Dat je de toets nog over kan maken voor een hogere score.

Pluspunten

Duidelijke instructies. Cursus is goed te doen door relatief korte duur, maar desondanks heel effectief.

Spelletjes kunnen boeiender.

Pluspunten

Genoeg tijd en ruimte om het diploma te halen.

Misschien het iets avontuurlijker maken heb het idee dat dit kinderen nog meer aantrekt

Pluspunten

Erg duidelijk en in stappen leren typen.

Pluspunten

De typecursus is heel goed bevallen. De kinderen hebben binnen 14 weken de cursus afgerond. De manier van leren is erg fijn. Het typen wordt gecombineerd met het hardop meelezen van de letters. Ook de uitleg die in korte fimpjes voor de les worden gegeven is duidelijk. De teksten zijn leuk. Het ziet er basic uit, wat erg fijn is om te focussen op het typen. Na zes opdrachten is de les klaar en kan je als beloning een spelletje doen. Onze kinderen zijn 8 en 10 jaar oud. Ze hebben het zelfstandig gedaan, alleen wat hulp gehad bij het plannen van de lessen.

Pluspunten

Onze dochter vond het werken met Ticken erg leuk. Ze werd goed gemotiveerd, instructie was helder.

Geen.

Pluspunten

Ik vind het een fijn programma dat kinderen met een duidelijke uitleg blind leert typen. De spelletjes tussendoor zijn ook fijn voor de ontspanning en maakt het dat het leuk blijft

Pluspunten

Duidelijk en leuk voor de verandering dat er spelletjes en video’s aan toegevoegd zijn.

Pluspunten

In een paar maanden tijd blind typen geleerd. (op mijn 53 ste !) Ben er erg blij mee! Het gaat nog niet heel snel, maar dat heeft ook tijd nodig. Ik wil wel nog wat meer op mijn snelheid en foutloos typen oefenen alvorens ik het examen ga doen.

Pluspunten

Super mooie site voor cursus blind typen!

Zou niet weten.

Pluspunten

Ik heb in korte tijd geleerd blind te typen, terwijl ik van ver kwam. Na elke oefening is er een ranking waarin je ziet hoe je scoort tov andere leerlingen, dat werkt motiverend. Goed dat de nadruk op nauwkeurigheid ligt en niet op snelheid. Ook de manier waarop het (test)examen wordt afgenomen draagt bij aan de focus op nauwkeurigheid. Handig agenda overzicht dat bijhoudt waar je bent in de cursus. Snelle reactie op emails.

De over te typen zinnen zijn soms erg kinderachtig. Het zou interessant zijn als er ook een Engelstalige variant wordt aangeboden; ik schrijf nauwelijks in het Nederlands op mijn werk. Bij een Engelstalige variant zou de volgorde van de letters verschillen. Het zou handig zijn om terug te kunnen gaan naar een opdracht binnen een les. Nu moet dan alle eerdere oefeningen van de les doorlopen worden, terwijl ik juist naar les 5 of 6 wil. Het zou fijn zijn als er meer lessen worden toegevoegd om de rest van de cijfers en leestekens te leren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Typecursus is makkelijk om te volgen en later weer op te pakken als het er even niet van komt. Ook fijn dat er zo wel gesproken woord is als tekst qua uitleg voor de volgende les. Spelletjes doen het bij mij altijd goed dus een leuke manier om te oefenen. Al met al zeer tevreden.

Had wat problemen met autorisaties voordat ik kon beginnen, maar ga er van uit dat dit een uitzondering is.

Pluspunten

duidelijk en fijne cursus

Pluspunten

Het is een leuke, duidelijke en leerzame typecursus. Je kan gemakkelijk je eigen scoren en leer snelheid zien. Via de email kan op je hoogte worden gehouden over je eigen resultaten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Leuke cursus met goede lessen. Ik had het snel onder de knie.

Ticken kan wel wat meer werk maken van oefenteksten. Ik wil graag - volgens de zelfde methode - mijn snelheid verbeteren. Maar oneindig vaak dezelfde kleine stukjes tekst van de oefenexamens typen, is behoorlijk demotiverend. Maak het bijvoorbeeld mogelijk dat je verder gaat waar je na 7 minuten bent gestopt. Of plaats meer (en wisselende) oefenteksten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Je kunt zelf je tempo bepalen. Je kunt er examen doen. Het is een efficiënte en effectieve manier van een typecursus aanbieden. Sterre brengt het leuk.

Het is onpersoonlijk. Net alle symbolen en cijfers komen aan bod. Ik ben niet razend enthousiast, maar ik kan nu wel redelijk met 10 vingers typen. Ticken krijgt het voordeel van de twijfel.

Pluspunten

Prima optie om een goed te leren typen. Duidelijke lessen en de resultaten zijn goed te volgen.

Pluspunten

leert goed en snel typen

x

Pluspunten

Snelle en vlotte communicatie via de mail. De bestelde spullen waren binnen een dag binnen. De geleverde diensten sluiten goed aan op de verwachting.

Pluspunten

Ik ben 79 jaar. Ik was tot mijn 70 ste musicus/pianist/ organist. Ik wilde actief blijven met mijn vingers en hersenen. Ik heb de cursus met plezier gevolgd en ik ben een ervaring rijker geworden. Ik heb de weg op het toetsenbord blind en met 10 vingers leren vinden.Tot op heden gaat muziekmaken met handen en voeten op het kerkorgel mij beter af. "Goed blijven oefenen" zei ik ook steeds tegen mijn leerlingen! Met dank aan de mevrouw van de instructiefilmpjes.

Pluspunten

Goede uitleg en fijn dat je de cursus in je eigen tempo kan doen. Klantenservice reageert direct op vragen!

Pluspunten

Leuke, duidelijke, leerzame typcurcus

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De klantenservice is goed, je krijgt snel antwoord. Als het allemaal goed lukt, is het denk ik wel een goede cursus. Duidelijke opbouw, elke les begint met een filmpje, telkens met dezelfde "juf". Dan oefeningen en spelletjes die geen verplicht onderdeel zijn. Aan het einde zijn er verschillende pr

Het zou fijn zijn als je langer dan een jaar toegang hebt. Het is mij echt niet gelukt om het diploma te halen in een jaar. Wellicht gaat dat ook nooit lukken, omdat ik al te lang met twee vingers heb getypt. Ik zou het wel fijn vinden als ik het weer zou kunnen oppakken als mijn frustratie wat is gezakt.

22 Jacob van Lenneplaan

Baarn 3743AR