om het elke dag te doen, maar als je het haalt ben je heel blij. * Bij het renspel staat ninuut ipv minuut... En zo zijn we wel meer typefouten tegen gekomen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? radio, anders

Goede cursus, wel zelf zorgen dat het volgen van deze cursus prioriteit heeft. Dus zelf initiatief nemen om deze cursus te volgen

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Geweldig programma om te leren.

Ik vind het een fijne website en heel goed/leuk dat jullie bij elke les die je gedaan hebt dat je dan een spelletje mag doen. En je leert het typen heel goed vind ik. En de filmpjes om een nieuwe letter te leren zijn heel fijn. :)

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Uitstekende manier om blindtypen te leren

Een leuke manier om spelenderwijs snel blindtypen te leren

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Het leerde heel goed. Wel moest ik soms even doorzetten

Het was snel en makkelijk typen leren.

Top om op eigen tempo m.b.v. duidelijke video's te leren blind typen

Top om op eigen tempo m.b.v. duidelijke video's te leren blind typen

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Goede cursus maar mis bijvoorbeeld de cijfers

Goede cursus maar mis de cijfers en andere speciale leestekens.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ik vond het een leuke typecurcus

Beste Ticken Dankje wel dat jullie mij laten blindtypen. Om in de toekomst om goed te studeren. Bedaknt Groetjes Amir

supertoffe lessen

ik ben heel blij dat ik het heb gehaald.

Super tevreden!

Zoals beloofd, leer je in een snel tempo en op een leuke manier, blind typen. Een echte aanrader!

Snel leren typen

De cursus was makkelijk om te volgen en de lessen zijn niet te lang of te kort. De spelletjes waren voor mij niet geschikt maar gelukkig kun je deze overslaan.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

makkelijke manier van leren typen.

Fijne manier om je typediploma te behalen en je typesnelheid te vergroten.

leuke typecursus!

Erg fijne typecursus. Makkelijk om zo te leren.

leuk

het was een goeie typecursus.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Goed en duidelijk aangegeven wat je moet doen.

Duidelijke uitleg

Algehele cursus sluit niet helemaal aan bij mijn beleving. Sluit beter asn bij jongere cursisten.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Door deze cursus heb ik in 3 maanden blind leren typen.

Een hele goede cursus als je in korte tijd blind wilt leren typen.

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR